Force India je proti tomu, aby Lowe nastoupil u Williamsu ihned

Petr Hlawiczka, 1. února 2017, 06:20 Google+

Force India bojuje proti tomu, aby bývalý technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe začal hned po svém přestupu pracovat u jejich největšího soupeře - u Williamsu.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 02.02. 16:45) Napište svůj názor
Bývalý technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe se má vrátit k Williamsu

Bývalý technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe se má vrátit k Williamsu | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Odchod Lowea byl potvrzen před třemi týdny, podle zákulisních informací míří k Williamsu. O tom, kdy nastoupí a co bude mít na starosti, to stále zůstává předmětem jednání.

Britský tým potřebuje co nejdříve náhradu za svého technického ředitele Pata Symondse, který jej opustil na sklonku minulého roku, zatímco Lowe podle Auto Motor und Sport "chce víc" než jen přebrat jeho roli.

Další příčinou průtahů je to, že se Force Indii nelíbí, aby Lowe nastoupil hned ke svému bývalému soupeři, jelikož na těchto pozicích si lidé často musí dát nucenou přestávku minimálně 6 měsíců.

img-responsive

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff (vlevo) s Paddym Lowem. Kdy se objeví u Williamsu a v jaké roli? | foto: Daimler AG

Požadavkem Williamsu, který nechal odejít Valtteriho Bottase, bylo to, aby mu Mercedes umožnil začít pracovat bez průtahů. A jak se zdá, Mezinárodní automobilová federace s tím také nemá problém.

Například bývalý technický ředitel Ferrari James Allison, o jehož služby mají eminentní zájem Stříbrné šípy, si bude muset ještě pár měsíců počkat, protože dle smlouvy se stájí z Maranella nesmí začít pracovat až do března.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Force India je proti tomu, aby Lowe nastoupil u Williamsu ihned

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 02.02.2017 16:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

F1 atmosférický motor Cosworth

Exkluzivně: Může mít Cosworth opravdu na boj s Mercedesem? Proč neměl dobrou pověst?

Nico Rosberg při pátečním tréninku s ochranou kokpitu typu halo v Belgii

"FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Fanoušci Maxe Verstappena v Belgii

Belgie už díky Verstappenovi vyprodala všechny lístky. Její ztráta přesto roste

Kimi Räikkönen v kvalifikaci v Monaku

Kde jsou ti sponzoři? Manchester United jich má přes 90, F1 pouze pět. Proč?

Dominantní Mercedes Careyovi nestačí, chce v F1 další německé značky

Uvidíme v F1 více německých týmů? Carey o to evidentně usiluje

Co tedy vlastně příští rok na vozech uvidíme?

Jaké jsou reakce na rozhodnutí FIA ohledně ochrany kokpitu?

Forma týmů se mění závod od závodu

Proč stále dochází k odchylkám ve formě týmů, když mají tak pokročilé simulátory?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Manor je jedním z nejdiskutovanějších témat poslední doby

Manor byl týmem, na který se lepila smůla. Přesto naděje ještě stále žije

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Prohlášení po závodě v Silverstone: Ferrari si nechce stěžovat na ztrátu 2. a 4. místa

  2. Kvalifikace kořistí Hamiltona, ovšem s kontroverzním pozadím, domnívá se Grosjean

  3. "Stahujeme náskok lídrů," tvrdí Honda a prozrazuje první detaily o motoru 2018

  4. Ferrari údajně nabídlo Vettelovi nový kontrakt. Jak by to bylo s Kimim a kolik by si Němec vydělal?

  5. Zvěsti o výměnách pokračují: prohodí si Hamilton a Vettel svá místa?

  6. Prohlášení pilotů a zástupců týmu po kvalifikaci na Grand Prix Británie

reklama

Zprávy odjinud