Jak by vypadal pro Massu rok 2017, kdyby nepřijal nabídku od Williamsu?

Albert Hadáček, 11. ledna 2017, 13:20 Google+

Felipe Massa měl původně rok 2017 strávit závoděním v monopostu závodní série Formule E. Pak ale přišel šok ohledně Nika Rosberga a vše bylo jinak. Nyní vše nasvědčuje tomu, že Brazilec bude letos jezdit ještě za Williams po boku kanadského mladíka Lance Strolla.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Felipe Massa ve své poslední kvalifikaci F1 v Abú Zabí

Felipe Massa ve své poslední kvalifikaci F1 v Abú Zabí | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Brazislký veterán oznámil při loňské VC Itálie, že sezóna 2016 pro něj bude ve Formuli 1 tou poslední. Následně se začaly objevovat spekulace ohledně přesunu do vytrvalostních závodů WEC či Formule E. Právě druhá zmíněná série měla původně být novým útočištěm pětatřicetiletého Brazilce. Odchod Nika Rosberga ale vše změnil.

Dle brazilské edice magazínu Marca měl prý Massa již připravenou smlouvu a nechybělo mnoho k jejímu podpisu. Poté, co Rosberg ohlásil konec kariéry, se ale diskuze pozastavily a dle současných informací to vypadá, že Massa bude ještě jednu sezónu jezdit ve Formuli 1 za Williams, kde by si měl polepšit platově zhruba o 50 %. Zatím neznáme oficiální prohlášení, ale dle brazilských médií Felipe na nabídku kývl.

img-responsive

Brazilské loučení Felipeho Massy | foto: Williams F1 Team

Jméno týmu, jehož barvy měl Massa hájit, je zatím veřejnosti neznámé. Prý ale vše proběhlo ve velmi přátelské atmosféře, a je tak velmi pravděpodobné, že si Felipe ve Formuli E po jedné bonusové sezóně v královně motorsportu přeci jen zajezdí. 

Dle magazínu Marca by letos měl monopost Formule E vyzkoušet alespoň Jenson Button, který též oznámil loni svůj konec a u McLarenu ho nahradil belgický mladík Vandoorne. Zatím to nevypadá, že by Button do formule poháněné pouze elektřinou nastupoval pravidelně, ale měl by se prý objevit v několika závodech.

Stejně na tom je také Gutierréz, kterému Haas neprodloužil smlouvu a Manor, se kterým Mexičan jednal, asi kvůli finančním problémům jezdit v roce 2017 nebude. Esteban se proto rozhodl pro své angažmá ve Formuli E, kde by měl odjet závod v Mexiku a následně je prý dosti pravděpodobné, že by se naplno zapojil v další sezóně.

Díky těmto indíciím jsme zase o něco chytřejší a spojení Valtteriho Bottase a Mercedesu se stává zase o něco více reálným obrázkem. Fin již přes Vánoce prý tajně navštívil sídlo Mercedesu a jeho jediný konkurent v boji o druhou sedačku, Pascal Wehrlein, podepsal smlouvu se švýcarským Sauberem. V současné době tedy není asi žádný jiný kandidát, který by reálně mohl po boku Lewise Hamiltona jezdit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jak by vypadal pro Massu rok 2017, kdyby nepřijal nabídku od Williamsu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Okruh, kde si Senna vyzkoušel Williams, odmítá F1

Donington nemá o Grand Prix zájem. Co za jeho odmítnutím hledat?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

  6. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Zprávy odjinud