DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull vysvětluje své pochybení a omlouvá se Ricciardovi

Red Bull prozradil, co se stalo a proč nebyly pneumatiky při Ricciardově zastávce připraveny. Chvíle, která je s největší pravděpodobností stála vítězství v Monaku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull vysvětluje své pochybení a omlouvá se Ricciardovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 02.06.2016 19:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fantomas (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2016 20:58
Vzhledem k tomu, že před zastávkou LH byl DR za… »
» MrWashek (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2016 21:32
Asi ses díval na závod v paralelním vesmíru,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2016 22:50
Máš tam jednu velkou chybu, DR byl zas Hamem,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    keci keci keci. Opravdu trapárna nad trapárnu a další důvod proč mě F1 čím dál tím vadí. Nikdy jsem nefandil MS, nikdy jsem nefandil a fandit nebudu SV a stejně tak už pro mě skončil MV po GP Španělska. Proč to píšu zrovna tady ? No je to jednoduché. Vytvořím si svou konspirační teorii a osobně jsem přesvědčen, že to tak je. Začnu od začátku. MV jsem sledoval už v roce 2014 ve F3. Moc se mi líbil a loni jsem byl rád, že vstoupil do F1. Ještě před GP ESP jsem mu fandil a chtěl jsem, aby se v budoucnu stal MSvěta. Ten postup do RBR už mě trochu naštval, ale to jsem ještě zkousnul, i když DK pohřbili u RBR a pro celou F1 krásně. To co provedli ve Španělsku byl vrchol a MV se pro mě stal obyčejným mazánkem, který má předšlapanou cestičku a už nikdy v životě mu fandit nebudu. Vrchol v Monaku už je do nebe volající. Výmluvy HM a CHH jsou naprosto ubohé a jenom zastírají právě tu konspiraci. Slavné vedení zjistilo, že DR je moc odolný a na jeho zdolání budou potřebovat více než Španělsko, tak to vyřešili takhle. To, že mají špatné gumy určitě nezjistil až, když byl DR v boxexh o čemž vypovídají záběry z GP. DR vjíždí do boxů. Tam jsou nastartovaní "šroubáci" a přihrávači gum nejsou nikde. Neodběhli tedy po vjezdu DR do boxů, ale flákali se tam již notnou chvíli. Jednoduchý zcela určitě již předem smluvený signál nejezdi do boxů byl tím nejmenším problémem a DR mohl přijet o kolo déle na připravenou zastávku. U RBR a v celém hnusném vedení F1 už zase potřebují super hvězdu, kterou opět uměle vytvářejí (jako již mnohokrát) a mazánkům nikdy fandit nebudu. Prostě je to opět stejné jako v roce 2010. Tehdy jel o titul MW, kterého naprosto jasně obětovali ve prospěch mazánka SV a tehdy i on u mě skončil. Tímto jejich jednáním se okrádají o fanoušky a diváky a další tvorbou umělé hvězdy je nezískají. Osobně jsem přesvědčen, že RBR nepovolí, aby DR celkově mazánka MV porazil a to bude na konci sezony potvrzením mé konspirační teorie. Zdar přátelé Pikaso

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      1. V roce 2010 měl MW titul ve svých vlastních rukou a nikdo ho v Korei nenutil narvat to z prvního místa do zdi, ani ho nikdo nenutil podělat (5.místo) v posledním závodě kvalifikaci (rozhodující prvek závodu). Titul mohl mít v kapse. Jo, až tak moc jeli na Vettela. Co se dělo v posledním závodě bylo jen naprosto logické a byl to jediný způsob, jak mohl RB získat titul. Nebo znáš jiný?
      2. Že Ricci nevyhrál v Monacu nějak vyzdvihlo "výkon" Maxe??? To jako teď vypadá Max jako hvězda a kdyby Ricci vyhrál, Max by neboural? Jaký proboha měli důvod mu úmyslně kazit vítězství?
      3. Podobné minely u Mercedesu nebo Ferrari ti nějak nevadí?

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        No měl bych to vzít od konce, ale i přesto postupně. add 1. je jasný, asi se nemáme o čem bavit. Máš svůj názor a já svůj. Mohl bych klidně psát o dalších sezónách o nesmyslném sestřelení MW ze strany SV a svalování viny na vše okolo, ale to záleží na tom jak kdo si to asi pamatujeme. Stejně jako ten rok 2010. Pokud to shrnu jenom na ten poslední závod zcela jistě tam byla i možnost udržet jako mistra světa MW. Jednoduše, nebylo nutno zkoušet alternativní strategii na tom lepším, stejně jako teď v Barceloně.
        add. 2. Tvůj dotaz vůbec nechápu. Nic takového jsem tam nepsal. Souvislost s nehodou MV a poškozením DR jsem tam nikde nepsal. Mimochodem DR byl poškozen ještě před nehodou MV.
        add. 3 Mě nevadí ani tohle. Jenom jsem napsal, že MV pro mě skončil jako kdysi jiní mazánci. To bylo vlastně vše co jsem tím chtěl říci a samozřejmě jsem to chtěl ze svého pohledu vysvětlit.
        Pro upřesnění nikdy jsem nefandil stáji, ale vždy pilotovi. DR je v mém žebříčku na druhém místě a možná i proto jsem se nad tím pozastavil. MV byl v tomto ohledu mé číslo 3, už prostě není. Co vlastně v letošní sezoně dokázal před Barcelonou ? Nic. Byl na tom stejně jako CS. Prostě jak rád píšu co člověk to názor. Chtěl jsem okomentovat i nehodu LH vs NR, ale to už by ste mě tady ukamenovali určitě. Zatím.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          1. Samozřejmě můžeme mít rozdílný pohled na to kdo koho sestřelil a kdo víc brečel. Na tom se těžko shodneme. Co se zpochybnit nedá je fakt, že Webber havaroval v Korei zcela vlastní vinou a bez cizího přičinění a tím se o titul připravil naprosto sám. Tudíž psát, že RB nechtěl aby titul získal je totální kravina.
          Zcela jsi vynechal zdůvodnění, jak měl RB v POSLEDNÍM ZÁVODĚ zajistit titul pro Webbera. Pořád mi to uniká. Webber byl celou dobu díky (vlastní vinou) pokažené kvalifikaci za Alonsem. Ať by vymysleli jakoukoliv strategii, Alonso by se ji držel. Zcela logicky. I kdyby jim náhodou vyšla tak, že by se Mark dostal před Alonsa, nic by to neměnilo na tom, že by to Alonsovi stačilo k titulu (měl náskok 8 bodů, takže mohl dojet několik míst za ním). Prostě se jen Webbera musel držet, což nebyl žádný problém. Tedy ať už tuto strategii RB zvolil z jakéhokoliv důvodu, byla jediná, která jim mohla přinést titul. A přinesla. Tečka. Prostý fakt. Protekce s tím nemá co dělat.
          2. V tom případě naprosto netuším, proč se podle tebe RB schválně připravil o vítězství v nejprestižnějším závodě sezony? MV to nepomohlo, RB to nepomohlo, Riccimu už vůbec ne... To se podle tebe ožrali a usoudili, že je to prostě dobrý nápad?
          3. Každý máme za mazánka někoho jiného. Pro tebe je to Vettel nebo Verstappen, pro mne Hamilton nebo Alonso.

          Možná, že MV nedokázal nic moc, ale na rozdíl od Kvjata dokázal vyhrát závod. Jo haluzácky, ale stejně haluzácky jako vyhrál v Monaku Hamilton, nebo jako získal Kvjat své letošní 3-tí místo. Prostě se počítá a tah RB s výměnou byl zcela logický. Jestli se ukáže jako správný se časem ukáže. Ale kdyby tu výměnu neprovedli, tak by se neukázalo nic. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Totální kravina je to pro tebe. Pro mě z pohledu na celou sezonu a na přístup ne. I v tom posledním závodě šla strategie upravit tak, aby pomohla MW, právě tím, že by obětovali právě SV. Ten by se zastávkou dostal před FA a jednoduše by ho donutil zastavit dříve než by jel MW. Rozestupy a postavení v závodě to umožňovalo a bodově by to také vyšlo i kdyby MW dojel pouze 3. To je jedno. Názor vs názor. Stoprocentně se shodnem, že tak jak to proběhlo sebralo třeba F titul FA rovněž špatnou strategií.
            2. to je napsané už nahoře v prvním příspěvku. Je to moje konspirační teorie, která bude jednoduše ověřitelná na konci sezony. Prostě si vybrali mazánka a ten musí skončit před DR. Dobře vědí, že na titul to stejně letos nebude, i když pokrok je dost znatelnej, ale už dopředu potřebují DR znechutit a co nejdříve ho přinutit odejít, protože on nosiče vody určitě dělat nebude, což naznačil už v Barceloně i teď. (Kolik máme ještě tratí, kde bude moci RBR reálně závodit s M ??? Podle mě maximálně 5 a to je v tom množství hrozně málo.) Všichni dobře věděli a měli spočítáno, že ta lepší strategie v Barceloně je 2pistopy. Proč tedy tu horší zkoušeli na aktuálně lepším pilotovi, který dokonce jel na prvním místě. Alternativní strategii mělo vymejšlet F a pokud do ní chtěl jít RBR tak to měli zkusit právě s mazánkem, ale počty a záměry byly dle mého názoru jasné a povedlo se jak si RBR přál, stejně jako teď v Monaku.
            3. LH bych pochopil, ale jestli se ti chce zajímalo by mě proč je pro tebe mazánkem FA.

            Nevím jestli blbě píšu nebo jestli ty blbě čteš. Opět hned poprvé jsem psal, že výměna MV za DK mě potěšila a přál jsem mu to. To proč u mě skončil je právě to co se stalo v Barceloně. Do té doby nic nedokázal v tom smyslu, že na tom byl stejně jako CS (taky jsem už psal). To že po Barceloně nikdo nebude řešit jak se to stalo je jasný a historie tím méně. Proto jsem psal, že pro mě skončil. Stejně jako MS byl idol pro všechny, ale já si například pamatuju, že ani jeden titul si nezasloužil. Podváděl (ne jenom on,ale i týmy a FIA to vědomě podpořila) a nikdy nic nedokázal s nekonkurence schopným autem. S tím dokonce prohrál i s NR. A přesně takhle jsem to myslel. MS je milován a já ho jako závodníka nikdy uznávat nebudu. Jako člověka to je jiná, tam si ho nesmírně vážím, ale mistr světa to pro mě nikdy nebude, možná v jednom ročníku, konkrétně 2000.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. Promiň, ale jsi naprosto mimo. Kdyby jel Vettel do boxů dřív, Alonso by si hlídal logicky stejně Webbera. Jednak proto, že Vettel na něj ztrácel 15b a Webber 8b a jednak proto, že Vettel jezdil kdesi vepředu a kopírovat jeho strategii by znamenalo riskovat, že bude mezi nimi mnohem víc jezdců. Už tak Ferrari udělalo velkou chybu, když předpokládalo, že se Alonso dostane dopředu a podcenilo obtížnost předjíždění. Kdyby se Alonsovi předjíždět podařilo, byla by strategie Ferrari vychvalovaná a správná. Pohlídal by si větší hrozbu a stačilo předjet pouze 2 jezdce, aby získal titul. Takže ne, RB neměl žádnou šanci Webbera dostat na titul. Měl ji sám Webber. Stačilo vyhrát kvaldu místo Vettela, nebo být za ním druhý. Pak mu RB mohl pohodlně titul zajistit a Vettel by neměl šanci titul získat (Alonso by nekopíroval jezdce o 3 místa před ním, místo snahy před někým zůstat).
              2. Vždyť Ricci před MV stejně dojel, tak proboha co by na tom změnilo jeho vítězství??? Vítězství v Monacu je druhá nejvyšší meta (po titulu), jakou může tým chtít. Ty si vážně myslíš, že to zahodí jen proto, aby pokazili někomu radost??? Za Vettela byl on ten protěžovaný, už se jim to nehodí? Proč by se Ricciho zbavili tak komplikovaně? Předvedli nedávno naprosto jednoduché, takřka ideální řešení, jak se to dá udělat!!!
              3. Proč? Protože úplně stejně ho protěžoval jistý Briattore. Od Minardi, přes Renault, až po politiku u Ferrari. Dokonce tak, že zkonstruoval kvůli jeho vítězství i bouračku. Měl od něj větší tlačenku, než Vettel kdy zažije do konce svýho života. Čímž nepopírám jeho kvality pilota!!!

              To ho odepíšeš kvůli jedné zpackané strategii? Já ti nevím, ale za sezonu takových zpackaných strategiích uvidíš... To bys neměl fandit vlastně nikomu.
              Co se týká Schumiho, o nelegální voze se spekulovalo jednu sezonu u Benettonu. Důkaz jse neviděl, tudíž nemám důvod pochybovat o jediném jeho titulu, natož všech. Pokud udělal "podvod" on, pak byl potrestán. A takový Alonso mu v tomto nemá co vyčítat. A stejně tak si rád počkám na to, koho bude Alonso porážet ve věku 41-44 let.
              03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Tato diskuse je nekonečná. Podívej se na ten závod a pak to můžeme rozebrat. Pokud vynechám nesmyslnou strategickou chybu F tak nebylo moc těžké strategicky zajistit, aby vyhrál MW. Ty si to nemyslíš, já jsem přesvědčen, že to šlo. Tato diskuse nemá konce, tak už se vyjádřím jenom k tomu jak nadržovali DR přes SV. To opravdu myslíš vážně ? Opět neřešitelný problém pro naše dva pohledy. Já osobně jsem viděl jenom to, že SV je prostě jenom dobrý pilot, na správném místě a navíc měl v zádech všechny potřebné kašpárky z FIA a dalších orgánů F1. Když konečně dostal auto, (horší) kde mohl ukázat jak je dobrej tak prostě regulérně prohrál s DR a neunesl to. Jeho 3 výhry loni, byla práce jiných a on opět jenom sklízel ovoce jejich práce. Jak je dobrej a jak jsou na tom ti ostatní vidíme letos. Není-liž pravda ? Tvou odpověď si ještě přečtu, ale už nebudu v diskuzi pokračovat. Tak někdy u dalšího tématu.
                A protože jak tu každý ví, jsem fandou FA neodpustím si jednu poznámku. FA je pro mě posledním mistrem světa, který vyhrál aniž by měl nejlepší auto. No a to pro mě říká úplně vše. Je pravdou, že ani v historii těchto vítězů moc nenajdeme, ale třeba AS, i když měl ve dvou sezónách nejlepší auto a udělal jeden titul a druhý mu asi ukradli v Japonsku (nevíme jak by to dopadlo v posledním závodě) jel v těchto sezonách proti soupeři z nejtěžších. Tak se měj u další diskuze.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Nemusím se na to dívat znovu. Pamatuju si to dobře. Nebyl jediný důvod, aby si Alonso hlídal strategii Vettela. Webber měl o 7 bodů víc, šance Vettela byly jen teoretické a nikdo nemohl čekat, jak to dopadne. Ať by RB udělal cokoliv, FA by si hlídal Webbera. A protože by si ho hlídal a ten jezdil za ním, nebyla jediná šance, jak ho dostat nejen před Alonsa, ale před něj o 8 bodů. To prostě nešlo. A nenapsal jsi jediný důvod, jak to jít mohlo. Dokud mi to nezdůvodníš, opravdu není co řešit.
                  -Stejně je to jedno. Webber měl titul čistě ve svých rukou. Stačilo nebourat v Korei, nebo být lepší v poslední kvaldě. Takže tvrzení, že mu RB něco "nedovolil" je zjevný nesmysl.
                  -Já nevím jak ty, ale slyšel jsem týmové příkazy, kdy měl Vettel Ricciho pouštět (a pouštěl), RB se netajil tím, že Vettel nedostával na konci nové specifikace, měl mnohem víc technických problémů... Ty z toho máš pocit, že preferovaný byl Vettel? Jo Ricci ho regulérně porazil a Vettel to chlapsky přiznal. A zdůvodnil proč.
                  -Netuším jak stála FIA při Vettelovi. Za každý sporný moment dostal trest (na rozdíl od Alonsa, viz Monza 2011 a 2012 kdy stejný incident jednou trestán nebyl, podruhé ano), po každé vítězné sezoně FIA změnila pravidla v oblastech, v kterých RB vynikal. Nechtěl jsi napsat "navzdory kašpárkům z FIA"? Ty si myslíš, že všechny tituly získal s nejlepším vozem, já myslím že jen 2. Ale to je věc pohledu.
                  -Stejně tak považuju Renaulty 2005 a 2006 za nejlepší vozy těch sezon a o legálnosti jejich tlumičů se napsaly spousty článků. Takže pokud ty nevidíš jediný legální titul MS, já mám důvod vidět to stejně u Alonsa a navíc mu vyčítat neschopnost vyhrát s nejlepším vozem ročníky 2010 a 2012. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • kik

              kik

              78.45.89.XXX
              Pikaso, promiň, ale nemohu s tebou souhlasit. Žádný tým si nedovolí obětovat vítězství v Monacu jen proto, aby jednoho pilota protěžoval před druhým. Vítězství v Monacu má obrovskou cenu, snad jen Monza je srovnatelná, protože to je bez diskuse naprosto nejtěžši okruh v celém seriálu. A jen lituju, že už se řadí knoflíky na volantu a ne klasickou šaltr pákou jako kdysi... Prostě RBR udělal při pit-stopu chybu a DR skončil druhý. Tečka.
              MS nebyl můj šálek kávy, ale uznával jsem ho jako vynikajícího pilota schopného pochopit chování auta, umět vysvětlit to chování mechanikům a hlavně s nimi strávit spoustu času při ladění. Tohle ho dělalo velkým. Samozřejmě - k jeho chování na trati jsemměl spoustu výhrad, plus svého času týmová režie, chování Briattoreho jednak jako šéfa Benettonu apod.
              FA je také Briattoreho dítkem, ale přese všechno je stále jedním z nejlepších pilotů dnešní F1. Ale nevyrovná se Schumimu protože podle mě není ochoten tolik obětovat.
              LH je také protekční dítko, které mi dnes lehoučce připomíná "playboye" Jamese Hunta. Ale Hunt byl v tomto směru podstatně větší neřízená střela.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Tvůj názor chápu i když s ním nesouhlasím. Tyto diskuse opravdu nejsou na dopisování zde. Osobně si myslím co jsem napsal a uvidíme na konci sezony. Pak se sem může vrátit a probrat to nejdůležitější. Jenom se musím vyjádřit kraťoučce k MS. Nejsem si jistý, že tomu je tak jak píšeš. Kvůli práci na voze jsem uznával jiné piloty, třeba zrovna RB, který podle mě stavěl auto pro F a pro MS, ale to je opět o názoru. No a srovnávat FA a MS ve zcela jiných dobách je docela nefér. Co asi tak má FA v současné době bez testů dělat. Dokud mohl, testoval, postavil společně s ostatními auto, které bylo schopno sesadit F z trůny proti všem. Tak takhle třeba tento problém vidím já.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Ludwei

    Ludwei

    31.192.64.XXX
    Škoda že Ricciardovi samotný tým ukradl vítězství. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    213.192.30.XXX
    Vzhledem k tomu, že před zastávkou LH byl DR za ním, bylo nepravděpodobné, že se DR po zastávkách dostane před LH, ale LH pravděpodobně v kole po přezutí musel udělat nějakou chybu, protože jinak by DR nevyjel i po takhle zpackaný zastávce těsně za ním. Pochybuji, že by byl DR po zajetí LH do boxů o 10s/kolo rychlejší. Takže v podstatě pravděpdobnou chyby LH vykompenzoval chybou tým RB.
    Nic to ale nemění na to, že kdyby byli v Monaku zóny vhodné k předjíždění, tak by DR vyhrál. Jel skvěle. Na kdyby se ale nejdezdí a vítěz je LH..... :-)

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Asi ses díval na závod v paralelním vesmíru, jinak si to nedokážu vysvětlit proč tu píšeš takové bludy. Ricciardo si vyjel odstup na pitstop zdarma a celou dobu Hamiltonovi ujížděl. Měl vyhrát.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fantomas

        Fantomas

        213.192.30.XXX
        Než zajel LH do boxů pro slicky, tak byl DR těsně za ním, pokud se nemýlim. A DR zajel pro slicky hned jedno kolo po LH. A jelikož, jak píše HellHogr, zastávka DR trvala 13,5s, musel LH v prvním kole na slickách udělat chybu, která ho stála cca 10s.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.139.XXX
          Vidím to podobně. Pokud budu za optimistu, tak si umím představit, že Ricciardo by mohl najet na Hamiltona možná 2s během toho jednoho kola, ale rozdíl byl podstatně větší. Opakované záběry ukazovaly, jak to v outlapu Lewisovi klouže a vymetá bezpečnostní zóny, tak si Lewis těch -nevím, 7-8s- asi ztratil vlastními chybami. Měl štěstí, že mechanici Red Bullu pracovali pro něj a ne pro Ricciarda.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          77.240.188.XXX
          Důvody zisku DR an LH v kole po té co šel Levis do boxů jsou dva, jednak měl Levis hodně sjeté pneumatiky, takže Daniela brutálně brzdil, a pak také jeho hladké pneumatiky potřebovali nějakou dobu aby začali na pořád ještě mokré trati dobře pracovat, své v tom sehrálo i to že Levis logicky na hladkých pneu nechtěl jít hned do rizika, přesto nedobrzdil šikanu za tunelem a zde si trať dokonce zkrátil. Každopádně ve všech třech sektorech byl vždy o několik sekund pomajší než Daniel.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Prostě to RB podělal.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Máš tam jednu velkou chybu, DR byl zas Hamem, jenže jeho pit ho stál 13,5s .. normální je 2,8s .. logicky si odvodíš, že když po boxech zajel hned za Hamem tak, že by se v klidu s 10s náskokem udržel tam kde měl správěn být

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      Kdyby udělal Ham chybu, ktrá ho stála 10s., mohu tě ujistit, že by si to něklikrát mohl sledovat v opakovaných záběrech. Pravda je taková, že Ham měl notně sjeté a nefungující pneu do extrémního mokra, takže Ricci na podstatně novějších intermediech dokázal zajet v následujícím kole o minimálně 5 - 7s. rychleji, než kdyby byl za Ham. Zbytek přikládám přílišné opatrnosti Ham na slickách, pže trať byla na několika místech ještš mokrá a pak každému jezdci chvíli trvá, než se etabluje na slicky, takže myslím drtivá většina jezdců byla ve svém out lapu pomalejší, než předtím na "zažitých" mokrých pneumatikách. O to větší škoda, že to tým Riccimu takto zmrvil. 05

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        No nechci být hnidopich, ale tak trochu nerozumím vaší diskusi. LH byl v boxech pouze jednou a DR dvakrát. Při druhé návštěvě boxů měl DR náskok na LH už přes 25 s. V Monaku naprosto dostačující náskok na udržení prvního místa. Nevím co zde řešíte za deset sekund. To jsou prostě ty o které byl DR okraden svým týmem a jsou to ty, které ho stály jasné vítězství. No a co se týče mého názoru najdete ho výše. Pikaso

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama