Jedním ze základních důvodů, pro které se přijala nová pravidla, bylo zajistit více předjížděcích manévrů a zvýšit tak atraktivnost závodů.
„Když jedete příliš blízko za jiným vozem, ztratíte přítlak. Proto zůstalo předjíždění stále stejně problematickým,“ vysvětluje německý jezdec stáje BMW Williams. Více předjíždění by snad přinesly pouze další restrikce, týkající se aerodynamiky.
Není tajemstvím, že jedním ze základních požadavků na úspěšný monopost je znemožnit soupeři jízdu těsně za zádí a podle toho jsou také zadní difusory konstruovány.
„Nepředpokládám, že bychom se letos dočkali nějaké změny, ale jako pilot bych ocenil více předjížděcích manévrů. Také by to vytvořilo lepší podívanou pro fanoušky.“
Foto: BMW WilliamsF1 Team
Více předjíždění nebude ani letos
Nick Heidfeld vysvětlil, proč se snaha FIA zase minula svého cíle.
Další zprávy
-
Černý kašel v ČR: Zemřeli další dva lidé, šlo o seniory
-
Jak je na tom princezna Kate? Williamova hradba mlčení prolomena!
-
Tragédie! Nehodu autobusu nepřežili úspěšní studenti, mohly selhat brzdy
-
Kateřina Brožová odhalila NOVOU LÁSKU!
-
Zeman šel se svou pravdou ven! Jak to bylo s Mynářovou abolicí?
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů