Nasr letos Sauberu vyjezdil přes 300 miliónů korun. Bude v týmu pokračovat?

Albert Hadáček, 11. prosince 2016, 10:09 Google+

Brazilský pilot v letošní sezóně zachránil tým Sauber, kdy při deštivé Brazilské GP dokázal pro tým získat 2 body, díky kterým se švýcarský celek dostal před Manor s jedním bodem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Felipe Nasr v Brazílii

Felipe Nasr v Brazílii | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Felipe Nasr je v současné době posledním brazilským pilotem v F1, pokud se tedy nestane zázrak a Massa by jezdil v příštím roce za Mercedes, a s jeho budoucností v Sauberu to nevypadá kvůli ztrátě sponzora úplně růžově. Nasr si ale myslí, že si své místo v královně motorsportu zaslouží a opírá se především o své výsledky.

"Cítím, že jsem udělal vše pro to, abych si zasloužil místo. Dokázal jsem zajet výsledky, které si F1 žádá. Když se naskytla nějaká příležitost, tak jsem se ji vždy chopil a získal týmu body. Ve své první sezóně jsem získal 27 bodů, díky čemuž jsme se dostali i před McLaren. Letos i přes všechny potíže, kterými jsme si prošli, jsem byl vždycky kousek od bodů a v Brazílii jsem dokonce 2 body získal. Během obou let jsem tu byl a týmu vždy body přinesl. Proto bych byl docela zklamaný, kdybych v příštím roce nemohl závodit," okomentoval situaci Felipe Nasr.

img-responsive

Felipe Nasr počas deštivého závodu v Brazílii | foto: Sauber Motorsport AG

Přestože Nasr ztratil svého sponzora (Banco do Brasil), tak jeho dva body, které získal při své domácí grand prix mají hodnotu zhruba 13,5 miliónů dolarů, tedy zhruba 337 miliónů korun. A to, jak správně podotýká Nasr, je lepší než nějaký sponzor. 

"Myslím si, že to pomůže. Pro tým to je finanční injekce pro rok 2017, víme, jak moc je ta finanční odměna důležitá. Je to maximum, které jsem letos týmu mohl přinést. Není žádný lepší sponzor než samotné výsledky. Udělal jsem toho prostě dost, ale pořád chci získávat více. Jendou bych chtěl být mistrem světa a to vyžaduje spoustu dřiny. Vyžaduje to hodně oddanosti a času, aby si člověk všechny atributy vybudoval. To je můj plán A," zakončil brazilský pilot.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nasr letos Sauberu vyjezdil přes 300 miliónů korun. Bude v týmu pokračovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nejen F1, i autoři mohou slavit malá výročí

Zamyšlení autora a fanouška F1 u příležitosti malého výročí

Lewis Hamilton si přeje široké a vyrovnané pole

Hamilton si přeje návrat tradičních týmů na výsluní

Sebastian Vettel odkrývá své soukromí. Ale jen tam, kam on chce

Tajný život Vettela. Co na sebe čtyřnásobný mistr světa prozradil

Ross Brawn nehodlá ustoupit ze své plánované cesty

Nemohl jsem spolupracovat s Ecclestonem, svěřil se Brawn

Lauda před čtyřiceti lety prožil zdravotní kalvárii

Jak Laudova žebra (ne)rozhodla mistrovství světa

Daniel Ricciardo Alonsovo rozhodnutí vítá, sám by jednal na jeho místě obdobně

Alonso si k přestávce v F1 vybral ten nejvhodnější čas, tvrdí Ricciardo

Carlos Sainz v kvalifikaci v Bahrajnu

Trest mě překvapil. Kdyby byl Stroll zkušenější, tak by mi dal více prostoru, dušuje se Sainz

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (9:00 - 10:30)
    • 2. Trénink (13:00 - 14:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton po úspěšné kvalifikaci v Abú Zabí

"Letos jsem do toho dal více srdíčka," komentuje Hamilton letošní sezónu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

  2. Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

  3. Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

  4. Honda je na tom hůře než ve své první sezóně, tvrdí expilot Pedro de la Rosa

  5. Renault v Bahrajnu testuje nové MGU-K, Honda ladí spolehlivost

  6. Renault představil budoucnost F1 - vůz RS2027 s V6 turbem a výkonem 1000 kW

reklama