Okruh Paul Ricard uvažuje o vyhřívání asfaltu pro testy F1

Albert Hadáček, 21. prosince 2016, 20:40 Google+

Pirelli a některé týmy letos tlačily, aby se předsezónní testy uskutečnily v Bahrajnu, kde je přeci jen příznivější počasí, které se více podobá závodním podmínkám. Nakonec ale ze všeho sešlo a testy se pojedou na přelomu února a března v katalánské Barceloně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Daniil Kvjat při testech pneumatik do deště na trati Paul Ricard

Daniil Kvjat při testech pneumatik do deště na trati Paul Ricard | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Nyní to ale vypadá, že by se v následujících letech testy mohly přesunout na francouzský okruh Paul Ricard, kde zvažují implementaci vyhřívaného asfaltu. Navíc by se na tomto okruhu od roku 2018 měla jezdit znovu obnovené GP Francie.

img-responsive

Mercedes při testu pneumatik pro sezónu 2017 v Paul Ricard | foto: Daimler AG

"Samozřejmě se snažíme, aby se testy konaly u nás a věřím, že trať by mohla hrát v náš prospěch. Zvažujeme, že zavedeme topící systém , který by byl schopný udržet povrch trati v optimální teplotě pro testování nejen pneumatik. Tohle v současné době na okruzích chybí. Celý systém by navíc mohl být používán celoročně, ale primárně by měl řešit obtíže s teplotou v zimním období. V létě to není potřeba,"  sdělil pro Motorsport ředitel francouzského okruhu

Stephane Clair dodal, že zatím neproběhly žádné oficiální debaty mezi nimi a závodními týmy či dodavatelem pneumatik Pirelli.

"Zatím jsme o tom nemluvili. Věřím, že jsme v dobré pozici, co se týče testů i v příštím roce, protože Pirelli většinou testovalo u nás, ale nic není potvrzené. Výběrové řízení pro rok 2018 zatím nezačalo, ale nevidím důvod, proč by to nemohlo být u nás - na nové trati, která se pro testování skvěle hodí," zakončil ředitel okruhu Clair.

Vytisknout

Diskuze: Okruh Paul Ricard uvažuje o vyhřívání asfaltu pro testy F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Závodní ředitel Manoru Dave Ryan hovoří o Wehrleinovi v superlativech

Závodní ředitel Manoru varuje: "Wehrleina vnímáte špatně!"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  2. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  3. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  4. GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

  5. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  6. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud