Force India chápe Pérezovy frustrace, v Mexiku s nimi ale nemohla nic udělat

Petr Hlawiczka, 2. listopadu 2016, 06:20 Google+

Zástupce šéfa Force Indie Rob Fernley se vrací k Velké ceně Mexika, v níž Sergio Pérez dával nahlas najevo svou nespokojenost. S vývojem závodu a jeho pozicí však na boxové zídce nic nemohli udělat.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 02.11. 08:46) Napište svůj názor
Sergio Pérez v Mexiku

Sergio Pérez v Mexiku | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Mexický pilot se v 22. kole zasekl za Massou a až do samotného konce závodu vypsaného na 71 okruhů jej i přes četné pokusy nedokázal předjet. Není divu, že si v rádiu stěžoval na zvolenou strategii. Cílem projel za Williamsem na 10. místě, zatímco jeho týmový kolega Nico Hülkenberg skončil sedmý.

"Nebude spokojený, dokud nebude tam, kde byl Nico. Chápu jeho frustraci, to hlavní z pohledu týmu je však to, že oba piloti pro nás odvedli výborný výkon. My jsme v žádné fázi nemohli udělat nic, abychom jej dostali díky zastávkové strategii dopředu," kroutí Fernley rameny.

"Mohli jsme vyzkoušet jinou možnost? Ano, ke konci jsme mohli, jenže se blížila vedoucí auta, a tak byste museli předjíždět je i Felipeho. Odpověď tedy na sebe ke konci nenechala čekat, tou bylo: zůstat tam, kde jsme, a doufat, že Felipeho pneumatiky snad budou degradovat více, než degradovali. Odjel dobrý závod," vysvětluje zástupce šéfa Force Indie.

img-responsive

Sergio Pérez před svými domácími fanoušky, z 10. místa byl zklamaný | foto: Sahara Force India

Hülkenberg v té době jezdil dokonce na šesté pozici, jenže když jej předjížděl Räikkönen, dostal smyk. Indická stáj z toho byla zklamaná, přesto ale dokázala o jeden bod zvýšit svůj náskok na pátý Williams v šampionátu konstruktérů.

"Když jsme mířili do Mexika, tak jsme se smiřovali s tím, že zřejmě přijdeme o dva nebo tři body, protože tohle byl okruh spíše pro Williams než pro Force India. Jsem proto velmi potěšený tím, že odjíždíme s bodem navíc. Byl jsem jako na trní, protože jedno auto jsme měli druhé za Felipem a to druhé ke konci prožilo horké chvíle," dodává Fernley.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Force India chápe Pérezovy frustrace, v Mexiku s nimi ale nemohla nic udělat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 02.11.2016 08:46 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nejen F1, i autoři mohou slavit malá výročí

Zamyšlení autora a fanouška F1 u příležitosti malého výročí

Lewis Hamilton si přeje široké a vyrovnané pole

Hamilton si přeje návrat tradičních týmů na výsluní

Sebastian Vettel odkrývá své soukromí. Ale jen tam, kam on chce

Tajný život Vettela. Co na sebe čtyřnásobný mistr světa prozradil

Ross Brawn nehodlá ustoupit ze své plánované cesty

Nemohl jsem spolupracovat s Ecclestonem, svěřil se Brawn

Lauda před čtyřiceti lety prožil zdravotní kalvárii

Jak Laudova žebra (ne)rozhodla mistrovství světa

Daniel Ricciardo Alonsovo rozhodnutí vítá, sám by jednal na jeho místě obdobně

Alonso si k přestávce v F1 vybral ten nejvhodnější čas, tvrdí Ricciardo

Carlos Sainz v kvalifikaci v Bahrajnu

Trest mě překvapil. Kdyby byl Stroll zkušenější, tak by mi dal více prostoru, dušuje se Sainz

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (9:00 - 10:30)
    • 2. Trénink (13:00 - 14:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel v Austinu

Rozhodnutí v případě vulgárních nadávek Vettela, FIA zveřejňuje svůj verdikt

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

  2. Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

  3. Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

  4. Honda je na tom hůře než ve své první sezóně, tvrdí expilot Pedro de la Rosa

  5. Renault v Bahrajnu testuje nové MGU-K, Honda ladí spolehlivost

  6. Renault představil budoucnost F1 - vůz RS2027 s V6 turbem a výkonem 1000 kW

reklama