DISKUZE K ČLÁNKU Capito u McLarenu chystá změny, Alonsa chce udržet i po roce 2017

Nový šéf McLarenu Jost Capito je odhodlaný udržet Fernanda Alonsa i po sezóně 2017, v níž mu vyprší smlouva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Capito u McLarenu chystá změny, Alonsa chce udržet i po roce 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 30.11.2016 08:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2016 08:33
V McLarenu mají docela hodně náčelníků... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.70.XXX
    V McLarenu mají docela hodně náčelníků...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Alonso určitě nepodepíše dříve než uvidí jak moc je McLaren-Honda konkurenceschopná a zda všehošetření (především pneu) bude alespoň trochu potlačeno. Očekávání, jak jsme poznali je jedna věc, a ono určitě se zlepšej, ovšem pokud nedojde k výraznému stažení náskoku lídrů teď kdy se mění pravidla a ruší žetony a nadále budou ztrácet třeba 1,5%, pak si troufnu tvrdit že v dnešní F1 se to nedá rychle stáhnout a Alonso by nejspíše přešel do WEC. Jsem netrpělivej jak se komu povede připravit na příští rok, snad to tam vpředu bude mnohem těsnější, ale na to si teď o okurkách budeme muset dost počkat 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že McLaren postupuje celkem rychle. Když si uvědomíme, jak působili začátkem roku a přes to na konci sezóny Alonso skončil v první desítce. To o progresu celkem svědčí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Do Maďarska to bylo dobré, ale pak na TOP týmy přestali stahovat ztrátu a naopak se to otočilo. Nejspíš vývoj v tomto roce nebyl tak podstatný neb přepnutí a orientace na rok 2017 jistě sehrálo svou roli u všech týmů. V každém případě největší problém zůstává jejich katastrofální výchozí bod co do výkonu i spolehlivosti, opravdu doufám že na příští rok zvládnou poskočit mnohem více než jejich soupeři, opravdu myslím že je to pro ně nutné a možné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Výhodou příštího roku je, že už nebudou žetony a týmy budou moci vyvíjet podle svého.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            přesně tak, budou moci nasadit každou blbost, i když třeba přinese jen2-3 koně navíc. Ale pokud těch drobností budou desítky...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.14.XXX
              To není až tak zcela pravda, protože stále zůstává omezení celkového počtu (čtyř?) motorů za sezónu. Už teď měly týmy víceméně dostatek žetonů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Ne tak docela. Hondě letos chybělo na dostižení soupeřů dalších cca 40 žetonů 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          tak je jasný, že od poloviny sezony byl prioritou příští rok. Ale kromě samotného vývoje auta tam byl posun i v dalších směrech. Celé to působilo uvolněnější, a vše nějak víc fungovalo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama