Já už nechci šetřit gumy, benzín, energii, zlobí se Alonso. Zůstane ještě v F1?

Robert RoBertino Pavelka, 28. července 2016, 12:35 Google+

Ačkoliv má dvojnásobný mistr světa smlouvu s týmem McLaren až do konce příští sezóny, je připraven toto rozhodnutí zvážit, pokud by pravidla pro příští rok nebyla natolik "zábavná", aby měl důvod nadále prodloužit svou kariéru v této motoristické kategorii.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 29.07. 11:35) Napište svůj názor
Fernando Alonso chce opět jezdil na limitu, jako zastara

Fernando Alonso chce opět jezdil na limitu, jako zastara | foto: McLaren

Sdílejte článek

Španělský pilot už se před týdnem k podobnému tématu vyjádřil (čtěte zde). V rozhovoru pro španělské rádio COPE myšlenku lepší závodní prezentace v roce 2017 opět připomněl.

"Vozy jsou pomalejší než před několika lety - mám pocit marnosti, kdy musím šetřit palivo, pneumatiky, energii... Je to konstantní úspora, která se vzpírá instinktům pilota, který by měl jet na maximum. Takže moje kontinuita s F1 bude opravdu záviset na pravidlech pro příští rok, pokud budou auta zásadně jiná. V případě, že budou »zábavná« a já budu mít pocit, že mohu jet na limity, jak tomu bylo ve většině případů v F1, pak by neměl být problém, abych v F1 setrval. Pokud budeme pokračovat v módu šetření, pak se uvidí."

Alonso zároveň dodal, že pro jeho setrvání či odchodu z F1 nebudou až tak důležité jeho výsledky, nýbrž právě pocit v kokpitu a za volantem. "Můj kontrakt s McLarenem končí příští rok, budu o tom přemýšlet. Ale nemá to nic společného s výsledky, je to spíš o tom, jak moc mě to bude bavit za volantem."

img-responsive

Fernando Alonso před závodem v Silverstone | foto: McLaren

"Co se podílím na projektu s Hondou to byly dva velice tvrdé roky, kdy jsme začínali od nuly. Pořád mě to baví a stále se učím spoustu věcí. Ale McLaren s Hondou nadále posilují a vidina úspěchu je pro nás v mnoha směrech velkou výzvou, i pro mě jako pilota. Kdybych nevyhrával závody nebo mistrovské tituly, byl bych netrpělivý a  byl by to docela jiný tlak. Nyní je to úžasná výzva, které jsem součástí," dodává Alonso.

Vytisknout

Diskuze: Já už nechci šetřit gumy, benzín, energii, zlobí se Alonso. Zůstane ještě v F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 29.07.2016 11:35 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Toto Wolff  se už nyní zabývá budoucností týmu

Mercedes zvažuje změny své jezdecké dvojice

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud