Haas pečlivě zkoumá příčiny problémů s předním křídlem. A není na to sám

Robert RoBertino Pavelka, 30. června 2016, 10:05 Google+

Pro amerického nováčka je tato část jeho vozu značně problematická. Selhání předního křídla zaznamenal už při předsezónních testech, poté i v Grand Prix Bahrajnu a Grand Prix Španělska. Tady už nemůže jít o náhodu, proto se tým pustil do zevrubné prověrky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Haas se pečlivě zabývá choulostivým předním křídlem

Haas se pečlivě zabývá choulostivým předním křídlem | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Na ní se podílí i Dallara, výrobce vozu amerického týmu, v jehož zájmu je rovněž přijít na příčinu několikanásobného kolapsu předního spoileru. V Kanadě už Haas F1 Team zaznamenal čtvrtý defekt. Jak se zdá, důvodem nejspíš nebude chyba v oblasti designu, proto tým zahájil důkladnou analýzu společně s Dallarou, aby tuto slabinu na voze VF-16 dostali pod kontrolu. Potvrdil to i manažer týmu Günther Steiner.

"Dallara neudělá žádné rozhodnutí kdo a jak je zodpovědný, to je plně v kompetenci Haasu. Co je někdy složité pochopit, je vysoký standard F1 na rozdíl od GP2 nebo IndyCar. Jsou tu obrovské rozdíly. Existuje pouze deset firem, které vědí jak na to, což představuje deset týmů F1. Co chceme od Dallary je dosažení tohoto standardu a mít ho k dispozici. Neivděl bych to jako negativum, nemůžete vědět to, co neznáte, takže to musíme zvládnout u nich s našimi lidmi. Letos jsme už udělali značný pokrok z hlediska hmotnosti a kvality dílů. A příští rok už musíme být na úrovni ostatních týmů, a také budeme," je přesvědčen Steiner.

Padla takék otázka, zda Haas nějak lituje skutečnosti, že mu Dallara externě připravuje šasi. "Určitě ne. Přišli jsme na to, jak mnoho věcí udělat hospodárněji, protože Dallara dělá produkční vozy. Takže je třeba najít rovnováhu, na něčem tratíte, jinde vyděláte, ale myslím, že nakonec je to výhodné pro obě strany. Kdybychom si všechno dělali sami v naší továrně, asi by to nebylo o moc lepší," dodává Steiner.

Vytisknout

Diskuze: Haas pečlivě zkoumá příčiny problémů s předním křídlem. A není na to sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Christian Horner se domnívá, že po několik let se situace nebude měnit.

Horner rozebírá možné dopady brexitu na F1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud