Kdo má největší šance u Force Indie na místo uvolněné Hülkenbergem?

Robert RoBertino Pavelka, 20. října 2016, 23:20 Google+

Tým Vijaye Mallyi se dlouho jevil jako ten, který bude mít sestavu stabilizovanou, jenže přišlo nečekané rozhodnutí Nico Hülkenberga změnit prostředí a rázem se sedačka vedle Sergia Péreze stala vyhledávaným místem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kdo se posadí do druhého kokpitu k Pérezovi? Nabídka je zajímavá

Kdo se posadí do druhého kokpitu k Pérezovi? Nabídka je zajímavá | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Jde samozřejmě o to, jak se bude vyvíjet situace v dalších týmech, protože z nich se mohou rekrutovat piloti, kteří nebudou mít pro příští rok angažmá. S ohledem na změny pravidel od příští sezóny nechce Force India sáhnout pro vysloveného nováčka - tým by rád angažoval jezdce, který by dokázal motivovat Sergia Péreze k výborným výkonům.

Kdo tedy připadá v úvahu? Z pilotů, kteří v současné době mají angažmá, by se mohlo jednat o Jolyona Palmera (Renault), Estebana Ocona (Manor) a Daniila Kvjata. Toho by musel uvolnit Red Bull, který zatím o jeho další budoucnosti nerozhodl. Na druhou stranu by pro ruského pilota byla Force India ideálním místem pro restart jeho kariéry, která se v rakouském týmu a následném přesunu zpět k Toro Rosso poněkud zadrhla.

Ocon a Palmer mají tedy o něco jasnější vyhlídky, navíc v posledních závodech předvedli slušné výkony a byli lepší než jejich týmoví kolegové Wehrlein resp. Magnussen. Není také bez zajímavosti, že oba zmínění piloti už si kokpit Force Indie vyzkoušeli, i když už to je nějaký pátek: Palmer se svezl v Abú Zabí na sklonku roku 2014, Ocon pak usedl do vozu v testech ve Španělsku a Rakousku v loňské sezóně. 

Také Pascal Wehrlein už v minulosti testoval Force Indii, ale jeho jméno na seznamu adeptů chybí. Z dvojice Ocon-Palmer může každý nabídnout něco: Esteban je smluvně vázán u Mercedesu, takže by Force India mohla počítat s nějakým finančním zvýhodněním ohledně motoru plus převodovky, Palmer se zase může opřit o velmi slušnou podporu se strany osobních sponzorů. Je ovšem otázkou, zda si Force India vybere sféru peněz jako hlavní kritérium, to se zdá málo pravděpodobné.

Vytisknout

Diskuze: Kdo má největší šance u Force Indie na místo uvolněné Hülkenbergem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Návrh aktivní ochrany kokptitu

VIDEO: Návrh aktivní ochrany kokpitu. Lepší než Halo?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud