DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se stalo divoce ovladatelné, říká Vettel, který v USA pomýšlel na pódium

Sebastian Vettel si po závodě v Austinu postěžoval, že se jeho Ferrari stalo divoce ovladatelné poté, co kousky gumy na zadním křídle způsobily, že přestalo správně fungovat. Věří, že v USA mohl skončit na pódiu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se stalo divoce ovladatelné, říká Vettel, který v USA pomýšlel na pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 26.10.2016 20:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 25.10.2016 23:06
Ale on strategie chápe. Jenom ty Ferrarácké se… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 25.10.2016 08:59
Letosni Ferrari je tragedie. Pokrok se zda byt… »
» virtual (Hlasovali 2 lidé) 26.10.2016 09:59
No, z mého pohledu se letos s formou nepotkali u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Letosni Ferrari je tragedie. Pokrok se zda byt opravdu minimalni a pokles na 3 pricku je asi zaslouzeny. Uz se ani nedivim, ze ten Alonso odesel. Vettelova hvezda pomalu ale jiste pohasina. Opravdu jsem zvedav na pristi rok, kam se dostane Ferrari. Pokud se Honde novy motor povede jako ze by mel po zkusenostech, ktere ted ma, tak mam obavu ze pokles Ferrari bude pokracovat.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Taky bych cekal, ze bude porazet Raikonena slusnym rozdilem, ale nestava se. No kdyby mel. Zacinam si myslet, ze se Raikonen dostava do formy a pristi rok Vettela prekona.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Je vidět, že vůbec nechápeš strategie. Vettel zajel o mnoho víc kol v prvním stintu a to nejen v porovnání s Kimim a všichni, kteří zajeli dříve mu díky dřívější zatáčce měli v těch kolech na čerstvější gumách ujet, což se minimálně v případě Kimiho nekonalo. Když Vettel dojel Kimiho, tak Kimi zajel do boxů, protože mu už gumy odcházely, zatímco Vettel je teprve "zajížděl". Tzn. Vettel byl ve stejný okamžik na stejném místě a to na mnohem čerstvějších gumách. Takže po výjezdu z boxu Kimi ztrácel na Vettela nějakých 25 sekund a přitom na tom s gumami byli srovnatelně.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ale on strategie chápe. Jenom ty Ferrarácké se nejednomu fanouškovi F1 zdají nepochopitelné.
        Ferrari z Kimiho udělalo návnadu, aby Vettel mohl snít o pódiu a po závodě plácat nesmysly. Tak předně, Raikkonen zdaleka nemusel tak brzy pro čerstvé gumy. Zajížděl časy srovnatelné s Vettelem a byl o dvě příčky výš. Tak že, pokud měl někdo od Ferrari šanci na pódium, tak to byl Kimi. Jenže to by ho nesměli stratégové odepsat. A já tvrdím, že záměrně odepsat. Kimiho po první zastávce poslali do provozu a on si musel ničit gumy předjížděcími manévry s piloty, kteří vůbec neměli být jeho soupeři. Ano pak na odrovnaných gumách jel pomaleji než Seb. A i když Ferrari připravilo pro Vettela jednoduchou variantu, jak se zbavit týmového kolegy, který startoval před ním, tak pořád neměl šanci na oba Mercedesy, ani na oba RedBully. Tak o jakém pódiu mluví? Díky odstoupení Verstappena se dostal na čtvrté místo a už sní o bedně? V posledních závodech jezdí opravdu kulový s přehazovačkou. Zatím předvedl, že se dokáže namočit do všech kolizí a některé dokonce zavinit. Nic víc. To Kimouš ukazuje solidnější výkony (neplést si s výsledky - ty jsou ovlivněny strategiemi, které ty tak dobře chápeš), a nebýt problémů, do kterých se dostává díky neschopnosti, nebo spíše všehoschopnosti matlů rodiny Ferrari, tak je na tom o dost lépe, než Seb.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          89.29.99.XXX
          No, z mého pohledu se letos s formou nepotkali u Ferrari ani konstruktéři, ani stratégové, ani piloti. Pravda, Kimi je na tom ze všech asi nejlíp, ale i on má ještě rezervy.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak s tím se dá souhlasit. Jenom mě napadlo. Kdy naposledy se s formou potkali u Ferrari konstruktéři, stratégové a piloti?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama