DISKUZE K ČLÁNKU FIA zavírá díru v pravidlech týkající se penalizace za výměnu motorů + další změny

Světová rada motorsportu FIA ve středu v Paříži neschválila pouze kalendář závodů pro sezónu 2017, ale také drobné úpravy pravidel. Mezi ně patří i ošetření mezery, která umožňovala týmům během jednoho závodu nasadit více motorů a vyhnout se tak trestu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zavírá díru v pravidlech týkající se penalizace za výměnu motorů + další změny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 29.09.2016 14:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2016 10:02
Minimálně dvě pitomosti. Ta první jsou přilby.… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2016 12:23
Mám pocit, že ty přilby byly omezený už letos … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Minimálně dvě pitomosti. Ta první jsou přilby. Kdyby se FIA postarala, aby na vozech byla dobře viditelná čísla, nemuseli by řešit takové ko.otiny jako zbarvení přileb. A druhá pitomost je pevný start za mokra. Každý ví že nejrizikovější části závodu je start a je fuk jestli za sucha nebo za mokra. Při něm dochází k nejvíce kolizím, což soudruzi z FIA ještě podpoří.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.154.XXX
      Mám pocit, že ty přilby byly omezený už letos (evidentně reakce na Vettelovy předchozí sezóny), ale stejně si piloti nějakou záminku k občasné změně našli. Takže se vlastně předpis jenom přizpůsobil aktuálnímu stavu.

      Ty starty - to s tebou nesouhlasím. Sám jsi napsal, že je rizikovej za sucha i z mokra, takže podle té logiky by měli předepsat letmý starty bez ohledu na počasí. A to je snad jediný, co se mi v IndySeries líbí míň než v F1. Starty jsou často to nejzajímavější na celé GP, dá se tam nejvíc získat i nejvíc ztratit... a kdo se bojí, nesmí do F1. Poslední, kdo se v F1 zabil na startu, byl Paletti před 34 léty a za posledních x let si žádný pilot na startu nepřivodil nic horšího než bebí k pofoukání.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Jj, přilby letos byly omezeny, proto to mírné "uvolnění" pro příští rok v podobě 1 velké změny designu. Letos ho nesměli piloti měnic vůbec, měli povoleny pouze drobné úpravy (pár procent), nikoliv celkový koncept (žádná záminka nebyla nutná). Předpis se tedy nepřízpůsobuje aktuálnímu stavu, povoluje pouze jednu větší výjimku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.154.XXX
          No, drobný úpravy. Do toho by se třeba dala zahrnout různé verze koníka na Vettelově přilbě (nebo on možná mizí a objevuje se), ale třeba spodní zlatá část, co měl na začátku sezóny nebo Verstappenova oranžová ve Spa mi přijdou v tomhle smyslu dost na hraně, úplně to mění vyznění přilby. No a Massovi z jeho obvyklých barev zůstaly v Monaku jenom Martini proužky (a ty nejsou jeho). A to je jenom to, na co jsem si vzpomněl, určitě toho bylo víc.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já vím že ty přilby jsou omezené už letos. Však jsem to kritizoval už loni a na mém postoji se nic nezměnilo. A co se týče startu, měl by být jeden. Vždy na začátku závodu. Aby to nakonec nedopadlo tak, že díky pár havárkám se bude startovat co deset kol a divák nakonec ztratí přehled o tom, která formule se to vlastně jede.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.154.XXX
          S tím startem jsem to pochopil tak, že se to bude dít jenom na začátku závodu. Pokud by vyjel SC v průběhu závodu, tak se nic nemění, po zajetí SC je letmý start.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Myslím si, že není rozumný důvod, proč by měl mít jezdec každý závod jinou přilbu. Trochu se tím člověk vrací do dřívějších dob, kdy člověk poznal pilota podle helmy a nemusel před závodem studovat, jaký má pro změnu tentokrát design. Teď to trochu uvolnili a umožnili jezdci jednu změnu, což chápu a schvaluji.
          A pevný start se týká jen prvního startu, ne po každé SC fázi. Start za mokra by měl pilot zvládnout a je to jedna z věcí, která udělá závod zajímavým.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Chtěl jsem napsat v podstatě to samé jako Rock. Trochu mne předběhl.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama