DISKUZE K ČLÁNKU Brutální monstra se budou těžko řídit, Brundle se ale obává o kvalitu závodění

Nová generace vozů bude podle bývalého jezdce Martina Brundlea velmi náročná na ovládání. Monstra budou v zatáčkách mnohem rychlejší a piloti budou zažívat větší přetížení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brutální monstra se budou těžko řídit, Brundle se ale obává o kvalitu závodění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 14.01.2017 19:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 13.01.2017 08:00
Otázkou je, co si kdo představí pod pojmem "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Najlepší zostanú najlepšími a najhorší najhoršími. Na tom sa vôbec nič nezmení. Platí to o autách, aj jazdcoch. Napríklad Hamilton je majster v neskorom brzdení a určite to nezabudne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    Pokud se letos stanou monoposty těžko ovladatelnými, tak to F1 vrátí do éry, která nabízela vzrušení a skutečné závodění s někdy nepředvídatelnými zvraty, kde měl jezdec daleko větší vliv na výsledek, než v poslední době.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Otázkou je, co si kdo představí pod pojmem "závodění" protože já za závodění neberu to, že se ten vepředu fakticky nemá možnost bránit, jakmile má trochu starší pneumatiky, nebo si nemůže otevřít křídlo. Sice statisticky to vypadá dobře, když je x předjetí za závod, ale to správné napětí a hodnota předjetí upadla. Je třeba najít správný kompromis mezi možností se bránit a technickou nemožností předjetí. Podle mě by dost pomohlo třeba i to, že by jezdci měli volně k použití DRS dle své odvahy a vůle. Podle mě, se v F1 stejně předjíždělo nejčastěji tak, že ten vepředu byl donucen k chybě a chybu nikdo neudělá, když není nucen jet na limitu jak svém, tak vozu....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Souhlas. Taky to tak vidím. Ale s tím DRS by jsi narazil, protože by to neprošlo skrze bezpečnost. Už tak to tam ovládají jak kosmonauti raketoplán. Stejně jsou pořád alfou a omegou pneumatiky. Snad se ty infa od Pirelli potvrdí a ty jejich nové směsi budou opravdu fungovat a nebudou tak náchylné na jízdu v závěsu. Osobně od 2017 sezony moc nečekám co se závodění týká, protože tam budou nejspíš zase obří mezery mezi týmy a budeme čekat 3 roky než se to srovná. Ale nechám se rád překvapit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, jenže o tom to je. Bezpečnost. Jak máš obdivovat jezdce, který se bojí cokoliv riskovat a je v podstatě ve stejném nebezpečí jako já v obýváku u televize, když se na něj dívám? Běžný provoz je dnes asi o 1000% riskantnější, než to mají jezdci v F1 a měl by se tam vnést opět prvek, který oddělí chlapy od dětí...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Kdyby měli volné používání DRS, předjíždění by rázem hodně ubylo. Dnes jsme rádi, když má pilot během rovinky šanci dostat se na úroveň předjížděného a pak ho zkusit na brzdy dostat. Nemít rozdíl v DRS, přijedou téměř pokaždé do zatáčky daleko za "předjížděným" a nebude mít na nějaký pokus ani šanci. Když se vozy v zatáčkách za sebou nedokáží udržet, zničil bys drtivou většinu možností k předjíždění. Sledovat vláčky jezdící konstantně 0,5s za sebou chce asi málokdo. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        si mě asi nepochopil, já to myslel tak, že by to DRS měli volně k dispozici během celého okruhu a záleželo by na odvaze pilota, kdy si to zapne...
        ...tzn větší prostor pro chybu a přiznejme si to, dnes jsou stejně ty DRS nastaveny tak, že pomůžou přiblížit se, ale k předjetí to úplně není...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Pochopil. To znamená, že na rovince to bude mít zapnuté úplně každý pořád (což je to o čem jsem psal) a v zatáčce úplně každý vypnuté (čili naprosto žádný přínos). 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama