Ubyde v F1 předjíždění? "Na závěry je příliš brzy, může to být naopak," tvrdí Sainz

Petr Hlawiczka, 31. ledna 2017, 06:55 Google+

Podle Carlose Sainze zatím není možné jednoznačně říci, že se v letošní sezóně po změně technických pravidel sníží počet předjížděcích manévrů. Podle něj tomu může být i opačně a závodění se zlepší - i díky širším pneumatikám či shovívavějším komisařům.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Carlos Sainz se svým týmem v Abú Zabí

Carlos Sainz se svým týmem v Abú Zabí | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Kvůli širším křídlům, rychlejšímu průjezdu zatáčkami, nižším maximálním rychlostem a zkrácení brzdných zón se mnozí odborníci obávají, že v sezóně 2017 předjížděcích manévrů ubyde.

Sainz o tom ale přesvědčený není: "Jak to můžou vědět? Mě so opravdu nelíbí tolik negativních ohlasů lidí za poslední měsíce. Máme teď příležitost této nové Formule 1, takže uvidíme, jak to půjde. Možná DRS bude mít větší vliv. Možná nám pneumatiky umožní více útočit a předjíždět. Může to být velmi pozitivní."

img-responsive

Carlos Sainz se na novou sezónu těší, změny podle něj bude pozitivní, podmínky pro předjíždění se zlepší | foto: Red Bull Content Pool

Podle jezdce Toro Rosso bude nová F1 dobrá a na začátek sezóny se už těší: "Motory už dosáhnout 1000 koní. Budeme mít po delší době více aerodynamického přítlaku. Bude to stejné jako v magických letech, o kterých všichni mluví."

"Dlouho už jsme také neviděli tak široké pneumatiky a Pirelli tvrdí, že nebudou degradovat a my budeme moci útočit. A předjíždění? V letech 2004 a 2005 se na televizi dívaly miliony lidí, a to se tolik nepředjíždělo," vzpomíná 22letý Španěl.

Pozitivní je podle něj rovněž zprávě, že komisaři budou vůči incidentům shovívavější: "Bude více napětí, více předjíždění, protože jsme byli velmi omezeni v tom, co nám komisaři umožňovali - a byli nekonzistentní. Nyní to vypadá tak, že to uvolní a umožní nám bojovat, což je to, co si všichni přejí," dodává Sainz.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ubyde v F1 předjíždění? "Na závěry je příliš brzy, může to být naopak," tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Esteban Gutiérrez v Austinu

Zpověď Gutiérreze: Místem u Haasu jsem si byl příliš jistý

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  2. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

  5. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud