DISKUZE K ČLÁNKU Nové vozy mohou být v zatáčkách až o 40 km/h rychlejší, tvrdí FIA po simulacích
Podle Mezinárodní automobilové federace (FIA) může být nová generace vozů F1 v některých zatáčkách podle nejnovějších simulací až o 40 km/h rychlejší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nové vozy mohou být v zatáčkách až o 40 km/h rychlejší, tvrdí FIA po simulacích
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
18.01.2017 08:26
Pro zacatek verim divokym mladikum, nebudou mit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
08:26 18.01.2017 89.111.77.XXXPro zacatek verim divokym mladikum, nebudou mit takove zabrany a budou jezdic vice na hrane a tudiz budou rychlejsi. Jsem Zvedav na Verstappena a Alonsa.
Ti co umi na vode budou take dle meho rychlejsi, preci jen se tolik neboji jezdit na hrane a maji pro auto vetsi cit-
Mike17
13:19 18.01.2017 93.99.87.XXXNikdo se na hraně jezdit nebojí. Každý se snaží jet tak, aby měl co nejvyšší rychlost a přitom ještě zůstal na trati. S odvahou to má asi tolik společného, jako hrát pexeso.
Ti co jezdí dobře na vodě na tom budou stejně, jako předtím. Jestli se na výkonnosti pilotů něco změní, pak bude rozhodovat víc fyzický stav krku (potažmo celková fyzická kondice).-
uzivatel001639
11:27 19.01.2017 89.111.77.XXXAno fyzicky stav bude dulezity, ale ten nemuzeme posoudit. To ze se nekdo boji vice ci mene souvisi s tim, jak moc dobre dokaze uhlidat auto na hrane. To se krasne ukaze pri zavode kde najednou prijde dest. Neni pak dulezity vykon auta, ale to jak dokaze odhadnout jezdec prilnavost a neboji se jet na hrane. Jdeo starch to nepodelat, nechytnout smyk, neprijit o pozici atd. Ten posun v rychlosti v zatackach tak mozna bude dost znacny. Jde o to, ze vetsina se casem naucila jezdit za sucha, ale mokro nemaji tolik natrenovano. Tuhle zmenu nebudou moci take hned odhadnout, takze tipuju, ze treba prvni treba cca 3 zavody budou piloti hledat, kam az budou moci zajit a auto bude drzet. Bude to jak za deste prvnich par kol, kdy se take hledaji-
Mike17
15:12 20.01.2017 93.99.87.XXXPodle mne se nezmění téměř nic. Pokud některý jezdec nebude mít problémy zvládnout větší fyzickou zátěž.
Jo, auta budou rychlejší, piloti můžou zapomenout jak jezdili zatáčky dřív a hledat znovuideální stopu a rychlost v každé zatáčce. Asi jako když přijednou na nový okruh. A nevšiml jsem si, že by na nových okruzích bylo pořadí zásadně jiné než na starých.
Strach? Nějakou obavu, že to někde ulítne a skočí ve svodidlech mají pořád. Jestli jedou zatáčku o 20-40km rychleji nebo pomaleji nic něřeší. Možná bude pocitově trochu jiné Monako. Ale vsadím se, že se na pořadí pilotů nic zásadně nezmění.
Pokud jde o vodu, loňské vozy měly k závodům na vodě blíž, než budou ty letošní. Ty budou naopak držet líp. Takže s tím prostě nesouhlasím.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek