PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Proč Verstappen odstartuje na superměkkých pneumatikách?

Jana Šrámková / Jan Pánek, 27. srpna 2016, 15:05 Google+

Nico Rosberg vybojoval pole position před Maxem Verstappenem, který se stal nejmladším pilotem startujícím z první řady. Jak hodnotí své dnešní výkony ve Spa jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nico Rosberg v Belgii

Nico Rosberg v Belgii | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

MERCEDES

Nico Rosberg, 1. místo
Měli jsme až do kvalifikace téžký víkend, obzvlášt dnes ráno jsme neměli tempo na krátké vzdálenosti, takže to opravdu nebylo lehké. Naštěstí jsme ho na poslední chvíli našli a svoji práci zvládli, udělali jsme pár změn a byly správné. Poskládalo se to dohromady, takže jsem rád. Měli jsme trošku štěstí. Jsem rád, že jsem na pole position, zítra to bude velmi obtížný závod, ať jde o teploty, strategie či pneumatiky, nemyslím si, že to budu mít lehké. Se strategiemi to bude zajímavé, myslím, že uvidíme od všeho něco. Max je na superměkkých a Kimi na měkkých, bude se toho dít hodně, nebude to lehké.

Lewis Hamilton, 21. místo
Auto je v pořádku. Byla to pro mě rozhodně podivná kvalifikace. Dnes pro nás bylo důležité, aby bylo auto připraveno správně pro zítřek a nemělo vůbec smysl dnes ukazovat nějakou rychlost. Už jsme věděli, že středně-tvrdá a měkká pneumatika jsou nejlepší pneumatiky. Superměkká je příšerná. Nejsme tu jednodušše nejrychlejší a s těmito teplotami je to možná nejhorší doba vzít si penalizaci.

Všichni se budeme trápit s velkým opotřebením pneumatik, budou to dvě nebo tři zastávky v boxech, nevím, kdo se bude o auta lépe starat a kdo naopak. My se tu trápíme s pneumatikami, takže to rozhodně zítra nebude bezva lehký den, když si je budu muset podat jednoho po druhém. A možná předjedu tři auta a budu mít po pneumatikách.

Toto Wolff, šéf týmu
Měli jsme naprosto odlišné výsledky dnešního dne - Nico pole position a Lewis dělal minimum, aby mohl startovat poslední kvůli své penalizaci za výměnu motoru. Pro Nica to nebylo jednoduché. Trápili jsme se s vyvážením, ale zvládli jsme strategickou výhodu a dostali se do Q2 na měkké sadě. V Q3 se přehřívaly superměkké pneumatiky, ale Nico to zvládl a dostal z nich dost na to, aby překonal Verstappena. Takže z jeho strany perfektní práce. 

Lewis ji také odvedl, ale za úplně odlišných podmínek. Osvojil si velmi pozitivní přístup k výzvě, která jej tento víkend čeká a jasně uvedl, že se soustředí na závod. Dnes udělal nutné minimum, ale má čerstvé pneumatiky a mnoho strategických možností, což je správné. Chci také poděkovat všem v týmu, kteří odvádějí fantastickou práci - a to pod velkým tlakem. To nejdůležitější je teď před námi. Bude tu těžké zvládnout pneumatiky, protože jsou tu vysoké teploty, takže myslím, že můžeme čekat hodně akcí v boxech i na trati. Nyní je to na nás, abychom vytěžili z příležitostí ten nejlepší možný výsledek.

 

RED BULL

Max Verstappen, 2. místo
Myslím, že jsme mohli stát na pole position i my. Mohli jsme zajet lepší kolo, ale to i Nico. Celý víkend probíhal dobře, až na dnešní ráno, kdy jsem měl problém, ale mechanici odvedli dobrou práci. Jsem rád, že můžu vidět své přátele u trati, jejich podpora mi pomáhá. Společně s týmem jsem se rozhodl startovat na superměkkých pneumatikách. Myslím, že je to lepší strategie, ale uvidíme až zítra.

Být tak blízko Mercedesu na okruhu s tolika dlouhými rovinkami, s tím můžeme být velmi spokojeni. Celý víkend šel vlastně dobře, i když jsem měl ráno nějaké potíže, mechanici odvedli skvělou práci a vše napravili. V kvalifikaci fungovalo auto velmi dobře, jak jsme mohil vidět ve druhém sektoru. Jsem velmi spokojen.

Daniel Ricciardo, 5. místo
Z kvalifikace nejsem zklamaný, což je zvláštní, protože za normálních okolností, když je Max v první řadě a přede mnou, by to tak asi bylo. Ale zajel jsem dobré kolo, ale mohl jsem z pneumatik dostat více. Pro mě je důležité, že startuji na měkkých pneumatikách. S Maxem máme jiné strategie a každý si myslíme, že je lepší ta jeho. Myslím, že zítra máme šanci vyhrát, druhý sektor nám sedí a v prvním a třetím se moc netrápíme. Zatím jsem velmi spokojený, tempo na dlouhé jízdy máme velmi dobré.

Christian Horner, šéf týmu
Max zajel vážně úžasné první kolo, v tom druhém se už moc aut nezlepšilo. Max za sebou má povedenou kvalifikaci, Daniel udělal drobnou chybku v prvním pokusu. Zítra to bude zajímavý strategický závod. Oba své piloty máme na jiné strategii, zatím nevíme, která z nich bude lepší. Ráno jsme nechali rozhodnutí na jezdcích a oba si vybrali pneumatiky, na kterých chtějí startovat do závodu. Takže byla volba jen na nich. Ale vlastně máme pokryty obě možnosti a až zítra budeme experti.

 

FERRARI

Kimi Räikkönen, 3. místo
Můj první pokus nebyl vůbec povedený. Můj druhý pokus byl velmi dobrý, ale v poslední šikaně jsem ztrati 3 desetiny, proto si myslím, že jsem mohl stát na pole position, takže je to i trošku zklamání. Uvidíme, co se stane zítra, celkově jsem ale spokojen. Oproti posledním závodním víkendům si myslím, že můžeme být spokojeni.

Při prvním pokusu jsem vyjel ze široka, což nebylo ideální, ten druhý byl dost dobrý, ale v porovnání s časem z Q2 jsem ztratil dvě desetiny v šikaně. Pole position byla na dosah, bylo by fajn ji získat. Závod je však zítra a i když je fajn být tak blízko, raději bych měl pole position, měli jsme velkou šanci. Nicméně vždy jsou důležité start a první kola a to v každém závodě, a bude to tu pro všechny kvůli pneumtikám a podmínkám náročné. Snad uděláme správná rozhodnutí.

Sebastian Vettel, 4. místo
Myslíme si, že startovat na měkké směsi je lepší volba. Stále sice bude horko, nemyslím si, že zítra bude chladno, i když má být chladněji. Všechny pneumatiky se trápí s teplotami, je jedno, jakou mají barvu. Můj zítřejší cíl je pochopitelně vyhrát. Myslím, že to bude velmi těsné, všichni v první šestce budou mít šanci na vítězství, půjde o pneumatiky.

Je jasné, že od včerejška jsme udělali pokrok. Když se podíváte na časy, je to hodně těsné, takže zítra to bude zajímavý závod. Pochopitelně vždy chcete víc, můj výjezd z poslední zatáčky nebyl dobrý, takže nemohu být spokojen. Zbytek kola byl v pořádku, měli jsme mnohem lepší vyvážení než v pátek, ale je důležité být rychlý ve všech sektorech, abyste byli v čele. Rozhodli jsme se startovat na měkké sadě a věříme, že je to správná volba. Uvidíme zítra. Možná tu bude i pršet, ve Spa nikdy nevíte.

 

FORCE INDIA

Sergio Pérez, 6. místo
Myslím, že máme velmi silnou pozici do zítřejšího závodu, opravdu se na něj těším. Myslím, že jsme v kvalifikaci získali maximálně možný výsledek. Mohl jsem být sice asi o desetinu rychlejší, protože jsem udělal drobnou chybku. Bohužel budou před námi auta na měkkých pneumatikách, což by pro ně měla být výhoda. Určitě se zítra objeví hodně strategií, doufám v dobré souboje a v body. S teplým počasím je to obtížné, najednou se octneme v bodě, kdy už s pneumatikami nemůžeme jet. Strategie bude zítra stěžejní.

Nico Hülkenberg, 7. místo
Jsem se sedmým místem spokojený. Q1 a Q2 šly podle plánu, ale měl jsem problém s motorem v Q3, což mě stálo čas na rovinkách. Do závodu budeme startovat na super-měkkých pneumatikách, ale myslím, že to bylo správné rozhodnutí, protože bychom se jinak těžko dostali do Q3. Zítra to bude velmi obtížné hlavně z pohledu počasí a strategií.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Je skvělé, když vidíte, že přeneseme dobré tempo z tréninku do kvalifikace s oběma jezdci. Nico [Hülkenberg - pozn. red.] měl problémy se senzorem na motoru, což ho stálo pár desetin v Q3, ale celkově s výsledkem nemůžeme být nespokojení. Zítřejší závod bude hlavně o strategii a pneumatikách, uvidíme, zdali vysoké teploty budou i na závod. Ukázali jsme, že jsme konkurenceschopní a zítra očekáváme dobré body.

 

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 8. místo
Pro nás to očividně nebyla lehká kvalifikace. Nebýt problému s motorem, mohli jsme pomýšlet na šesté místo, je to velká škoda. Ale závod je až zítra a zítra se rozdávají body. Od včerejška jsme auto vylepšili, takže jsem se v něm cítil lépe. Naše dlouhé jízdy vypadají slibně, takže si myslím, že zítra budeme silní, i když jsme dneska nezískali výsledek, jaký jsme chtěli.

Felipe Massa, 10. místo
Jsem zklamaný, v prvním kole v první části kvalifikace jsem měl technický problém, Q2 byla super a potom jsem měl v Q3 jen jeden set pneumatik, dal jsem tomu všechno, ale zablokoval jsem kolo hned v první zatáčce, což mi můj pokus zkomplikovalo. Zítra to bude těžký závod, někdo má i tvrdší pneumatiky pro start. V závodě to bude hodně o šetření pneumatik.

Rob Smedley, ředitel traťových operací
Na obou autech jsme měli softwarový problém, který motorům znemožňoval, aby přešly do kvalifikačního módu. Nebýt toho, mohli jsme skončit okolo pátého místa. Navíc jsme se spíše soustředili na vyřešení toho problému, než abychom se snažili najít čas jinde. Ale máme zde dobré tempo a také velmi dobré vyvážení, uvidíme, co dokážeme zítra. Určitě můžeme být před Force Indiemi, máme lepší tempo než oni.

 

MCLAREN

Jenson Button, 9. místo
To bylo to nejlepší, jak to mohlo dopadnout. Vždy se mi tu dařilo a toto kolo z Q2 bylo stejně dobré jako moje kolo se kterým jsem v roce 2012 získal pole position. Rozhodně jsme tu nečekali, že se kvalifikujeme devátí. V posledním kole jsme byli jedenácti nebo dvanáctí a to na okruhu, který nám sedl víc.

Takže deváté místo na trati, která je pro nás náročná, loni jsme tu třeba ztráceli na všechny sekundu, je velmi dobrý pokrok a měli bychom být spokojeni. Musím říci, že to bylo jedno z mých nejlepších kol vůbec. A naše závodní rychlost je lepší než kvalifikační. Není tajemstvím, že jedeme na menší přítlak než ostatní a naše konzistence je na dlouhých jízdách dobrá. Uvidíme, snad to bude zítra slušný závod. Jsem nadšen, protože víc jsme získat nemohli, díky všem v týmu.

Fernando Alonso, 22. místo
V tréninku ráno jsme viděli problém a neměli dost času před kvalifikací, abychom jej řádně prošetřili. V kvalifikaci jsme ujeli jen 500 metrů, takže něco bylo opravdu špatně. Máme nyní čas a asi vyměníme znovu motor. Stejně startujeme poslední, takže se musíme ujistit, že dojedeme do cíle závodu bez problémů.

Poznali jsme věci, které pro příští rok musíme změnit, takže to berme pozitivně a žádný z těch problémů se pokusíme již neopakovat. Jdeme správným směrem, ale musíme pochopit, proč je motor stále tak křehký. Příští rok musíme mít pohonnou jednotku, která nám umožní bojovat o titul.

Yusuke Hasegawa, šéf Honda F1
Ráno jsme viděli pokles tlaku oleje, takže jsme museli zastavit. Zkontrolovali jsme data a upravili tlak. Mysleli jsme, že to zvládneme a zariskovali s účastí v kvalifikaci. Nakonec můj úsudek nebyl správný, ale byl chybný a musíme pro závod vyměnit motor. Prozatím věříme, že ony dvě poruchy jsou náhodou a nesouvisejí s novou specifikací motoru. Ale musíme mít na paměti, že nebyl čas řádně motor zkontrolovat. Mysleli jsme si, že ve Spa to pro nás bude náročné a samozřejmě se situací nejsme spokojeni, ale téměř jsme dosáhli výkonu z Hockenheimu, což bylo pro nový motor dobré, podle mého názoru.

 

HAAS

Romain Grosjean, 11. místo
Auto bylo fajn. Přes letní přestávku jsme udělali pokrok, takže jsem spokojen. Stále je tu pár věcí, které můžeme zlepšit, ale obecně to není špatná výchozí pozice. Nemyslím, že to pro nás bude tak velká výzva jako pro některé ostatní týmy. Snad budeme mít dobrou agresivní strategii, který vyjde a získáme body.

Esteban Gutiérrez, 13. místo (po penalizaci 18.)
Byl to od týmu dobrý výkon. Trápil jsem se s nastavením, ale našli jsme ten nejlepší. V kvalifikaci jsem cítil pokrok vzhledem k vysokým teplotám, které věci komplikují co se pneumatik týče. V tréninku došlo k nedorozumění, které nás stálo penalizaci pět míst na startu, což je samozřejmě bolestivé, ale pokusíme se to hodit za hlavu. Odstartuji a dám do toho vše, abych získal ztracené pozice a budu bojovat, abych se dostal do první destíky.

Günther Steiner, šéf týmu
Měli jsme dobrý ranní trénink, kromě problému v komunikaci s Estebanem, který nevěděl, že přijíždí Wehrlein. Dostal penalizaci, což je velmi nefér, protože to nebylo úmyslné. Celkově jsme udělali maximum co se kvalifikace týče. Popáté jedenácté místo. Myslím, že jsme konzistentní. Tým funguje dobře, takže přijde den, kdy se to první desítky dostaneme. 

 

RENAULT

Kevin Magnussen, 12. místo
Dnes jsme našli mnohem větší rychlost, než jsme čekali a bylo to příjemné překvapení, pochopitelně. Moje kolo nebylo perfektní, zablokoval jsem v první zatáčce kola a ztratil hodně času. Myslel jsem, že je po všem, ale zatlačil jsem na to a zajel slušný čas. I když jsme dvanáctí, myslím, že jsme mohli být výš a to je pro zítřek povzbudivé.

Jolyon Palmer, 14. místo
Jsem hodně spokojený s tímto výkonem. Je to podruhé, kdy jsem byl v Q2, ale s tímto můžeme být obzvlášť spokojeni, protože včera to bylo náročné, ale podařilo se nám to otočit. Že se nám to povedlo podruhé v řadě dokazuje, že Hockenheim nebyl náhoda a že děláme pokrok. Je tu pro závod hodně neznámých jako teploty, které jsou tu neskutečně vysoké, opotřebení pneumatik, které je horší, než jsme čekali. Ale máme i pár výhod. Všichni v první desítce startují na použitých pneumatikách, zatímco my máme nové. Těším se a pokusím se dostat na body.

Nick Chester, technický ředitel
Tým předvedl velmi dobrý výkon, bylo to poprvé od Austrálie, kdy máme oba vozy v Q2. Dojeli jsme dvanáctí a čtrnáctí a Jolyon se díky penalizacím posune na třinácté místo. To je naše zatím nejsilnější startovní pozice. Dokazuje to, že děláme pokrok a vypadá to, že náš balík dobře funguje. Už v Maďarsku jsme vypadali konkurenceschopně stejně tak v Německu, takže ukazujeme pokrok. Tady to začalo pomalu, ale všechna velká vylepšení vzešla z upravení vyvážení během tréninků. Jde o menší změny. Očekáváme, že budeme závodit s Haasy a Toro Rosso, takže se budeme soustředit na ně spíš než na Hamiltona či Alonsa, který startují zezadu.

 

TORO ROSSO

Carlos Sainz jr., 15. místo
Byl to pro nás těžký víkend. Možná víc, než jsme čekali a je to zklamání, že jsme se nedostali do Q3. Na jednu stranu jsem spokojen, protože vím, že jsem z auta dostal maximum, ale na druhou stranu jsem smutný, protože jsme patnáctí a ztrácíme sekundu na Q3, to není dost dobré. Musíme nyní hodně věcí zanalyzovat, abychom zjistili, proč tak zrácíme výkon. Víme polovinu problému - motor z roku 2015, ale musíme pochopit, proč se nám nedaří podle očekávání ve druhém sektoru. Celý víkend jsme pomalí, takže to zítra bude těžké. Jsem si jistý, že správná strategie nás dostane blíž první desítce, ale nebude to lehké dojet na bodech. Ale i tak do toho dáme vše a budu bojovat, abych dojel co nejvýš.

Daniil Kvjat, 19. místo
I když nejsme tam, kde bychom chtěli, myslím, že to pro mě nebyla špatná kvalifikace a jsem spokojen se svým výkonem i pokrokem oproti pátku. Moje kolo bylo maximum, co jsem mohl dokázat. Musíme si přiznat, že tak je na tom nyní naše auto a samozřejmě to není lehké. Mysíme dál pracovat s tím, co máme a pokusit se jít vpřed. Myslím, že tak to bude do konce sezóny, budeme dál bojovat, nemáme jinou možnost. Zítra odjedeme závod a uvidíme, jak to dopadne. Nechci hádat, jediné co vím je, že to bude náročné, ale uděláme maximum s balíkem, který na tomto okruhu není konkurenceschopný.

James Key, technický ředitel
Tušili jsme, že kvalifikace pro nás bude náročná, trápili jsme se celý víkend. Něco tu nefunguje a musíme se na to detailně podívat. Víme, že rychlost na rovinkách je tu důležitá a to je pro nás slabina, což jsme však věděli, že se stane. Ale i tak si myslím, že je toho víc. Musíme to nejprve pochopit než půjdeme do dalších závodů. Představili jsme hodně novinek během července a i když jsme neviděli problémy, měli jsme nyní dva velmi těžké závody v řadě.

Bohužel Daniil se nedosal do Q2, protože ztratil čas v poslední zatáčce, což je škoda, protože byl do té doby vlastně před svým týmovým kolegou. Smůla, ale takový je život a musíme jít dál. Co se týče Carlose, jeho kolo v Q2 nebylo lehké a vyrušilo jej jiné auto, takže se mu nepodařil moc dobře druhý sektor... Takže celkově to byla náročná kvalifikace pro tým i jezdce. Nyní musíme pochopit, proč se tak trápíme - zda je to něco s autem nebo se to týká teplot na okruhu či něco jiného a musíme to otočit, protože samozřejmě cítíme, že jsme mimo pozice, kde bychom měli být. Nyní se musíme soustředit na zítřejší závod a uvidíme, co dokážeme. Myslím, že tu jsou stále nějaké příležitosti a i když jsme věděli, že Spa a Monza nebudou pro nás nejsilnější, stále musíme udělat maximum a to zítra provedeme.

 

MANOR

Pascal Wehrlein, 16 místo
Jsem hodně spokojen, že jsme se dostali do Q2. Deváté místo v Q1, to bylo neuvěřitelné. Ale bohužel jsme neměli nové superměkké pneumatiky do Q2, takže to je smůla a musel jsem jet na použitých. V Q1 jsem se na nových cítil dobře a můžete vidět, co dokážeme zvládnout. Poslední pokus nebyl odrazem naší skutečné rychlosti. Takže je to škoda, ale takové rozhodnutí musí být provedeno dřív v daném roce. Jsme však v dobré pozici jak co se startovního místa tak co se pneumatik týče. Opotřebení tu bude vysoké, takže si myslím, že to bude v pořádku. A ano, jsem během tohoto víkendu zatím velmi spokojen, vše jde pěkně podle plánu a těším se na závod.

Esteban Ocon, 18. místo
Jsem samozřejmě trošku zklamaný, protože to bylo tak blízko Q2. Ale konec konců je celkem náročné naskočit do závodů v polovině sezóny. A potřeboval jsem více přilnavosti a více jízdy na superměkkých pneumatikách. Na měkkých to bylo celkem ok, ale jakmile jsem přezul na superměkké, trošku jsem ztrácel rychlost. Ale to by mělo přijít společně s tím, jak získám zkušenosti.

Dave Ryan, závodní ředitel
Je to vtipné, že? Každý tak tvrdě pracoval, abychom se dostali do Q2 díky rychlosti a když se to podařilo, je tu pocit frustrace. Možná kdybychom si více věřili, zvládli bychom situaci s pneumatikami lépe a mohli bychom tak bojovat i v Q2 na nových místo použitých pneumatikách. I tak jsme to zkusili a výsledkem je skvělá startovní pozice do závodu, což je to, co se počítá. Pascal i celý tým odvedli úžasnou práci. Proto tu jsme, takže v tom tak pokračujme.

A Esteban? To bylo mega! Je to jeho první závod v F1, což je nic proti tomu, že teprve včera ráno sedl do našeho auta poprvé a skončil osmnáctý, fantastická práce po celý víkend. Jsem si jistý, že se moc těší a stejně tak my. Jeho příprava je perfektní a jeho závodní rychlost taková, jaká má být, takže je připraven a jsem si jistý, že podá skvělý výkon. Gratuluji všem v továrně, je to velký den, ale před námi je stále kus cesty, takže dál bojujme.

 

SAUBER

Felipe Nasr, 17. místo
Byl jsem tak blízko dostat se do druhé části kvalifikace! Zajel jsem slušné kolo na konci Q1, ale ve třetím sektoru jsem ztratil trošku času, protože mi chyběla přilnavost, zvlášť vzadu a to v posledním sektoru. Můj první pokus byl smazán, protože jsem přejel obrubník a překročil limity tratě v zatáčce č.4. Při druhém pokusu jsem se dokázal zlepšit, ale nebylo to dost na Q2. Zítra to bude dlouhý závod, může se toho stát spousta.

Marcus Ericsson, 20. místo
Pro mě to bylo zklamání. Měli jsme problém s pohonnou jednotkou už ráno, na konci tréninku jsme to zvládli opravit, takže jsem mohl zajet alespoň pár kol. Potom v kvalifikaci jsem opět pocítil ztrátu výkonu a tratil čas, především na rovinkách. Musíme se na to podívat a vyřešit tyto problémy před zítřkem.

 

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Proč Verstappen odstartuje na superměkkých pneumatikách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nico Rosberg ovládl kvalifikaci ve Spa-Francorchamps

Kvalifikace na GP Belgie: Rosberg těsně vítězí před Verstappenem a Räikkönenem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud