DISKUZE K ČLÁNKU Sainz: Diváci si neuvědomují, jak je závodění v dešti náročné

Carlos Sainz se zastává rozhodnutí komisařů zpomalit Velkou cenu Brazílie několika delšími fázemi safety caru a dvěma přerušeními. Závodění za deště je podle něj velmi náročné, což si diváci u televizních obrazovek nedokážou představit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz: Diváci si neuvědomují, jak je závodění v dešti náročné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 17.11.2016 18:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 16.11.2016 12:45
Jiný je pohled z tribuny, jiný z jezdcovy přilby.… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2016 11:47
Zkus si přečíst znovu ten článek. Ten kluk tam… »
» shazec (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2016 12:20
Po druhé červené bylo vidět, že si jezdci začali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Po druhé červené bylo vidět, že si jezdci začali dávat většího majzla. Dle mého názoru tedy škoda, že se podruhé vůbec přerušovalo. Sami jezdci říkali, že neviděli rozdíl na trati mezi dobou kdy se přerušilo a začalo znovu závodit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Byl tam jen jeden nebezpečný úsek, kde protékalo trochu více vody, ale při rozumném tempu ho projeli i jezdci na přechodných gumách. Jinak ten déšť nebyl ani nějak silný, a oni sedí v boxech a čekají na sluníčko 02 Před deseti, dvaceti lety by to nikdo vůbec neřešil. Při každém mokrém závodě někdo vyletí z trati, protože to prostě klouže více než za sucha a každý chce jet co nejrychleji. Když dvacet jedna jezdců projede stejný úsek bez problému a jeden ne, tak to ještě neznamená, že se na tom nedá jezdit. Ta F1 jde vážně do zádele, když tam skuhrají takové slečinky. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zkus si přečíst znovu ten článek. Ten kluk tam nepíše ani slovo o tom, jak těžké je udržet vůz na trati. Ono nejde o to, že někdo dostane hodiny. Ale ti kluci vážně jezdí naslepo. Je to jen o náhodě, jestli někoho trefí nebo ne.
      A s tou historií jsi taky mimo. Řešilo by se to. Třeba Suzuka 1976, Nürnburgring tuším 2005 atd. Přesto, že množství vody, co odváděly do vzduchu tehdejší gumy a co současné se nedá srovnat. tehdy to měli jednodušší.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jiný je pohled z tribuny, jiný z jezdcovy přilby. Stačí ukázat záběr z vozu za deště. Ti kluci fakt nevidí skoro nic a jezdí takříkajíc po paměti. A to, že se neshodnou v názoru, zda závodit či nikoliv? Ono taky záleží na motivaci. Pilot, kterému skoro o nic nejde, se kvůli zastavenému závodu moc zlobit nebude, Pokud ale druhému utíká titul takříkajíc mezi kapkami deště, určitě bude naléhat na to, aby se co nejdříve odstartovalo.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        89.176.59.XXX
        A předtím asi měli vzadu blatníky 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        89.176.59.XXX
        A s těmi pneumatikami a odvodem vody asi tak velký problém nebyl, když si hodně jezdců dovolilo jezdit i na přechodných, které tolik vody neodvedou.
        A zase takový slejvák to nebyl, spíše vytrvalý. Na to by si ani kdysi nebrali monzuny.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Na přechodných jelo pár jezdců v době, kdy nikdo neřešil jestli jezdit nebo nejezdit. Při restartu měli všichni mokrý. To by měli i jezdci v dřívějších dobách. Oni ti piloti nejsou tak tupí, aby jezdili na mokřejších, než potřebují. 03
          Podívej se na záznam. V onboardech není vidět ani auto, co jezdí 1s před nimi. Viditelnost za soupeřem je v metrech. Čas na reakci 0s. Pokud někoho baví závod, kde by jistě vyhrál první v pořadí a zbytek by dojel jen podle náhody, komu se roztočí někdo v mlze před nosem, pak je na zamyšlení, jestli není lepší ruleta. 03
          Ikdyž chápu, že fanouškům Lewise by to hodně vyhovovalo. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            "Při restartu měli všichni mokrý."

            Nebyly náhodou při restartu mokrý pneu povinný, předepsaný ředitelstvím závodu?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo, máš pravdu. Nevím jestli při obou ale u jednoho jsem to zaregistroval určitě. Nicméně na přechodných jelo jen pár jezdců pouze několik kol. Takže podmínky lepší pro přechodné byly opravdu jen chvíli před druhým přerušením. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama