DISKUZE K ČLÁNKU Halo koncept se pro IndyCar nehodí, zvolí se nejspíš jiná cesta

Smrt Justina Wilsona v srpnu 2015 při závodě Pocono Raceway 500 rozhodně přispěla k tlaku vedoucímu k zavedení ochrany kokpitu. Jenže jak se zdá, série IndyCar nechce jít cestou shodnou s F1 a využít Halo koncept.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Halo koncept se pro IndyCar nehodí, zvolí se nejspíš jiná cesta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 25.01.2017 08:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 23.01.2017 12:35
Samozřejmě. Halo se nehodí vůbec na nic totiž! »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 23.01.2017 18:28
Jakékoli řešení F1 jen poškodí. Bezpečnost je… »
» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 23.01.2017 15:34
Ano, ať vymyslí něco designově adekvátního… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Do F1 se také nehodí, ale ne každému to zatím došlo 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.32.XXX
    Jinak k řešení RB... Mnozí si neuvědomují, že to není řešení pro současné monoposty... Dost to ovlivňuje aerodynamiku, takže se s ním prakticky nedá jezdit => Museli by se pro něj navrhnout úplně jiné vozy... V tom je výhoda Halo, že se dá nasadit prakticky okamžitě s min. zásahů...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.233.XXX
      "Museli by se pro něj navrhnout úplně jiné vozy"

      No a?

      Třeba pro letošní sezónu to stejně všichni udělali.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Jenže úplně nový vůz, vyvíjí někteří i rok dopředu => Není to tedy změna, kterou můžeš navrhnout v průběhu sezóny...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.32.XXX
    Jakékoli řešení F1 jen poškodí. Bezpečnost je důležitá, ale v současné době je na takové úrovni, až je to na škodu...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Halo koncept se nehodí.
    kdyby to bylo napsáno pouze takhle, bez dovětku ohledně IndyCar, byl bych moc rád 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    91.141.2.XXX
    Samozřejmě. Halo se nehodí vůbec na nic totiž!

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Mne napadá, že může zachránit něčí život. To mi jako "nic" nepřijde. Nebo mi aspoň připadá, že můj život mi stojí za víc, než za nic. 03
      Ale víc se mi líbí koncept RB.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        91.141.2.XXX
        Ano, ať vymyslí něco designově adekvátního monopostům. Například ten aeroscreen, ale dát nad aerodinamický skvost lešenářskou trubku?! 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        Miku, Tebe u obrazovky či monitoru žádné Halo neochrání 03.
        už jsme tu o tom kdysi dlouze debatovali a úplně se asi neshodnem, zda je zakrytí kokpitu z důvodu bezpečnosti nutné. ale snad se shodnem, že Halo je hnus ( možná řekněme užitečný hnus ) a jako takový by neměl mít v F1 místo. v tom, že koncept RB je hezčí v tom se určitě shodneme.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Já jsem neřekl, že má chránit mne. Jen že život není "nic", aspoň pro mne.
          Mne to zas tak nepohoršuje, na kvalitě závodů to nezmění zhola nic. Ale koncept RB je estetičtější.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            Lahva píše, že Halo nestojí za nic. Ty píšeš, že Tvůj život stojí za více než nic. z toho mi logicky vyplývá, že tu ochranu myslíš pro sebe - takže letos budeš při sledování F1 používat Halo18
            patrně sleduješ F1 ve 3D a bojíš se, že tě nějaká letící součástka trefí. tomu rozumím, taky bych se bál. dej sem pak nějaké foto, jak jsi to na křeslo v obýváku aplikoval 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nepsal nestojí za nic, ale nehodí se za nic. A hodí se na záchranu života. O nějakou součástku ani tak nejde, ikdyž Massu skoro zabila. Jde o převrácení auta, hlavu často těsně míjí svodila nebo kola vlastního či cizího vozu. Příkladů, kdy to bylo v posledních letech "o fous" najdeš několik. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        upřímně řečeno, kolik pilotů zahynulo ohledně zranění hlavy letícím předmětem takové velikosti, že by hallo pomohlo? Pokud vím tak snad jenom surtress ale to stejně nebylo v F1, proti ostatním zraněním je to stejně neúčinné a jenom to zničí vzhled monopostů a při určité havárii to spíš bude nebezbečné, protože zabrání pilotovi rychle opustit vůz

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Ještě uvedu dva případy - Toma Pryce v Kyalami 1977 - tam by možná Halo koncept mohl pětikilový hasicí přístroj odrazit, ale bavíme se o "možná", protože po nárazu doslova ustřihl ochranný oblouk za hlavou Walesana, který byl z trubky o síle 5 cm. A pak ještě smrtelná nehoda Alana Staceye v GP Belgie 1960, kdy mu do obličeje vlétl pták. Jenže i tady se nedá odpovědně říci, jestli by Halo koncept byl vůbec k něčemu. Trochu mi to připomíná technologii hlídající ve fotbale, zda míč přešel brankovou čáru. Na posledním MS ze 64 zápasu tahle legrácka za 4 000 000 eur byla využita jen jednou a ještě nikoli v situaci, kdy by šlo o rozhodující moment v zápase. Přiznejme ale, že tady nešlo o život.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama