PROHLÁŠENÍ po závodě: Massa se zlobí na Alonsa, Sainz se cítí jako vítěz

Jana Šrámková / PH / Robert RoBertino Pavelka, 23. října 2016, 23:04 Aktualizováno 24.10.2016, 03:00 Google+

Jak hodnotí dnešní závod v americkém Texasu jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 25.10. 23:10) Napište svůj názor
Lewis Hamilton po kvalifikaci v Austinu

Lewis Hamilton po kvalifikaci v Austinu | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo
Máme tady neuvěřitelný zástup. Díky vám je tento závod tak zvláštní - děkuji, že jste přišli. Já se cítím OK. Pro mě to je dobré místo, vždy jsem se tady cítil jako doma. Tým odvedl tento víkend skvělou práci, aby nás oba dostal sem [na pódium]. Jediné, co mohu udělat pro boj o titul je jezdit jako tento víkend. Nico letos celý rok jezdil výborně, ten boj bude pokračovat. Ale vím, že tato podpora bude pokračovat, takže držte palce.

Nico Rosberg, 2. místo
Dělal jsem vše proto, abych se dostal zpět. Druhé místo je OK, jde samozřejmě o omezení škod. Nejel jsem na druhé místo, až dokonce jsem na to tlačil naplno.

Toto Wolff, šéf týmu
Tento závod ukázal, že tady je země Lewise Hamiltona - tři vítězství v řadě a čtyři celkově, dnes předvedl perfektní a dokonale kontrolovaný výkon. Měli jsme v poslední době několik hodně dramatických závodů, včetně toho, co se stalo v Malajsii. Takže jsme rádi, že to dnes proběhlo bez dramat a Lewis předvedl velice silný výkon.

Nico se dostal do jisté choulostivé situace, protože ví, že si nesmí dovolit odstoupit ze závodu. Možná to byl důvod, proč ztratil svou pozici v první zatáčce, ale pak zabral a dostal se na druhou pozici díky dobře načasované výměně během režimu VSC, tím jsme onu pozici získali zpět. Bylo také povzbudivé vidět naše dnešní tempo, v trénincích nám byl Red Bull hodně blíž, ale náš technický tým v pátek večer zabral a proto jsme měli pro kvalifikaci určitou výhodu.

Teď se přesuneme do Mexika a naším zájmem, stejně jako tento víkend, bude připravit našim pilotům spolehlivé vozy tak, aby mohli pokračovat v bitvě o titul mistra světa správným sportovním způsobem, mezi sebou na trati.

 

RED BULL

Daniel Ricciardo, 3. místo
Můj start šel téměř podle plánu, bylo to ok. Cílem bylo dostat se před Mercedesy, předjeli jsme alespoň Nica, což je pozitivní, vypadalo to, že si udržíme druhou pozici. A potom virtuální safety car... Je to občas frustrující. Nico mě dokázal předjet, což je smůla, protože jsem si myslel, že to nakonec bude dobrý souboj, takže je mi to líto, ale tohle bylo mimo moji kontrolu.

Max Verstappen, nedokončil
Mohl jsem auto zaparkovat dříve, ale tým mi sdělil, abych pokračoval. Říkal jsem jim, že mám vážný problém s převodovkou, a pak se v jednu chvíli rozhodli zastavit auto tam. Vyskočil jsem a bylo v neutrálu, potom se najednou zaseklo. Normálně zmáčknete tlačítko nahoře, jenže to očividně nefungovalo. Proto nasadili virtuální safety car. Jinak by ho zatlačili do té mezery ve zdi.

Christian Horner, šéf týmu
Maxovi jsme nedali pokyn, aby zamířil do boxů, proto to bylo překvapení. Nevím přesně, co se tam stalo. Závod se vyrovnal odstoupení Kimiho [Räikkönen]. Pro Daniela [Ricciarda] to bylo velmi těžké, protože Nico [Rosberg] dostal během virtuálního safety caru zastávku zdarma. Třetí místo je celkem dobrý výsledek. Nebyl to nejvíce vzrušující závod roku, důležité jsou ale body

img-responsive

Tři nejlepší jezdi na pódiu po závodě v Austinu | foto: Red Bull Content Pool

FERRARI

Sebastian Vettel, 4. místo
Ne, nemyslím si, že měl tým dát Kimimu příkaz, aby mě pustil. On se trápil s pneumatikami, odcházely mu, a tak do boxů zamířil dříve. Já jsem na dráze vydržel déle, jezdil jsem o 8 či 9 desetin rychlejší a možná jsem se o kolo nebo dvě dříve mohl dostat před něj. Auto bylo lepší než včera, měli jsme rychlost a dokázali jsme se držet soupeřů před námi. Jen je škoda, že jsme nedojeli s oběma vozy do cíle.

Před závodem jsme měli připravený plán, ale vždy je vysoká pravděpodobnost, že se změní, protože musíte reagovat na vývoj a na to, co dělají ostatní. Kimi zajel do boxů dříve, já vydržel déle, protože tam všichni zamířili a jinak bych je nedostal pod tlak. Museli jsme udělat něco jiného. Čtvrté místo dnes bylo maximem.

Kimi Räikkönen, nedokončil
Měli jsme nějaký problém při zastávce v boxech, kolo nebylo 100% utaženo. Nové pneumatiky neměly takovou přilnavost, jakou jsem čekal, ale dokázal jsem se držet kluků před sebou. Na super-měkkých pneumatikách bylo auto jinak velmi dobré.

Závod jsme i přes slušnou rychlost nedokončili. Matka se po odjezdu mechaniků uvolnila, viděl jsem nějaké jiskry, tak jsem zpomalil. Ale nevím přesně, co se stalo, budou to muset zjistit. Nic na tom nemění, jestli jsme měli či neměli během virtuálního safety caru zajet do boxů, protože jsme nedojeli do cíle.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Je zřejmé, že jsme o tomto víkendu předpokládali lepší výsledek. Opět jsme zaplatili hodně vysokou cenu za kvalifikaci. V závodě byla naše rychlost rozhodně lepší než včera, mohli jsme bojovat o stupně vítězů. Nyní se přesuneme do Mexika a budeme věnovat maximální úsilí a soustředění dalšímu závodnímu víkendu.

 

MCLAREN

Fernando Alonso, 5. místo
Myslím, že jsem byl po boku Felipeho. Nebylo to tak, že bych byl za ním nebo další šílená věc, nebylo tam místo pro zatočení, ale rozhodnou komisaři. Snad to zůstane jako závodní incident. Bylo to dnes zajímavé a především závěr jsem si užil.

Carlos i Felipe byly na jiné strategii a tak jsme je dojeli. Pneumatiky jsem měl v lepším stavu a využil toho. Pár posledních kol bylo intenzivních a měli jsme rychlost navíc, tak jsem se hodně snažil předjíždět. Bylo lehké předjet Toro Rosso, jsou pomalí na rovinkách, stačilo otevřít DRS. Sledoval jsem jej 45 kol, jel dobře, neudělal chybu, jel konzistentně - byla do dobrá bitva.

U Williamsu je třeba najít určitá místa jako pomalé zatáčky a zatlačit, bylo to těsné, ale snad si to fanoušci užili. Dnešní výsledek je dobrá motivace, takže jsem spokojen. Ale těžili jsme z odstoupení jiných a naše rychlost tu nebyla nijak skvělá, takže tomu musíme porozumět.

Jenson Button, 9. místo
Jsem moc rád, že jsem se dostal na body po frustrujícím včerejšku. Start byl šílený, hodně akce. Když startujete devatenáctý, je závod náročnější, ale měl jsem dobrých prvních pár kol a užil jsem si to. Získal jsem pár míst a probojoval se až na body. Druhá polovina nebyla tak vzrušující, hlídal jsem pneumatiky a kontroloval náskok.

Chtěl jsem pošetřit pneumatiky a dojet Checa. Ale chyběly asi 3 sekundy. Deváté místo není špatné. Fernando odvedl skvělou práci! Hodně mu pomohl safety car - jednou budu mít i já štěstí. Do konce sezóny bude důležitá sobotní práce, nesmíme dělat v špatná rozhodnutí a být blíž top 10, potom bude víc s čím bojovat. Snad tomu tak bude už v Mexiku. Těším se.

Eric Boullier, závodní ředitel
Viděli jsme vzrušující boje kolo na kolo napříč polem a hodně jich bylo i díky našim pilotům. Fernando zajel bouřlivě, z dvanáctého na páté místo, ukázal brilantní předjížděcí manévry, probojoval se polem. Pokud má soupeře v souboji o jezdce závodu, pak je to Jenson, který se dostal z devatenáctého na deváté místo. Jsem na ně hrdý. Je skvělé vidět, že navzdory zklamání z kvalifikace byla závodní rychlost mnohem působivější a jezdci si to užili. Byl to bezpochyby dobrý den a snad si to užili i fanoušci.

 

TORO ROSSO

Carlos Sainz jr., 6. místo
Dnešní výsledek je pro mě i tým hodně zvláštní. Je prostě top, top, TOP! Je to pro celý tým vzpruha a motivace, jak udržet hlavu hrdě vztyčenou až do konce sezóny. Nevím, proč právě tady, ale vždy jsem tu měl pokaždé dobrý pocit, při každém závodě. Budu si tento víkend pamatovat, protože jsem tu vyrovnal svůj nejlepší výsledek ve F1.

Tohle šesté místo je ale pro mě mnohem důležitější než v Barceloně, protože tady jsme si nemysleli, že bychom podobného výsledku mohli dosáhnout - naše simulace před závodem vypadaly tak na 11. nebo 12. místo. Tady jsme najednou bojovali o pátou příčku, naše pneumatiky během prvního stintu vydržely, zůstali jsme v blízkosti Massy a pak se nám podařilo vytvořit si docela velký náskok na Alonsa, který jel na měkkých pneumatikách.

K tomu nám trochu napomohl i režim VSC, protože jsme se díky tomu dostali před Williams, věděli jsme však, že na měkkých pneumatikách bude příliš těžké vydržet až do konce. Ale rozhodl jsem se to zkusit - během posledních dvou kol jsem už jel na samé hranici, ale snažil jsem se udržet před Fernandem.

Jel jsem, jak nejlépe jsem uměl, byl to opravdu boj, ale také zábava. Věděl jsem, že se nakonec asi dostane přese mne, ale říkal jsem si "udělejme mu to trochu těžší." Vím, jak útočí a jak se proti němu bránit, vždyť už ho sleduji při závodění 12 let. To, že jsem ho tak dlouho dokázal udržet za sebou, než v posledním kole otevřel DRS a řekl "čau, čau," bylo docela slušné.

Jsem moc rád, šťastný, nedá se to pořádně popsat, co se děje v mém nitru a i když to navenek tak nevypadá, jsem opravdu nadšený. Určitě si dnes udělám oslavu se šampaňským, pro mě je tohle umístění jako vítězství!

Daniil Kvjat, 12. místo (posunul se na 11. po penalizaci Magnussena)
Dnes to pro mě bylo hodně těžké. Myslím, že jsem dobře odstartoval, ale pak jsme museli přejít na strategii jedné zastávky, protože jsem dostal desetivteřinovou penalizaci za mou kolizi s Pérezem v prvním kole. To náš závod hodně poznamenalo a nebylo to vůbec snadné, ale snažil jsem se až do konce. Absolvoval jsem hodně dlouhý stint na středně tvrdé směsi a jelo se mi dobře, je jen škoda, že jsem přišel o možnost bodovat.

Franz Tost, šéf týmu
Carlos odstartoval z desátého místa velice chytře, v první zatáčce se dobře ubránil ostatním, zejména Alonsovi - na konci prvního kola byl už osmý. Byl dostatečně konkurenceschopný a jel velmi čistě, dobře nakládal s pneumatikami a až do konce závodu obhajoval pátou příčku před Alonsem, nakonec jej McLaren předjel, ale nesmíme zapomínat, že náš vůz byl mnohem pomalejší na rovinkách, a proto Carlos vlastně neměl mít šanci se bránit. Odvedl ale skvělou práci, když na něj útočil Massa, byl to opravdu solidní výkon, tu šestou příčku si opravdu zasloužil, byl to jeden z jeho nejlepších závodů. 

Co se týče Daniila, po startu se srazil s Pérezem, což mělo za následek odlomení koncovky jeho křídla, proto ztratil přítlak i výkon. Navíc dostal penalizaci v podobě deseti vteřin, což ovlivnilo jeho závod a možnost skončit lépe než na dvanáctém místě. Obecně lze říci, že tým odvedl velmi dobrou práci a vozy byly konkurenceschopnější, než se očekávalo. Už se těšíme na závod v Mexiku, zbývá nám sedm dní.

 

WILLIAMS

Felipe Massa, 7. místo
Já jsem jel zatáčkou a on (Alonso) se ponořil do ní, narazil do mě a zničil příležitost, kterou jsem v tu chvíli měl. Já jsem měl tu zatáčku, bylo to jinak, než tvrdí Fernando. Virtuální safety car mi to změřil už předtím, když jsem měl na Sainze 9 sekund k dobru. Žel to nevyšlo, protože z boxů poté vyjel přede mnou. 

Měl jsem dobrý start, jel jsem dobře, vyhnul se incidentu v první zatáčce a předjel dvě auta a udělal si náskok. Rychlost byla dobrá a měl jsem smůlu s virtuálním safety carem, protože jsem měl devět sekund a Sainz vyjel přede mnou. A nakonec Fernandovo najetí do zatáčky, měl jsem defekt a zničilo to lepší umístění. I tak jsme však snížili ztrátu na Force Indii, ale mělo to být víc. Nyní se zaměříme na Mexiku.

Valtteri Bottas, 16. místo
Dnes je to zklamání. Jel jsem do zatáčky č. 1 vnitřkem a měl jsem dobrou stopu, ale dotkl se mě Hülkenberg a byl z toho defekt. Také to poškodilo podlahu, a tak jsem po zbytek závodu ztrácel přítlak. Jsem rád, že za týden je další závod, aby se to napravilo. Pozitivní je, že jsme snížili ztrátu, ale i tak se musíme zajistit, že budeme bodovat s oběma vozy.

Rob Smedley, šéf výkonnosti
Klíčovým faktorem bylo dnes to, že byl Valtteri téměř okamžitě mimo hru. Potom jsme se soustředili na Felipeho. Dostal se do dobré pozice a najel slušný náskok na Sainze a to si udržel i díky strategii a po zastávkách.

Virtuální safety car však byl pro nás nešťastný a umožnil Sainzovi dostat se před nás. Potom jsme čekali na opotřebení jeho pneumatik, když nás dojel Alonso a došlo ke kolizi při snaze předjet Felipeho. Mohli jsme být pátí, ale okolnosti nám nepřály. Ale za týden jsme zpět a pokusíme se dál snižovat ztrátu na Force Indii.


FORCE INDIA

Sergio Pérez, 8. místo:
Po nepovedeném prvním kole je osmé místo dobrým výsledkem. Byl jsem tvrdě naražen zezadu při brzdění v zatáčce 11. Byla to jasně Kvjatova chyba, jel s nulovou kontrolou. Najednou jsem se ocitl na posledním  místě s vážně poškozeným vozem. Bylo těžké se probojovat dopředu, ale postupně jsem se dostal na bodované pozice a nakonec to nebyl špatný výsledek.

Veškerá strategie vyšla dobře, pomohlo nám to smazat ztrátu po kolizi, protože jsme díky zastávkám v boxech získali nějakou pozici. Odjíždět odsud se čtyřmi body a pohybovat se na sedmém místě v celkové klasifikaci je za těchto okolností dobrý výsledek. Je důležité se nevzdat, i když je to těžký víkend, zejména v závodech s takovým průběhem jsme rádi za každý bod, který jsme získali, ale přesto cítím určitou lítost, protože jsem mohl klidně být pátý.

Nico Hülkenberg, odstoupil v 1. kole:
Je opravdovým zklamáním skončit další závod v prvním kole. Vyrazil jsem ze svého místa do první zatáčky, byl jsem sevřený mezi Bottase nalevo a Vettela napravo. Sebastian zatočil celkem agresivně, došlo ke kontaktu a tím jsem narazil do Valtteriho.

Myslím, že k tomu nemuselo dojít, kdyby mi Sebastian nechat trochu víc prostoru, ale všechno se seběhlo tak rychle a já opravdu neměl kam uhnout. Je to opravdové zklamání, máte rychlé auto a závod pro vás trvá jen deset vteřin. Zvládli jsme v pátek a sobotu plno těžké práce, ale všechno to úsilí bylo nakonec k ničemu.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
První kolo pro nás bylo katastrofální - a nestalo se to letos poprvé. Nico byl vlastně vyřazen v první zatáčce, když se dostal do sevření mezi Bottasem a Vettelem. Výsledek této kolize znamenal pro Nica odstoupení. Později do Sergia narazil Kvjat a Checo klesl na konec startovního pole. Přes všechny škody a pád dozadu nakonec předvedl skvělý závod a dotáhl to až na osmé místo.

Ale odjíždět z Austinu s pouhými čtyřmi body je s ohledem na rychlost našich vozů zklamáním. Znamená to, že jsme ztratili několik bodů v boji o čtvrté místo v Poháru konstruktérů, na druhou stranu jsme povzbuzeni konkurenceschopností našich vozů. To znamená, že do Mexika pojedeme s příslibem podobné úrovně výkonu.

 

HAAS

Romain Grosjean, 10. místo:
Dnes to nešlo špatně. Bylo to divoké první kolo, ale já se tím prokousal. Potom jsme zvolili agresivní strategii a ta nám vyšla, takže jsem spokojen. Měli jsme štěstí, že pár aut odstoupilo, ale bylo třeba dojet do cíle. Je skvělé získat body před domácími fanoušky. Jsem rád, že se to podařilo i kvůli klukům v garáži. Trvalo to, než se to znovu podařilo, ale je skvělé, že jsme to zvládli i ke konci sezóny.

Esteban Gutiérrez, nedokončil
Jsem z našeho domácího závodu zklamán. Opravdu bych rád všem poděkoval za jejich neutuchající podporu, proto jsme tu chtěli dosáhnout lepšího výsledku než kdy jindy. Všechno začalo dobře, využili jsme všeho, co jsme v kvalifikaci získali a měli jsme zaděláno na dobrý start v závodě.

První stint byl velmi dobrý a podařilo se nám dostat do první desítky. Tvrdě jsme bojovali a šli až na samé maximum. Bohužel můj závod ukončily problémy s brzdami. Tohle jsme neočekávali ani nechtěli, ale stalo se, musíme pokračovat nadále ve stejném kursu, už v blížícím se Mexiku.

Günther Steiner, manažer týmu
Americká Grand Prix pro nás skončila napůl šťastně. Romainovo bodované umístění je fantastické, zejména s ohledem na naši startovní pozici. Pustili jsme se do tvrdého boje hned zezačátku.

Pro Estebana to byl hodně nešťastný závod. Až do chvíle, kdy mu selhaly brzdy, odváděl výborný výkon. Budeme muset prověřit, co se stalo, abychom se mohli s těmito problémy vyrovnat, protože nejsou přijatelné. Romain nemohl jet lépe, takže mu nezbývá než poblahopřát. Strategie, kterou jsme vypracovali, nám vyšla, určitě se vyplatila. Tým se tu semknul, zvláště po obtížném pátku a sobotě, ale nevzdali jsme to. Jsme závodníci!

 

RENAULT

Kevin Magnussen, 12. místo (po penalizaci)
Začali jsme s plánem na jednu zastávku, ale brzy zjistili, že to pro nás není nejlepší varianta a změnili jsme to nejprve na dvě a poté na tři. Bylo to na pneumatiky náročnější, než jsme čekali, ale užil jsem si to ke konci na super měkké sadě. To byla největší zábava za celý rok, mohl jsem na to tlačit až do cíle. Byl to služný závod vzhledem ke startovní pozici. Penalizace je frustrující, ale takové je občas závodění.

Jolyon Palmer, 13. místo
Zasekl jsem se za Kevinem a nemohl jsem víc udělat. Po většinu závodu jsem za ním jel s odstupem 1,5 vteřiny, a kdybych v tom pokračoval, zničím si pneumatiky. Věděl jsem, že jsem rychlejší, ale ne dost na to, abych ho předjel. Během prvního stintu jsem v rádiu říkal, že jsem rychlejší, ale nic se nestalo.

Doufal jsem, že bychom se mohli vyměnit, abychom mohli pronásledovat vozy před sebou. Tlačil jsem na něj ze všech sil, abych ho předjel, ale přehřívaly se mi pneumatiky, takže jsem postupně spadl zpátky. Měl jsem dojem, že to nebylo nejlepší jednání v rámci týmu. Byl jsem mnohem rychlejší, bylo to opravdu frustrující. 

Neměl jsem dobrý start, nepovedlo se mi v prvních kolech udržet zahřáté pneumatiky a ztratil tři pozice. Snažil jsem získat rovnováhu a dohnat ztracené pozice. Ona kola se pak stala rozhodujícím rozdílem. Zaplatil jsem za to v následujících 30 kolech, kdy jsem se nemohl dostat dopředu. Myslím, že kdybych se dostal na základě rozhodnutí týmu dopředu, mohl jsem být klidně jedenáctý a bojovat o body.

Fred Vasseur, šéf týmu
Mám dvě myšlenky: jsem spokojen, že jsme adaptovali strategii, i když rychlost nebyla tak konzistentní, jak bychom si přáli. V prvním stintu jsme nedělali dostatečný pokrok, i když občas jsme viděli dobrá kola i vzhledem k pneumatikám. Musíme jasně zjistit, kde můžeme zlepšit naše příležitosti. Chybělo málo k bodům, ale to je to, kde bychom chtěli být.

 

SAUBER

Marcus Ericsson, 14. místo
Měl jsem dobrý start, posunul se na třinácté místo a byl to náročný začátek s pár pěknými souboji. Na měkkých pneumatikách jsem měl slušnou rychlost. Rozhodli jsme se zariskovat a zvolili strategii s jednou zastávkou. Věděli jsme, že to bude těsné, ale cítili, že je to jediná možnost získat body. Proto byl druhý stint na středně-tvrdých dlouhý a bylo těžké si až do konce udržet rychlost. Celkově to byl další služný víkend a děláme kroky správným směrem, v tom musíme pokračovat i dál v Mexiku.

Felipe Nasr, 15. místo
Start z chvostu byl důvodem, proč jsme zvolili středně-tvrdé pneumatiky pro první stint. Zkusil jsem vše, co jsem mohl, abych udržel auta na trati, protože jsem měl velmi malou přilnavost. Jakmile jsme měli data, věděli jsme, že můžeme na této sadě vydržet a zkusit jednu zastávku a tak jsem dělal maximum, abych se na trati udržel co nejdéle. Kvůli tomu se nám podařilo získat pár pozic.

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Musíme volit jiné cesty, abychom se dostali do pozice a získali body. Strategie i výkon jezdců byl dobrý. Zvládli jsme náročné výzvy dobře a předvedli slušný výkon. I když jsme zatím nezískali bod, míříme správným směrem a chci všem v týmu za jejich nasazení poděkovat.

 

MANOR

Pascal Wehrlein, 17. místo
Jsem spokojen. Bylo to občas náročné, ale jsem spokojen, jak jsme se s tím vypořádali a měli dobrou kvalifikaci i závod. Byl celkem přímý, myslím, že jsme z auta dostali maximum, což je vzhledem k menšímu počtu najetých kol dobrý výsledek. Byl to jeden z mých nejoblíbenějších závodů zatím. Měli jsme tu čas si užít i zábavu s týmem stejně jako tvrdě pracovat, byl do dobrý víkend. Díky všem.

Esteban Ocon, 18. místo
Byl to skvělý start, získal jsem myslím šest pozic. Pochopitelně jsem se potom propadl a pneumatiky podkluzovaly. Nemyslím, že byl dobrý nápad startovat na středně-tvrdé, ale i tak to bylo dobré. Ale potom to vypadá, že jsem nějak poškodil vůz a to ovlivnilo vyvážení. Tým něco viděl v datech a zkusili jsme to vyřešit, obzvlášť během zastávek v boxech, ale nakonec to bylo o tom dojet do cíle. Doufal jsem ve víc, ale je dobré mít oba vozy v cíli jako odměnu týmu.

Dave Ryan, závodní ředitel
Silný výkon - oba piloti viděli cíl a udrželi jsme pozici v tabulce. Pascal si udržel rychlost z kvalifikace a jel čistě. Esteban měl skvělý start a je škoda, že další část byla pro něj náročnější kvůli poškození. A nyní už do Mexika.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: Massa se zlobí na Alonsa, Sainz se cítí jako vítěz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 25.10.2016 23:10 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton nakonec vyhrál, ale na Rosberga najel příliš málo bodů

GP USA vyhrál Hamilton, příliš si ale v boji o titul nepomohl

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  3. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud