DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: V roce 2016 podávám lepší výkony než v letech, kdy jsem získal tituly

Fernando Alonso věří, že letos předvádí lepší výkony než v dobách, kdy vyhrával tituly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: V roce 2016 podávám lepší výkony než v letech, kdy jsem získal tituly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 28.11.2016 11:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 25.11.2016 08:37
Je zvláštní že jeho "titulová" léta si… »
» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 25.11.2016 14:43
Aha takže příčina jeho neúspěchu není fakt, že… »
» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 25.11.2016 16:02
Já bych řekl, že to svědčí o tom, že dřív jezdil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Já si myslím, že příští rok bude mít zase jeden z nejlepších. Tedy jen podle jeho slov. Ono čím víc zaostáváš za konkurencí, tím víc musíš všechny kolem přesvědčovat, že příčiny neúspěchu jsou někde jinde.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.102.157.XXX
      Aha takže příčina jeho neúspěchu není fakt, že McLaren je plečka, ale že neumí jezdit jo ?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        To je samozřejmě hloupost. Ale fakt, že jeho "nejlepší" sezony jsou ty, kdy prodělal výrazný neúspěch, také o něčem svědčí. 03

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.102.157.XXX
          Já bych řekl, že to svědčí o tom, že dřív jezdil dobře a měl dobrý auta. Teď má plečky a jezdí skvěle. To je, ale běžný, hodně pilotů považuje za svý nejlepší závody či sezony, ty v kterých nebyly nejlepší, ale v kterých podali svůj top výkon.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            To je věc pohledu. Já myslím, že u Ferrari v letech 2010 a 2012 měl skvělé auto. Samozřejmě Mclaren je o něčem jiném. Pohled na to, který rok jezdil líp je čistě subjektivní. Můj názor pramení jen z toho, že ty roky bylo vždy potřeba neúspěch nějak "okecat".

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              91.229.253.XXX
              V roce 2010 bylo Ferrari dobrý, ne skvělý. Kdyby bylo tak skvělý, tak by i Massa něco málo vyjezdil, ale on byl rád že byl rád. A taky by Ferrari neskončilo až třetí v hodnocení konstruktérů. A ztráta titulu jde spíš na vrub bídný strategii Ferrari. Což je těžko popiratelnej fakt. A sezona 2012 byla hodně podobná. Možná vyrovnanější. Ale dost pochybuju, že by kdokoliv jiný s tím autem uspěl líp. Ona i jak se teď ukazuje, ani "zázračný" Vettel s tím moc jinýho neudělá. Pokud se Ferrari neprobere, bude to furt jak na houpačce. Druhý, třetí nebo čtvrtý místo v PK.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Stejně se to nedá srovnávat. V roce 2010 měl možná o fous slabší auto, ale na rozdíl od konkurence měl pomoc týmového kolegy, který měl jedinou práci, pomáhat a nezavazet. Proto bych ani jeho výkony nekomentoval. Strategie v posledním závodě možná nebyla ideální, ale v té chvíli to zas tak stupidní nebylo.
                V roce 2012 měl srovnatelné auto s RB. O tom, jestli by s ním dokázal Vettel víc nebo míň, by jsme se mohli hádat roky.
                Ale je to jedno. Pro něj jsou ty roky nej, já mám pocit, že za mlada byl lepší. Nic z toho není objektivní. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jindrich K.

                  Jindrich K.

                  91.229.253.XXX
                  Ano to by jsme se mohli dohadovat roky. Já nevím, spíš bych řekl, že "za mlada" by agresivnější. Ale to byl i Lewis atd. Zrovna v USA bylo celkem vidět, že když je příležitost jde si za ní velice agresivně. A když není je to slabší. Ale tomu se dá rozumět 13 . V roce 2012 to opravdu bylo plus mínus stejné. Holt tenkrát byl ten dravější Vettel. A v sezoně 2010 nepopírám určitou Massovu pomoc, která sice tak světoborná nebyla (většinou nestíhal), ale byla. To Webber byl pro Vettela soupeř. Tam škoda posledního závodu a strategické chyby, která tehdy na chybu nevypadala (Webbera to pokrylo), no ale nakonec to byla chyba osudová. Nicméně aby jsme se dobrali jádra, musel by Alonso mít k dispozici Mercedes, aby se dalo zjistit zda je opravdu lepší teď nebo jen plácá do vody. V McLarenu se to bohužel asi nikdy nedozvíme 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Já bych to srovnal se Schumim. Jen to není tak výrazný, protože neměl pauzu a není mu přes 40. Podle mne už to není on, jako za mlada. Tím nepopírám, že je pořád špičkový pilot.
                    V roce 2012 mělo každé s aut (RBxF) své plusy a mínusy. Těžko říct, jestli by s RB Fernando vyhrál titul. Možná jo, možná ne. S tím rokem 2010 to byla jistě strategická chyba, která ho připravila o titul. Webber může podobně litovat Korei. S tím už nic nenaděláme. Kdo z nich byl lepší a kdo horší se můžeme jen domnívat. 03
                    Stejně tak už nikdy nezjistíme, jestli má FA pravdu, nebo byl dřív lepší. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jindrich K.

                      Jindrich K.

                      89.102.157.XXX
                      No teoreticky ... kdyby McLaren chytnul změnu pravidel za pačesy a postavil dobrý auto, tak možná. Ale o tom bohužel pochybuju. Ono je to všechno relativní. Třeba je vlastně nejlepší Ericsson, jen to není vidět protože nemá auto 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        No právě. On i kdyby se to Mclarenu povedlo, nebude to stejné auto, ani stejní soupeři. Jak říkáš. Vlastně nevíme nic a Ericsson je třeba top pilot. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Tak jestli jsou jeho titulové sezóny s Renaultem jezdecky až jeho 4. a 5. nej sezóna, musely být monoposty R25 a R26 opravdu skvělá auta, když na tituly stačily takto slabé výkony. Poté, co odešel Alonso z Renaultu podruhé svoji rétoriku velmi změnil a myslím si, že nyní tento tým nemá v oblibě... příští rok bude mít pravděpodobně poslední šanci získat titul a (se vší úctou k McLarenu s Hondou) já bych si na něj rozhodně nevsadil. Možná po konci příští sezóny bude muset svoji rétoriku trochu přehodnotit, protože teprve potom pochopí, že nebýt Renaultu, který si ho vypiplal, nebyl by v F1 nic!

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ale no tak.....není umění jedit s nejlepším autem s hmotovými tlumiči, obzvlášť když druhým to nemohlo fungovat, protože Bridgestone....a on vše hodnotí zpětně, dá se přeci pochopit že názor se s věkem vyvíjí.Respektuj to!!! A sundej slipy s nápisem Renault, s kterými chodíš zcela jistě i spát. 18

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je zvláštní že jeho "titulová" léta si po jezdecké stránce tak moc necení. V každém případě rok 2012 byl opravdu skvostnou záležitostí, rok 2014 co by parťák Kimiho raději přeskočíme, fanoušci hrozně koušou, no a letos prokázal že to v něm stále je a bude 13

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama