Heineken oficiálně potvrdil své sponzorství F1

Robert RoBertino Pavelka, 9. června 2016, 22:35 Google+

Nizozemský pivovarnický gigant potvrdil svůj vstup do F1, což není díky některým zprávám z dřívější doby až takové překvapení. Heineken bude majoritním několikaletým sponzorem, což znamená i přímou účast na několika podnicích.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 11.06. 12:19) Napište svůj názor
Heineken bude sponzorovat Formuli 1 do roku 2020

Heineken bude sponzorovat Formuli 1 do roku 2020 | foto: Formula1.com

Sdílejte článek

První zprávy se začaly objevovat už v polovině května, kdy se začalo spekulovat, že po odchodu titulárního sponzora z Grand Prix Belgie by to mohl být právě Heineken, kdo zaujme místo koncernu Shell. Zelené barvy pivovaru, jehož historie sahá až do 16. století (krátké představení najdete zde), budou v titulární pozici v nadcházející Grand Prix Kanady a rovněž na Monze při italském závodě.

Spojení Heinekenu a FOM by mohlo trvat až do roku 2023 a ačkoliv nebyla vyslovena přesná suma, hovoří se o hodnotě až 250 milionů dolarů v daném období. Heineken se bude od roku 2017 sponzorsky podílet na třech závodech plus poskytne traťový branding na dalších šesti akcích.

Jak bylo rovněž uvedeno, Heineken bude mít aktivační a přístupová práva k většině podniků F1. Jsou přislíbeny živé akce pro fanoušky, bohatý PR program a zvýšený tlak na televizi a digitální média. Jméno nového sponzora se v oficiálním názvu Grand Prix poprvé objeví v Itálii a loga pak budou ve všech zbývajících závodech až na Abú Zabí.

Společnost nicméně důrazně upozornila, že nebude mít žádné propojení nebo se nebude podílet na financování nějakého týmu F1 či vozu. V běhu jsou však rozhovory s některými týmy - včetně Red Bullu - týkající se formálnlího propojení v oblasti pomoci při zavádění aktivit v F1. Jako vyslanci značky byli jmenování David Coulthard a sir Jackie Stewart.

Podpora fanoušků

V odkazu výše jsme už uvedli, že Heineken bude usilovat o lepší zapojení fanoušků do F1. Gianluca di Tondo, globální ředitel Heinekenu k tomu uvedl: "Formule 1 je něco víc než jen závody. Je to globální událost, která pro Heineken představuje jedinečnou příležitost zapojit se se stávajícími i potenciálními zákazníky v důležitých rostoucích trzích. F1 nám přináší tři specifické oblasti: silnou obchodní příležitost, šíření kampaně odpovědné konzumace alkoholu a získávání výměn zkušeností mezi F1 a našimi zaměstnanci. Toto partnerství doplňuje naše existující globální platformy, což nám umožní oslovit obrovské množství diváků, jejichž počet se blíží 400 milionům. Charakteristickým znakem jsou naše dlouhé a úspěšné vztahy s Ligou mistrů UEFA, světovým pohárem v ragby a franšízou Jamese Bonda - je to naše vášeň a cíl nadchnout naše spotřebitele. Něco podobného chceme přinést i do Formule 1."

 

img-responsive

Heineken hodlá využít při získávání zkušeností v F1 navázat poradenství s některým týmem | foto: Red Bull Racing

"Heineken je špičkovou mezinárodní značkou s jedinečnou pověstí na poli prvotřídního marketingu. Jsem velice rád, že jej můžeme přivítat do rodiny Formule 1 a s ohledem na dosavadní úspěchy doufám, že jsme na startu dlouhého a specifického vztahu. Když šlo o pivo, byl jsem vždy šťastný s Heinekenem," podotkl k tomu Ecclestone.

Kampaně budou pokračovat

Heineken spustil nové kampaně Open Your World (Otevři svůj svět) a If You Drive, Abstinent (Pokud řídíš, nepij). Značka vyhradila 10 % svých reklamních kampaní se zaměřením na zodpovědnou konzumaci alkoholu, ať jde o Moderate Drinkers Wanded (Hledají se mírní pijáci piva) či Dance More, Drink Slow (Tanči víc, pij méně). Je také známá podpora velkého množoství hudebních festivalů, slogany těchto kampaní byly v roce 2015 vyvedeny na více než 8 miliardách lahví a plechovek s etiketou Heinekenu.

"Před časem jsme v F1 zahájili kampaň "Think Before You Drive" (Mysli než vyjedeš). Jsem rád, že tato iniciativa bude nyní mít silnou podporu ze strany Heinekenu. Prostřednictvím jeho aktivity You Drive, Never Drink budeme společně rozvíjet a posilovat toto poselství takovým způsobem, který odráží hodnoty Heinekenu," dodává Ecclestone.

Vytisknout

Diskuze: Heineken oficiálně potvrdil své sponzorství F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 11.06.2016 12:19 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton vydělává z pilotů F1 nejvíc, ale na barcelonskou fotbalovou hvězdu Neymara da Silvu jr. i tak ztrácí

Nejbohatší piloti dle Forbesu - vede Hamilton se 46 miliony dolarů

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud