DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

SPA-FRANCHORCHAMPS - ANALÝZA NEJLEPŠÍCH SEKTORŮ A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTÍ; Jaké časy a rychlosti dosahovali během kvalifikace na Velkou cenu Belgie v jednotlivých částech okruhu a jaké strategie můžeme v neděli očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.08.2016 23:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 17:48
Jenson na McLarenu opravdu dobrá práce, až… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 19:27
No, nevím kolik jim přinesl upgrade, ale na TR… »
» fifo (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 20:53
Peto velmi dobry clanok, 01 Toto zhrnutie po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hepyno

    hepyno

    188.167.205.XXX
    Mal by som ešte jeden dotaz - ktorá z uvedených zmesí pneumatík je predpísaná ako povinná?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Pro závod si piloti museli povinně ponechat jednu měkkou (soft) a jednu středně-tvrdou (medium) sadu pneumatik. Během závodu ale stačí, když použijí pouze jednu z nich.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        188.167.205.XXX
        Vďaka.
        Takže u Verstappena to vyzerá prvý stint supermekká a potom jeden, príp. dva stinty mäkká.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          To podle mě nedá, jen dvě zastávky bez využití středně-tvrdé směsi, natož pouze jednu.
          Samozřejmě nevím, jaké bude zítra počasí, jak moc bude teplo a jak se budou pneumatiky chovat (teď se nad Spa prohání bouřka, která veškerou gumu smyje), ale ti startující na super-měkkých pojedou spíše na tři zastávky a budou sahat i po středně-tvrdých pneumatikách. Dnes to opotřebení i teplotní degradace byly celkem dost vysoké.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    78.141.69.XXX
    Peto velmi dobry clanok, 01 Toto zhrnutie po qalifikacii mam velmi rad a vzdy sa neho velmi tesim.

    Tie casy zo sektorov su vela vravne. Mclaren mal najhorsi prvy sektor spolu s renaultami. Ale v druhom sektore to bolo paradne. To sasi nemoze byt zle. Ako to uz niekto poznamenal, Honda sa mozno pohybuje niekde okolo urovna motora ferrari 2015 co ma STR. Cize stracaju rok ?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Díky Fifo, jsem rád, že to někdo pozorně študuje. Šasi McLarenu je opravdu dobré. Dnes mě překvapili, postup do Q3 jsem nečekal. Honda je stále dost pod úrovní loňského Ferrari. Na ostatní ztrácejí zhruba rok (na Mercedes více).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jenson na McLarenu opravdu dobrá práce, až překvapivě vynikající. Honda tam koníčky očividně přidala a to je určitě dobře. Ovšem myslím že boj s Ferrari opravdu ještě ne, a ani s Williamsem to nevidím tak růžově, ale když vše klapne, mohl by alespoň jeden porazit. Ovšem kdyby sprchlo, a je to dost pravděpodobné, tak bych mu, ale i Alonsovi, věřil ještě více 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      já si myslím, že motor od Hondy není vůbec špatný, problém bude někde trochu jinde. Pokud by měl mcl vážně tak dobré šasi jak proklamuje, tak by měl na stabilní 4 pozici v šampionátu, ne že se jen občas nesměle uchází o body. Pokud by totiž ten motor ty koně neměl, tak na trati jako SPA zůstanou v první části kvaldy...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No, nevím kolik jim přinesl upgrade, ale na TR takovej náskok rozhodně nikdy neměli. Těžko hodnotit šasi a motor, ale v Maďarsku jasně 4 nej tým a v Baku dost mizérie. Já si myslím že šasi McLarenu se rychle lepší, v Monacu to nebylo ono. Ovšem šasi zas vynikne i s lepším výkonem motoru, neb můžeš dát i špinavější přítlak, je to asi složitější 12 Je to McLaren-Honda, a samotná Honda se nejspíše tímto upgradem dostala před Ferrari 2015 co má TR. Lepšej se, každej zvlášť i spolu, navíc šasi by mělo být excelentní, což ještě určitě není, neb Honda jim dává výhodu malého balení, tam má díky tomu McLaren potenciál který ještě uplně nezúročil, musí, a asi by i mělo být nej, pokud chtěj ....... 11

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Motor Hondy není špatný, akorát na Mercedes ztrácí stále 70 - 80 koní a spolehlivost také není tam, kde by měla být. 03 Se čtvrtým nejrychlejším šasi je tedy tam, kde by podle očekávání měl být. Spa není jen o koních, ale také o aerodynamickém balíku, není to tak jednoduché. Nasazují jen takové prvky, u nichž je vysoký L/D koeficient. Nemůžou jezdit se "špinavou" aerodynamikou jako ostatní - na vyšší přítlak zkrátka nemají koně.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama