Bude třeba pořádně pumpovat železo, tvrdí Palmer ohledně náročnosti řízení

Albert Hadáček, 5. ledna 2017, 21:37 Google+

Britský pilot se rozpovídal o náročnosti řízení nových monopostů. Palmer tvrdí, že piloti, kteří se přes zimu nebudou potit v činkárně, na to letos doplatí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jolyon Palmer v Mexiku

Jolyon Palmer v Mexiku | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Širší přední a zadní křídla společně s širšími pneumatikami Pirelli by měly v letošní sezóně zajistit zlepšení časů zhruba o 5 vteřin na kolo. Na rovinkách by monoposty rychlejší být neměly, ale co se týče zatáček, tam by to měla být již jiná písnička. 

img-responsive

Jolyon Palmer v závodě v Abú Zabí | foto: Renault Sport F1

Dle pilota stáje Renault, Joylona Palmera, budou nová auta o dost náročnější na ovládání a jezdci, kteří na sobě přes zimu nebudou makat, budou odhaleni.

"Myslím si, že to bude velký rozdíl. Zatím přesně nevíme, jak moc se to projeví. Známe sice čísla, ale nevíme z praxe, jak se budou chovat pneumatiky. 

Pokud to bude tak, jak ukazují naše výpočty, tak si myslím, že se brzy ukáže, kdo poctivě přes zimu chodil do posilky,  a kdo na to kašlal. Pokud jezdci nebudou cvičit, tak na to doplatí. Bude se jezdit rychleji a bude to fyzicky mnohem náročnější. Těším se na to," okomentoval situaci Palmer.

Vytisknout

Diskuze: Bude třeba pořádně pumpovat železo, tvrdí Palmer ohledně náročnosti řízení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Vettel, Sebastian

Ecclestone brání Vettela před kritikou: Italové neumějí šéfovat stáji

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud