DISKUZE K ČLÁNKU Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Šéf motorsportové divize Pirelli si myslí, že širší pneumatiky nebudou mít v sezóně 2017 žádný větší vliv na frekvenci předjíždění, a vyvrací tak obavy některých jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 14.01.2017 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:11
Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:37
Jojo, kéž by tomu tak bylo 03 »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 14.01.2017 11:00
V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou muset jezdit podle toho, jakou mají gumy teplotu, je to pozitivní zpráva. Ještě aby ty gumy snesly i nějaké probrždění a dočkáme se opět pěkných soubojů. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jojo, kéž by tomu tak bylo 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, ale aby to nebylo jak koncem éry bridge, kdy na jedné sadě byli schopni odjet celý závod...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          178.165.131.XXX
          Na nejtvrdší směsi to šlo na některých okruzích pomalu už letos. Samozřejmě za určitých podmínek. Snad to Pirelli vyjde, jak chtějí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ale tenkrát nevozili 3 směsi různé tvrdosti, ale jen jednu. Ať si týmy vyberou, jestli chtějí odjet závod na jednu výměnu na tvrdých, nebo na 3 výměny na měkkých. Hlavně tenkrát byly gumy pořád dobré, dokud se nazačly pomalu trhat. Teď se zpomalují, zpomalují, zpomalují a jezdcům nezbývá než šetřit, šetřit, šetřit. Z boxů slyšíme, ať nejezdí moc rychle, z kokpitu že pomaleji už to nejde. To je závod vrcholné serie??? Po závodě většina komentářů je o šetření gum, ne o soubojích. Pak se diví, že sledovanost klesá? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      A nebude větší výdrž pneumatik na škodu předjíždění a závodní show? Vetsi degradace = vetsi rozdily mezi vozy v ruznych fazich strategii = vetsi sance na predjeti.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si to uplně nemyslím. Sice je pravda že mezi starší a novou pneu nebude takovej rozdíl a útočící to bude mít proto těžší, ale zase na to bude moci více a déle tlačit, a i když předjíždění díky tomu možná trochu ubyde, tak ta závodní show a napětí snad naopak přibude. Já v to doufám.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale úporné hlídání si teploty a zničení gumy po jednom probrždění ještě neznamená, že musí gumy vydržet celý závod. Soudím podle dřívějších dob, kdy gumy nebyly tématem číslo jedna při rozhovorech a přito se jezdívalo na víc výměn.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední křídla také se předjíždělo. Myslím že vždy jde o závodníkovi kdy se rozhodne předjet.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama