DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 21.05.2016 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 20.05.2016 08:16
Zrušil bych žetony, klidně i ze dne na den. »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 07:36
Zetony, to byl napad za vsechny prachy »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Proc to Honda nedokaze udelat jako Mercedes, ktery udajne az na par sroubku vymenil mezi sezonami cely motor a na nejake zetony nikdo nehledel, protoze to vse hodili na bezpecnost a spolehlivost? Proc to Mercedes umi a Honda ne? Kde je zakopany pes?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      protože Mercedes jako kocenpt takový jak sám předtím tvrdil nezměnil, na motoru pracovali dlouho před sezonou 2014, někde se psalo že už v roce 2010 s tím začali, Mercedes rád lže vyeřejnosti a fanouškům 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Honda rozhodně motory umí dělat, vždy to uměla, vždy to umět bude. Je však nutno si přiznat, že jejich koncept motoru V6T pro F1 je opravdový průšvih. Mercedes do toho investoval nejvíce a nejdéle a nyní sklízí po právu ovoce, protože má nejlepší koncept. Ferrari zmrvilo "jen" turbo, což ho odsoudilo bojovat s Renautem v r. 2014, avšak díky správné koncepci se jim to podařilo rád do kupy relativně rychle. Renault nejvíce prodělal na tom, že měl podfinancovaný program a neměl svoje šasi, přes zimu však i oni zamakali a nyní dle všeho brzy nasadí motor, který bude výkonově defakto tam kde je letošní Ferrari. Tzn. koncept taktéž ok. Po upgradu Renautu to bude cca následovně:

    Mercedes: 920 - 930 ps
    Ferrari 2016 - 910 - 915 ps
    Renault 905 - 910 ps
    Ferrari 2015 - 905 ps
    Honda - 850 ps

    Je správné, že se od příštího roku žetony ruší, Hondě to dá novou příleřitost k tomu, aby se svým výkonem, spolehlivostí a spotřebou konečně něco udělala. Je však nutné si přiznat, že koncepčně odvedla ze všech výrobců nejhorší práci, protože kdyby měli koncept v pořádku, momentální žetony by jim stačili v pohodě...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Nejhorší práci samozřejmě předvedl Renault, když se podívám na výsledky 2014 a 2015 a vezmeme v úvahu že měl o rok na víc než Honda, logicky vzchýzí že Renault odveld strašně zlou práci

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Honda má nejslabší, nejméně spolehlivý a nejžravější motor ve startovním poli s nejhorším ERS systémem. Jejich první sezóna byl totální propadák již od předsezónních testů a po roce a půl vývoje se nijak špici nepřiblížili. Renault za posledních 6 měsíců našel cca 80 ps a viditelně svůj motor přiblížil špičce a má ze své první sezóny 2 vítězství s Red Bullem. Zaslepený HellHogr si však myslí, že Honda odvedla lepší práci než Renault. Popravdě, to už zavání sebeztrapňováním HellHogre.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          90.180.138.XXX
          ty jsi strašně zalepenej víš to? a co předveld renault 2014? pokud vím tak ten motor byl strašná troska .. jen to nebylo tak vidět protože trpělo i ferrari a trochu i mercedes, to že má Honda nejslabí motor je pravda .. ale že by byla o tolik horší než reneck není pravda, nebo to renault jako team má šasi z kamene a dřeva? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ach ty bludy s počtem koní...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Tak skutečný výkon jednotlivých motorů neví seriózně nikdo a pochybuji že se je jednou, třeba za pět let dovíme... všechno to jsou odhady.

        Ale v zásadě má v tom příspěvku pravdu pokud jde o to, jak se s technologicky novým motorem který výrobce popasoval. 01

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Skutečný výkon svých pohonných jednotek týmy dobře znají a o konkurenci mají taky velmi dobrou představu.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Přesný výkon všech jednotek nezná kromě inženýrů jednotlivých výrobců nikdo. Dohledal jsem, že Energy V6T F1 2016 mělo před austrálií cca 875 ps. Takže 905 - 910 ps je myslím číslo blízké realitě. Ferrari nemá víc než 10 - 15 ps a Mercedes je jen těsně před Ferrari. 850 ps Hondy je taktéž číslo, které jsem dohledal. Každopádně místo psaní vět o bludech by bylo fajn, kdybys nám čtenářům pomohl a napsal počty ps dle tvých informací a dat. Myslím, že by to plno lidí ocenilo 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          90.180.138.XXX
          pokud má renault tk blízko k ferrari, jak to že RB stále ztrácí na rovinkách? nesmysly za nesmylama .. přestaň být tak zaslepený už

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      46.135.68.XXX
      Vim ze si fanda Renaultu...ale ten tvůj výhled co se tyce poctu koní nebo srovnávání motoru Renault na úroveň Ferrari je dost předčasný...Většina odbornych zdrojů a médií uváděla ze R.ztrácel na zacatku sezony na Merc.70...pak začali byt prohlášení ze R.stáhne polovinu...35...ale ted se uvádí ze dokázali "najít" 30...a Mercedes taky uz minimálně 10 našel...Je blbost cekat ze R bude ztrácet okolo 20 koni na Mercedes...kdyz budu velky optimista tak bych rekl ze i po upgradu budou tech 40- 50 koni za Mercedesem.. Jinak celkový počet koni si neodvazim odhadovat... Jinak Honda je dost pozadu... :(

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Pokud vím, tak těch cca 70 ps ztrácel Renault na Mercedes na konci roku 2015 a přes zimu u Renaultu našli cca 50 ps. Nevím kolik našli u Merglu, ale 50 to asi nebude, pže kromě Mercedesu se ostatní týmy s tímto motorem začínají ztrácet. Za posledních 6 měsíců dle dostupných dat Renault posílil o cca 80 ps (50 přes zimu, 30 nyní), jasně nemusíme tomu věřit, ale GP Kanady nám mnohé napoví. Myslím si, že více než 35 - 40 ps nebude rozdíl mezi Mercedesem a poslední spec. Renaulu. Ferrari 2016 bude podle mě nyní jiož jen nepatrně výkonnější než Renault, ale nikdo nespí a všichni vyvíjí. Důleřité je, že ti ze spodku se mistrům přibližují a to celé F1 může jen prospět.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.227.XXX
    Možná by jim nějaký potřebný žetony uspořilo, kdyby nesprasili prvotní návrh základní koncepce. To je pak těžký...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001933

    uzivatel001933

    46.135.75.XXX
    To je od hondy dobre priznani, ze do auta davaji motor ze sekacky na travu 02

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit dá (něco je striktně dáno pravidly) je třeba asi 32-36 žetonů... tudíž Hasegava předpokládá dost vysokou chybovost v návrhu.

    Jinak žetony opravdu nejsou problém, před vstupem nových motorů výrobce nikdo žádnými žetony neomezoval, ať se to komu líbí či nikoli, to že Honda postavila střep byl jen jejich problém. 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      ty seš chytrej jak hodiny, Honda přišla do F1 nez jakékoliv zkušenosti s novýma PJ zato Ferrari si to už odtrpělo a teď jak vidíš tak žetonovej systém zvýhodňuje týmy co maj motor dýl než nováčky 03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama