DISKUZE K ČLÁNKU Až 70 % okruhu v Barceloně na plný plyn?

Simulace potvrzují zrychlení nové generace vozů Formule 1, podle jednoho týmu se až 70 % okruhu v Barceloně pojede na s plynem na podlaze. Jaké to bude mít důsledky?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Až 70 % okruhu v Barceloně na plný plyn?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.01.2017 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2017 15:10
zda se pojede naplno 50 nebo 70% okruhu je vcelku… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2017 15:39
Jedno to není... Bez brždění není předjíždění a… »
» Loqenc (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2017 17:35
Rád bych se mýlil, ale bojím se, že závody budou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Jestliže se nemýlím, tak poslední sezóny jsou rekordní co se počtu předjetí týče a stejně plno lidí mluví o nemocné (to nepopírám) a špatné F1. Nuda to je, když má jeden tým výrazně navrvch. Takovou dominanci jednoho týmu jako poslední 3 roky jsme mohli naposledy vidět v roce 1988. Takže problém není, kolik % se jede na plný plyn, jestli uvidíme 29 nebo jen 25 předjetí, problém je dominance Mercedesu a pevně doufám, že s tím nová aero pravidla a nové pneu konečně něco udělají. Vyrovnaná špička, kdy se např. 3 týmy každý závod přelévájí od kvalifikace až po vítězství v závodě, to je to, co F1 potřebuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    89.176.106.XXX
    nepojede, protože na to nebudou mít dost benzínu

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    zda se pojede naplno 50 nebo 70% okruhu je vcelku jedno. jestli bude někdo mírnější zatáčce říkat třeba zatočená rovina - to je taky zcela vedlejší. nejpodstatnější ze všeho je poslední věta článku - jaké bude závodění?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Jedno to není... Bez brždění není předjíždění a brzdit se bude podstatně méně...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Rád bych se mýlil, ale bojím se, že závody budou o dost nudnější.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      Přibudou pasáže dost rovný na to, aby se v nich nebrzdilo, ale dost křivý na to, aby v nich byla jenom jedna rychlá stopa.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        89.176.106.XXX
        Tak zrovna v Barceloně se nikdy moc nepředjíždělo. Ale snadné předjíždění závod nedělá. Byla mnohem lepší zábava, když spolu dva jezdci bojovali kolo na kolo půl závodu, než když dnes přijede na cílovou rovinku, zmáčkne DRS a předjede soupeře díky maximálce o 20km/h vyšší. Takže za mě, jen ať je toho "předjíždění" klidně míň, takové mi chybět nebude.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.191.XXX
          To moje konstatování mělo samozřejmě mít obecnou platnost, není vztažené konkrétně na Barcelonu.

          btw
          Větší přední křídlo a obecně širší auto naznačuje větší závislost na aerodynamickým gripu a níž položený zadní naznačuje zvýšenou tvorbu špinavýho proudění za autem.
          Fakt bych se ve svých odhadech nechtěl trefit, ale nevidím nic, co by mne opravňovalo doufat, že souboje budou lepší než byly. Snad jenom Pirelli by to mohlo zachránit, ale auta samotný jsou v tomhle směru krok úplně mimo.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama