DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen: Nechat se předjet není zas tak těžké

Kimi Räikkönen ve Velké ceně Japonska kritizoval jezdce o kolo zpět za to, že nerespektovali modré vlajky a nepouštěli rychlejší piloty hned před sebe. Přitom to podle něj není žádný velký problém.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen: Nechat se předjet není zas tak těžké

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 10.10.2016 15:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.64.XXX
      Vzhledem k tomu, že pravidla kolem modrých vlajek jsou napsána (nijak překvapivě) laxně, tak si myslím, že jejich vymahatelnost se opět blíží nule. Klidně je zrušme, avšak až poslední auto na roštu zlikviduje adepta ma titul jenon proto, že v tom pomalém voze bude sedět mladík, který přeskočí všechny nižší závodní série a přesedlá rovnou na F1 a bude se chtít předvést... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.189.XXX
        To riziko bude pro všechny stejný. Jsem pro zrušení.
        btw nepřeskočí. Pokud bude FIA důsledná v plnění vlastních podmínek pro udílení superlicence, tak min. jednu nižší sérii musí nováček mít za sebou, a to úspěšně. Což je mimochodem víc, než měli exšampioni Alonso, Button, Raikkonen nebo Vettel při vstupu do F1.

        P.S.:
        Ještě bych dodal, ať koukneš na IndyCar Series. Tam je relativně běžný, že se opozdilec motá mezi špičkou, předjíždění je možná těžší kvůli podobnější technice, ti úplně vzadu jsou občas doslova amatéři - a přesto se žádné programové bourání do adeptů na titul jaksi nekoná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama