McLaren vyhrává tendr FIA. Co dalšího od něj budou všichni v F1 odebírat?

Petr Hlawiczka, 30. ledna 2017, 16:00 Google+

Divize McLarenu věnující se aplikaci nových technologií (McLaren Applied Technology) vyhrála tendr na dodávku tlakových a teplotních čidel pro pohonné jednotky Formule 1.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 30.01. 19:52) Napište svůj názor
Pohonná jednotka Hondy

Pohonná jednotka Hondy | foto: Honda Racing F1

Sdílejte článek

Mezinárodní automobilová federace (FIA) jej loni vypsala v červenci v zájmu dalšího snižování nákladů. Vítězem na dodávku standardizovaných senzorů pro všechny motoráře se stal McLaren.

Ti si tak od roku 2018 budou muset poprvé v historii vystačit se senzory jediného dodavatele. S produkty McLarenu ale mají všechny týmy bohaté zkušenosti, pro Formuli 1 totiž poskytuje standardizované elektronické řídicí jednotky (ECU) již od roku 2008.

"Těší nás, že si FIA vybrala McLaren Applied Technologies za důvěryhodného výhradního poskytovatele tlakových a teplotních čidel motorů pro šampionáty Formule 1 2018 - 2020," komentuje ředitel společnosti Rodi Basso.

img-responsive

Čidla McLarenu bude od roku 2018 používat ve svých motorech také dominující Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

"Od technologie ECU v každém voze F1 po inženýry podporující týmy na dráze McLaren setrvává v srdci motorsportu. Naší misí je poskytovat bezkonkurenční služby a zajistit tak, aby prvotřídní světové závodní týmy a série mohly pokračovat v růstu a těšit fanoušky na celém světě," dodává Basso.

Vytisknout

Diskuze: McLaren vyhrává tendr FIA. Co dalšího od něj budou všichni v F1 odebírat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 30.01.2017 19:52 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen, Carlos Sainz a Franz Tost v Abú Zabí

Jak Toro Rosso kvůli starému motoru riskovalo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud