DISKUZE K ČLÁNKU Spor kolem zavěšení neutichá, podá Ferrari v Melbourne protest?

Týmy po posledních vzájemných rozhovorech od Mezinárodní automobilové federace (FIA) očekávají ještě před prvním předsezónním testem novou technickou směrnici, která se má týkat zavěšení. V této oblasti to totiž stále na pozadí vře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spor kolem zavěšení neutichá, podá Ferrari v Melbourne protest?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.02.2017 18:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 13.02.2017 14:23
FIA ví, jak to dělají u Mercedesu či RB. Problém… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.02.2017 14:43
A předpokládám že to FIA považuje za legální,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.02.2017 15:43
Doufám že Ross bude v pravidlech konat lepším… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tohle už je spíše politika a je to o tom kdo má větší vliv, neb vše je o výkladu a kdo to podá přesvědčivěji (nebo kdo má větší moc a páky). Já akorát nechápu, to aby se něco dělo tak proti něčemu musí přijít protest? FIA dodnes neví jak to u Mercedesu či RB dělaj? Pokud maj pochybnosti tak nemohou nic zkontrolovat a musej to nechat jen na komisařích po protestu?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      FIA ví, jak to dělají u Mercedesu či RB. Problém je, že to neví Ferrari 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        A předpokládám že to FIA považuje za legální, jinak by jim to zakázala i bez protestu. Čili cílem je ze strany Ferrari přesvědčit FIA o tom že je to nelegální, a když to nezabere tak protestem odkrýt karty ať se přijde na to jak na to?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Osobne si myslim, ze by meli byt pravidla jednoznacna a nemel by byt ve sportovnich pravidelch prostor pro politikareni. Osobne bych byl radsi, byla pravidla jednoznacna, kdyby rekli vsechny tyto systemy jsou mimo nebo delejte si ci chcete. Asi neni uplne dobre, kdyz tym vyviji neco a pak mu po protestu reknou, hele nam se zda to vase reseni nelegalni, predelej to 03 Jsem tedy rad, ze se do toho Ferrari pustilo, urcite tim dojde k vyrovnani vykonosti celeho pole, tedy za predpokladu, ze se vse zakaze. Kdyby bylo vse povoleno, tak to asi bude mit divoky vyvoj a pole by asi bylo dopst nevyrovnane, ale mozna se pletu.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Doufám že Ross bude v pravidlech konat lepším způsobem, i když mezerám se asi uplně vyhnout nelze. Ovšem i když tam bude, tak třeba vydávat novou směrnici těsně před začátkem sezony není férovým řešením a velmi to ovlivní výsledek práce ostatních. Ferrari spoléhalo že našli skulinu ve vývoji motorů, které měly být přes sezonu zcela zmraženy. Tam to byl jasný omyl v pravidlech ale nic se dodatečně nezakazovalo, naopak, což pak nebudí zrovna transparentně.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Problemem je i rchlost jakou se to resi, Ferrari se na to ptalo na zacatku ledna a za 1,5 mesice se nevi jak dal. Uz davno se melo vydat co jak a od kdy bude patit, aby bylo umozneno tymum si v klidu vse pripadne predelat. proste platnost bude treba od 1.4.2017 atd. Takhle se ceka na zavod a pak na diskvalifikaci. Vzdyt ale Mercedes a i RB muslei preci sve resit s FIA projit jestli je legalni, ne? Tak jak by pak po nekolika mesicich nebo letech chteli neco zakazat, to by nedavalo smysl.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No ale Ferrari se ptalo a dostalo odpověď. Tam zatím moc není co řešit a vypadá to že Ferrari se nelíbí že neví jak to dělá konkurence že jim to prochází a proto bombarduje FIA.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  vysvětlení je prosté, pokud by FIA uznala, že řešení mercedesu je nelegální, tak by musela přiznat, že mercedes s jejím vědomím získal titul mistar světa s naprosto nelegálním vozem!

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Kdyby byl nelegální tak proč vydávat novou směrnici?

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      a kdo mluví o nějaké směrnici? Ferrari evidentně popsalo funkci zařízení na podvozku mercedesu i red bullu tak jak skutečně fungují, ne co řekli tyto dvě stáje FIA a teď chtějí jasné stanovisko, to je podle mě celé a FIA nechce přiznat, že věděla, že dvě stáje loni podvádí a ona s tím nic nedělá

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        No jak by Ferrari mohlo popsat přesně funkci Mercedesu a RB když ten rozhovor tady vychází z toho že to neznají? A o nové směrnici která by do toho měla vnést jasno se píše v článku.

                        ... to co popsalo Ferrari podle ředitele závodů Charlieho Whitinga legální není. Ale "Mercedes a Red Bull, jež jsou v oblasti zavěšení na čele, ale přesto tuto komunikaci nevnímali tak, že by se měla týkat jejich systémů zavěšení. Whiting jim dává za pravdu, a tak Ferrari bombarduje FIA svými žádostmi dál a snaží se zjistit, proč jsou systémy soupeřů dle něj legální."

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          víš, ono myslet si, že týmy netuší co a jak udělá jiný tým, je poměrně naivní. Vem si třeba jenom motor - to je z laického pohledu nějaká kostka, ze které jde nějaká hřídel, ale přestože na začátku roku 2014 ferrari prohlásilo, že netuší, jak to mercedes dělá, že dokáže z motoru dostat takový výkon, tak v roce 2015 se k nim přiblížili na minimální rozdíl. Myslíš si tedy, že pokud tohle zařízení mercedes využíval celou loňskou sezonu, že ostatní týmy netuší co a jak dělají? Osobně si myslím, že je to spíš o vysvětlení pro FIA než o tom, že by netušili, jak takové zařízení postavit taky. Proto taky ta komunikace s FIA

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama