K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Moje výroky v radiokomunikaci nejsou urážlivé, jen emotivní, tvrdí Grosjean

Robert RoBertino Pavelka, 6. října 2016, 13:50 Google+

Občas to v radiové komunikaci pěkně zajiskří a nezřídka je nutné některé pasáže hovorů mezi pilotem a boxovou zídkou "vypípávat". Svět F1 má své výtečníky, jejichž výlevy patři mezi vyhledávané na různých sociálních sítích.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Romain Grosjean si občas pustí

Romain Grosjean si občas pustí "pusu na špacír" | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Asi každý z fanoušků F1 zná Räikkönenovo naštvané: "Nechte mě, já vím, co mám dělat" nebo Rosbergovo "Nic mi neříkejte, nechci nic slyšet!" Sem tam se dozvíme, kdo je idiot, chová se jak torpédo, nejsme ochuzeni o projevy vzteku, zklamání či nadšení. A hlavně se stěžuje. 

Mezi časté "stěžovače" se řadí rovněž Romain Grosjean, který ale má pro své výbuchy zvláštní ospravedlnění a navíc na svých výstupech do "rádia" nevidí nic negativního - pokud jsou samozřejmě správně pochopeny.

"Někdy mám tendenci být příliš ctižádostivý, možná až vášnivý, ale právě to kluci v boxech milují. Když jsem narazil v kvalifikaci na GP Singapuru do zdi, poté se vrátil do depa a řekl: »Je mi líto, ale v noci si asi neodpočinete«, odpověděli »O to se nestaráme, víme, že ses venku snažil na 120 %, a to od tebe očekáváme«. Není v tom nic osobního, když kritizuji naše auto. Je to jenom můj pocit, že vše nejde hladce," vysvětluje Grosjean.

Při posledním závodě si mohl od plic zanadávat na nefunkční brzdy, ale bylo by toho víc. Francouz si ale stojí za názorem, že jeho hlášky do radiokomunikace vlastně nejsou namířeny proti nikomu konkrétnímu.

img-responsive

V týmu vědí, že proti jejich práci vlastně nic nemám, vysvětluje Grosjean | foto: Haas F1 Team

"Když si dám něco, co mi nebude chutnat a řeknu »Nenávidím to«, není to namířeno proti konkrétnímu jídlu nebo kuchaři. Je to odraz mého vkusu. Kladu důraz na pocity. Jsem prostě vášnivý: Nejsem povahou Fin, který je chladný a klidný, založením jsem spíš latinský typ. Vypadá to, že se v autě chovám jako debil, ale jsem v podstatě milý kluk, a že opravdu jsem milý kluk, to většina ví. A ta většina také ví, že když vyvíjím tlak, tak žádám, aby se k němu všichni přidali. Nejsem typ, který bude tři noci před závodem popíjet, pak odpoledne přijde a řekne »Jdu udělat svou práci«. Ano, jednu noc si popiju, pak potrénuji, odpočinu si, soustředím se na nutriční program a všechno musí být v pořádku, protože chci být stoprocentně připraven!" dodává Grosjean.

Nicméně třicetiletý rodák ze švýcarské Ženevy nedávno připustil, že bude potřeba na svém projevu zapracovat a poněkud se mírnit. "Snažím se držet trochu zpátky, protože závody přenáší televize a lidé, kteří mě neznají si zákonitě pomyslí, že je něco špatně."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Moje výroky v radiokomunikaci nejsou urážlivé, jen emotivní, tvrdí Grosjean

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v tréninku v Monaku

Red Bully si přivlastnily poslední trénink, Verstappen si havárií zkomplikoval situaci

Lewis Hamlton se dostává ohledně svého působení u Mercedesu do zájmu médií

Jak to je s Hamiltonou smlouvou? Půjde o "finanční grotesku?"

Charles Leclerc

Humbuk kolem Leclerca? Naprosto v pořádku, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel byl po trénincích se svým Ferrari celkem spokojený

"Proč by Ferrari nemohlo být rychlejší než Red Bull?" ptá se Vettel

Lewis Hamilton během tréninku v Monaku

Hamilton si oddechl, čekal větší ztrátu. Věří, že se s Mercedesem na Red Bull dotáhne

Daniel Ricciardo během tréninku v Monaku

Mercedes a Ferrari se na Red Bull díky módům motorů dotáhnou, ten svému šasi věří

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pascal Wehrlein v Singapuru

Wehrlein má absolutní důvěru v Mercedes ohledně závodní sedačky pro sezónu 2017

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  4. Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

  5. Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

  6. Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud