DISKUZE K ČLÁNKU

Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Šéf motorsportové divize Pirelli si myslí, že širší pneumatiky nebudou mít v sezóně 2017 žádný větší vliv na frekvenci předjíždění, a vyvrací tak obavy některých jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 14.01.2017 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:11
Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:37
Jojo, kéž by tomu tak bylo 03 »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 14.01.2017 11:00
V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou muset jezdit podle toho, jakou mají gumy teplotu, je to pozitivní zpráva. Ještě aby ty gumy snesly i nějaké probrždění a dočkáme se opět pěkných soubojů. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jojo, kéž by tomu tak bylo 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, ale aby to nebylo jak koncem éry bridge, kdy na jedné sadě byli schopni odjet celý závod...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          178.165.131.XXX
          Na nejtvrdší směsi to šlo na některých okruzích pomalu už letos. Samozřejmě za určitých podmínek. Snad to Pirelli vyjde, jak chtějí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ale tenkrát nevozili 3 směsi různé tvrdosti, ale jen jednu. Ať si týmy vyberou, jestli chtějí odjet závod na jednu výměnu na tvrdých, nebo na 3 výměny na měkkých. Hlavně tenkrát byly gumy pořád dobré, dokud se nazačly pomalu trhat. Teď se zpomalují, zpomalují, zpomalují a jezdcům nezbývá než šetřit, šetřit, šetřit. Z boxů slyšíme, ať nejezdí moc rychle, z kokpitu že pomaleji už to nejde. To je závod vrcholné serie??? Po závodě většina komentářů je o šetření gum, ne o soubojích. Pak se diví, že sledovanost klesá? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      A nebude větší výdrž pneumatik na škodu předjíždění a závodní show? Vetsi degradace = vetsi rozdily mezi vozy v ruznych fazich strategii = vetsi sance na predjeti.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si to uplně nemyslím. Sice je pravda že mezi starší a novou pneu nebude takovej rozdíl a útočící to bude mít proto těžší, ale zase na to bude moci více a déle tlačit, a i když předjíždění díky tomu možná trochu ubyde, tak ta závodní show a napětí snad naopak přibude. Já v to doufám.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale úporné hlídání si teploty a zničení gumy po jednom probrždění ještě neznamená, že musí gumy vydržet celý závod. Soudím podle dřívějších dob, kdy gumy nebyly tématem číslo jedna při rozhovorech a přito se jezdívalo na víc výměn.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední křídla také se předjíždělo. Myslím že vždy jde o závodníkovi kdy se rozhodne předjet.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama