DISKUZE K ČLÁNKU Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano

Dle ředitele závodů FIA, Charlieho Whitinga, byla hlavním důvodem potrestání Verstappena dlouhotrvající výhoda, kterou svým manévrem Holanďan získal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 12.11.2016 09:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kostěj (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2016 06:07
Prdičky naší babičky. Získal výhodu jak kráva.… »
» Kevin (Hlasovali 5 lidé) 11.11.2016 11:43
Být v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam… »
» uzivatel000276 (Hlasovali 4 lidé) 11.11.2016 10:15
Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Kačírek, zídky, retardéry.... prostě cokoliv, co se nevyplatí absolvovat místo regulérního průjezdu trati. a rázem se tu o tomhle vůbec nemusíme bavit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Prostě jen zopakoval nesmysl o tom že Hamilton žádnou výhodu nezískal, což je blbost. Získal výhodu mnohem větší než MV. Nezkrácením, ale návratem do zatáčky by MV přišel o 1, možná 2 místa, ale LH by spadl minimálně o 5-8 míst. Takže kecy v kleci

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.30.XXX
    Být v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam monopost trvale uvázne, to by Hamilton a Verstapen brzdili i očima, aby se tam nedostali. Ale oni po své jezdecké chybě tuto chybu eliminovali tím, že to tudy střihli a nehrozilo jim tak, že se za kohokoli propadnou. Argumentace Whitinga je úplně mimo. Položil bych mu dotaz, zdali z telemetrie kterou studovali vyplývá, že dotyční piloti udělali maximum pro to, aby se pokusili dostat neprodleně zpět k závodní dráze ve smyslu jejího průběhu, tedy třem po sobě následujícím zatáčkám namísto projetí úseku rovně. Já tedy viděl, že po prvním dotyku brzd, kdy se od pneumatik zakouřilo oba zmínění piloti přestali tak intenzivně brzdit, žádný pokus to dál dobrzdit a vykroužit zatáčku alespoň přibližně, bez nejmenšího zaváhání to oba projeli rovně. Za žádnou cenu před sebe nikoho nepustit a nepoškodit si pneumatiky, abych na to nedoplácel v závodě. Tento pán dává "krásný" příklad mladým závodníků, co je potřeba činit pro úspěch.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000276

    uzivatel000276

    192.168.10.XXX
    Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?
    Vždyť vyletěl úplně z tratě!
    A kdyby se správně vracel, tam kde měl (před zatáčku č. 2), tak by byl někde za půlkou startovního pole.
    A že na něj nikdo neutočil, jak se píše, to je taky nesmysl.
    Neútočil na něj nikdo, protože totálně přestřelil brzdný bod.
    Ten Whiting už je asi starý dědek, takhle blbě to posuzovat.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Prdičky naší babičky. Získal výhodu jak kráva. Protože, kdyby neprojel tou trávou, musel by skoro zastavit a dostali by se před něj min. 2 auta.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama