PROHLÁŠENÍ po závodě v Rusku: Jen do mě, hlásí Kvjat. Vettelovi se omlouvá

Jana Šrámková / PH / iM2 / Robert RoBertino Pavelka, 1. května 2016, 15:50 Google+

Sedmé vítězství v řadě pro Rosberga, 700. pódiové umístění pro Ferrari... Před a při vyhlašování vítězů to však prý podle Martina Brundla, komentátora SkySports, vypadalo spíše jako v čekárně u zubaře. Räikkönen byl prý nejhovornější. Jak hodnotí dnešní závod v Rusku jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  8 komentářů (Poslední 02.05. 15:31) Napište svůj názor
Nico Rosberg pokvalifikaci v Soči

Nico Rosberg pokvalifikaci v Soči | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

MERCEDES

Nico Rosberg, 1. místo
Je to úžasný víkend, auto bylo skvělé, roste zde i návštěvnost, díky všem co přijeli. Fantastický den - závod i kvalifikace. Jsem šťastný. Lewis odvedl skvělou práci, že se tak brzy dostal na druhé místo, celou dobu jsem ho sledoval. A brzy znovu zaútočí, je rychlý a motivovaný víc než jindy.

Lewis Hamilton, 2. místo
Není to zde zrovna nejlehčí první zatáčka, ale zatím byly všechyn závody stejné. Mám radost za tým, získal jsem body. Nevím, zda Kimi čekal, že ho předjedu. U Valtteriho jsem byl hodně vzdadu, ale vypadalo to, že se nebrání, takže to bylo lehké.

Nevím, jak moc vše ovlivnil motor, v autě jsem to nepocítil. Ale musel jsem zpomalit. Nevím, jestli jsem Nica mohl dostihnout, ale auto se chovalo dobře. Před problém s únikem vody jsem jezdil na kolo rychleji než on, ale potom jsem musel zpomalit a ujistit se, že dojedu do cíle. Zkusil jsem jen dojet k cílové čáře.

Toto Wolff, šéf týmu
Měli jsme obavy o obě auta. Jsme tedy rádi, že jsme mohli dokončit závod. U Hamiltona šlo o únik vody, což jsme dokázali stabilizovat. Na druhém autě jsme dostávali podivné signály z pohonné jednotky.

 

FERRARI

Kimi Räikkönen, 3. místo
Nedopadlo to přesně tak, jak jsme si přáli - chtěli jsme vyhrát. Start byl OK, dostal jsem se před Valtteriho, ale zkrátka jsme neměli dostatečnou rychlost. Lewis mě předjel, viděl jsem ho, ale zrovna jsem bojoval s nedotáčivostí, snažil se ho zablokovat, ale už bylo pozdě. Snažili jsme se jet delší stinty, šetřit palivo. Jsme před Williamsem, ale ne dostatečně rychlí na Mercedes.

Sebastian Vettel, nedokončil
Viděli jste to lépe než já na opakovaných záběrech. Šlo očividně o velký náraz při brzdění do druhé zatáčky, pak mě další náraz v třetí zatáčce otočil a už jsem se nemohl vyhnout bariérám.

Nebál jsem se nějakého kontaktu. Ale moc mi to nepomohlo, já jsem tady a závod probíhá. Nevím, jestli jsem měl defekt, útočil jsem na Lewise. Můj vůz pak byl dost poškozený. Nemohl jsem udělat nic jinak, pokud by měl někdo s někým mluvit, pak je to Kvjat.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Jednou je to akceptovatelné, když dojde ke kontaktu (pozn. redakce hovoří o kolizi Vettela a Kvjata). Dvakrát rozhodně nikoliv. Ani s penalizací to není akceptovatelné. Co se boje o titul týče, rozhodně se nevzdáváme.

 

img-responsive

Vítězové na pódiu po závodě v Soči | foto: Scuderia Ferrari

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 4. místo
Když startujete z první řady, už téměř cítíte šampaňské, ale není to vše. Dnes nám chyběla rychlost na Mercedes, ačkoliv jsme se bránili celkem dobře. Chtěli jsme víc, ale pro tým je to i tak pozitivní výsledek a příslib do budoucna.

Felipe Massa, 5. místo
Myslím, že to byl velmi pozitivní víkend a závod. Strašně jsem chtěl být čtvrtý a ne pátý, ale to už tak bývá a jsem spokojen. Získali jsme více bodů než Red Bull a to je pro nás teď cílem. Mají hodně dobrý tým a auto, ale my musíme dál věřit.

Toto byl dobrý víkend a musíme podobně bojovat i dál. Myslím, že tento výsledek je ten nejlepší možný. Valtteri zde zvádl lépe pracovat s pneumatikami. Mě se to podařilo v Číně. Tak to bývá a je to dobrý výsledek.

Rob Smedley, ředitel výkonnosti
Byl to dobrý závod a víkend. Udělali jsme, co bylo třeba. Zlepšujeme se a v tom musíme pokračovat. Oproti Red Bullu zde myslím byla naše rychlost velmi dobrá. Měli špatný víkend a my z toho těžili. Felipeho pneumatiky ke konci byly již opotřebené a tak jsme znovu zajeli do boxů, protože jsme měli dost času a neztratili jsme pozici.

Máme o 22 bodů víc než Red Bull a Toro Rosso a to je dobré. Třetí místo je nyní na dosah. Musíme se dál snažit. Hodně jsme vůz vyvíjeli, ale potřebujeme další dvě či tři desetiny, takže musíme dál pracovat. Dnes jsme však získali maximum.

 

MCLAREN

Fernando Alonso, 6. místo
Měli jsme štěstí se situací ve druhé zatáčce. Získali jsme pár míst, a na rozdíl od minulosti jsme si ta místa dokázali udržet. Zajeli jsme páté nejrychlejší kolo, myslím, a jsme sedmí celkově. Auto se zlepšuje a měli jsme dnes rychlost a cílem teď bude být na bodech pravidelně. Auto bylo dobré, ale museli jsme hodně šetřit palivem, v jednu chvíli jsem zajel jedno rychlé kolo, abych se probudil! Potenciál máme, následující okruhy nám sednou lépe, takže očekávání jsou vysoká.

Jenson Button, 10. místo
Dojet s oběma auty na bodech a navíc na trati, o které jsme cítili, že našemu balíčku nebude zrovna moc sedět, to je fantastický výsledek pro celý tým. Když balík [po startu] dojel do druhé zatáčky, tak jsem se musel stáhnout, protože tam byl chaos. Kůl ve druhé zatáčce byl po startu problémem, protože lidé se po startu snaží bojovat v zatáčkách č. 2 a 3. Myslím, že by se na to měl někdo podívat. 

Od tohoto bodu jsem byl znevýhodněn, ale rychlost v autě byla. Potom šlo jenom o to se probojovat nahoru - což jsem si opravdu užíval. Je těžké zde předjíždět, ale byl jsem schopen zvládnout několik předjetí a užil jsem si je. Myslím, že další závod v Barceloně pro nás bude náročný, ale není důvod, abychom necílili na body v Monaku.

Eric Boullier, závodní šéf
Dvě bodované pozice, to je skvělý výsledek pro celý tým a skutečný ukazatel pokroku, kterého jsme byli schopni od začátku sezóny dosáhnout. Fernando odjel výborný závod, projevila se jeho lstivost, agresivita a schopnost se rozhodnout podle svého. Proto se také posunul ze 14. místa na osmé. Další posun mu vynesl šesté místo, což je velká odměna za jeho úsilí.

Jel tím pádem poněkud osamělý závod a jedno oko měl neustále na kontrolce paliva. Odstup od čtvrtého Bottase naznačuje, jak konzervativní závod jel, pár rychlých kol, které předvedl v závěru závodu naznačují možný potenciál pro celý závod. 

Pokud se Fernandův závodní projev zformoval na začátku, Jenson se do toho opřel na konci. Byl v přímém ohrožení při kolizích v prvním kole, ale předvedl jeden ze svých charakteristických výkonů a dlouho bojoval ve čtyřčlenné skupince o 10. místo. 

Tento závod je ukázkou kolektivního úsilí celé naší organizace - nejen týmu McLaren Racing a Honda, ale také klíčového technického partnera Mobil 1, jehož oleje a lubrikanty hrají při našem trvajícím výkonu zásadní roli. Našim partnerům se vrací víra v úspěch. I když víme, že jedna vlaštovka jaro nedělá, stojíme si pevně na našem přesvědčení, že jsme zdolali další těžkou zatáčku k našemu dalšímu pokroku v této sezóně.

Jusuke Hasegawa, Honda
Jsem velice rád, že jsme dnes skončili s oběma vozy na bodech. Našim zkušeným pilotům se podařilo po chaotickém startu dobře manévrovat startovním polem, což nám poskytlo pozici k boji o bodované příčky. Vědeli jsme, že naše delší stinty jsou dobré, skvěle zvládnutá práce od obou jezdců při naší strategii jedné zastávky v boxech znamenala úsporu paliva, což nám vyneslo dnešní vynikající výxledky.

Vím, že před sebou máme ještě dlouhou cestu, ale jsem šťastný, že jsme konečně potvrdili skutečný potenciál bojovat uprostřed středu závodního pole.

 

RENAULT

Kevin Magnussen, 7. místo
Je to velmi dobrý pocit získat tyto body pro tým. Vím, jak všichni tvrdě pracují. Měl jsem skvělý start, ale pak jsem pár pozic ztratil v první zatáčce kvůli roztočení [jiných]. Pak jsem na tvrdě tlačil celý zbytek závodu, udělal jsem pár dobrý předjížděcích manévrů a také tým předvedl skvělé zastávky v boxech. Měli jsme dnes i trošku štěstí, ale dříve jsem měl zase smůlu, takže žádné stížnosti!

Jolyon Palmer, 13. místo
Je skvělé pro tým získat první body v sezoně, jsem rád, že se s autem pořád zlepšujeme. Kevin ukázal, co je možné, což je dobrým cílem pro další závody. Celkově jsme se toho během víkendu hodně pozitivního naučili. Cítím, že máme na čem stavět.

Fred Vasseur, závodní ředitel
Po závodu v Číně každý tvrdě pracoval, proto dokončení závodu hluboko v Top 10 na okruhu, kde jsme nečekali, že by nám měl vyhovovat, je důkaz silné vůle všech v týmu. Kevin jel skvělý závod, víc jsme po něm chtít ani nemohli. Jolyon neměl takové možnosti během svého závodu, ale i on jel velmi dobře. Moc děkuji všem v Enstone a Viry za jejich práci.

 

HAAS

Romain Grosjean, 8. místo
Je to dobré skóre. Byl to náročný víkend, měli jsme dobré první kolo a vyhli se incidentům. Během zastávky v boxech jsem ztratil pozici a nejsem stoprocentně spokojen s chováním auta, ale další závod by to mělo být lepší. Bylo to co se strategií týče těsné. Každý věděl, že to bude super měkká a pak měkká. Vyhnuli jsme se však kolizím a když to šlo, zatlačili jsme. Nakonec to byla dobrá práce.

Esteban Gutiérrez, 17 místo
Když jsem přijížděl do první zatáčky, tak jsem zablokoval svoje přední kola a nevěděl jsem už, kam mám jet. Brzdil jsem, ale bohužel ne dostatečně a trefil jsem Nica [Hülkenberga]. Je to škoda pro mě a také pro něj. Opravdu se necítím moc dobře. Dělal jsem, co jsem mohl, abych auto zpomalil, a je to škoda také z pohledu pilotů, kteří byli přede mnou.

Když jsem se znovu vrátil do závodu, tak jsem dělal to nejlepší, co jsem mohl, ale dostal jsem penalizaci a to mě stálo hodně času. Tlačil jsem na to celou dobu až do konce a jsem v cíli, což je dobré. Teď se budeme koncentrovat na příští závod v Barceloně.

Günther Steiner, šéf týmu
Fantastický výsledek. Po průběhu víkendu jsme to nečekali. I tak byly body naším cílem a to se podařilo. Díky všem. Samozřejmě měl Estaban smůlu, ale doufáme, že brzy bude na bodech. Romain zajel skvěle a bojoval všude možně. Byl to skvělý závod.

 

FORCE INDIA

Sergio Pérez, 9. místo
Je dobré získat body, první v roce. Ale bez defektu v prvním kole by to bylo o dost lepší. Neměl jsem nejlepší start, ale našel jsem si dobrou stopu do druhé zatáčky a byl jsem před Ricciardem a Vettelem při výjezdu. Potom jsem zjistil, že mám defekt a propadl jsem se dozadu.

Po zastávce jsem se zvládl dostat na deváté místo, hned za Grosjeanem. Měl jsem rychlejší auto a novější pneumatiky, ale on měl dobrou trakci a nemohl jsem se dostat dostatečně blízko. Je smůla, že jsme nezískali více bodů, protože jsme dnes udělali vše správně. Ale měli jsme prostě smůlu. Je zde ale hodně pozitiv, skvělý výkon v kvalifikaci a silný závod. Auto se zlepšuje a máme připraveny novinky, takže jsem optimistický.

Nico Hülkenberg, nedokončil
Obecně vzato to bylo ve druhé zatáčce hodně těsné. Gutierrez byl za mnou a narazil do mě, posunul mě tedy do dalších aut vepředu, roztočil a pak vypadal nějaká auta zepředu. Všecko to bylo vcelku nešťastné. Gutierrez hned dostal penalizaci, což je OK. Ale můj závod byl samozřejmě ukončen.

Je to škoda, ale s tím člověk bohužel nemůže nic udělat. Je samozřejmě zklamáním odstoupit ze závodu v první zatáčce. To je to nejhorší, co se může stát. Tento víkend jsem neměl zrovna štěstí a můžu na něj co nejrychleji zapomenout.

Otmar Szafnauer, šéfinženýr
Další závod, kde jsme opět nezískali odměnu za naši práci. Oba piloti bohužel byli obětmi incidentu v zatáčce č. 2 a nebyla to jejich vina. Nicův závod byl hned u konce, Sergio musel do boxů a byl poslední. Ale ukázali jsme dorou rychlost a probojoval se polem, dostal se na body a byl blízko Grosjeanovi. Dál se neposunul, i přes skvělou rychlost.

Zde se těžko předjíždí, jak se ukázalo. Odjíždíme ze Soči se smíšenými pocity. Bez kolize bychom byli v čele vláčku vozů ve středu pole a zůstali tam. Ale nás výkon je alespoň povzbuzením a to nám do dalších závodů pomůže. Snad budeme mít více štěstí.

 

RED BULL

Daniel Ricciardo, 11. místo (po penalizaci Sainze)
Čekám, až se mi omluví [Kvjat], můžete to klidně napsat. Dluží to dnes mnoha lidem, takže uvidíme. Během safety-caru jsem viděl zpomalený záběr na velkoplošných obrazovkách, chtěl jsem pochopit, co se stalo! Měl jsem nějaké tušení a to se potvrdilo, Daniil udělal při brždění velkou chybu. Shlédnu si všechna videa a pak čekám, že dostaneme nějaké vysvětlení. Tato chyba zničila můj závod, jeho závod a závod celého týmu. Je to k naštvání, teď je na něm, aby se mi omluvil. Uvidíme...

Daniil Kvjat, 15. místo
Hodně se toho dělo, nakonec jsem nezabrzdil tak, jak jsem předpokládal. Když jsem zabrzdil, moc se nestalo a když zablokujete zadní kola, auto se stane neovladatelným. To zapříčinilo první kontakt. Ten druhý, to jsem byl za ním a neviděl jsem, co se děje vepředu, zpomalil a já bohužel neměl dost času zastavit.

Samozřejmě ten zmatek přišel ode mě a není to dobrý pocit, ale občas se to v prvním kole stává. Asi to bylo nejméně čisté kolo mé kariéry, obvykle se z toho poučím. Příště to podle mě bude v pořádku. Poučíme se z toho. S Vettelem si chci promluvit, to je jediné, co můžeme udělat. Je samozřejmě lehké mě teď napadat. Asi to i většina udělá, čekám to. S tím nemám problém. Jen do mě.

Christian Horner, šéf týmu
Bohužel náš závod byl totálně pokažen v první zatáčce. Myslím, že Dani podcenil jeho brzdný bod a potom narazil do Seba. V tu chvíli byla obě přední křídla pryč, auta hodně poškozena a výsledkem byly žádné body. Pochopitelně Vettel je trošku frustrovaný. Vše, co jsem mohl udělat, bylo omluvit se, protože tento týden to byla Kvjatova chyba.

 

TORO ROSSO

Carlos Sainz, 12. místo
Nešťastný závod. Ačkoliv jsem předvedl jeden ze svých nejlepších startů, tak kus z nějakého jiného auta uvízl v naší bočnici, díky čemuž jsem pak ztrácel přítlak během prvního stintu a také to znamenalo, že jsem musel zastavit až moc brzy ke své zastávce a přezout na měkké. To pak ovlivnilo můj druhý stint a pak jsem také dostal 10 vteřinovou penalizaci... Teď je čas na restart a přípravu na můj domácí závod - to mi vždycky dá extra boost! Vrátím se silnější než kdy předtím.

Max Verstappen, nedokončil
Bohužel jsem dnes musel odstoupit ze 6. místa. Do té doby to vypadalo na skvělý závod, když jsem kroužil bez nějakého tlaku zezadu. Jen jsem následoval kluky přede mnou a náše rychlost byla silná. S gumami jsme to také zvládali velmi dobře a já byl v klidu, všechno jsem zvládal dobře a všecko to vypadalo tak dobře...

Nikdy nevíte, co se může stát! Samozřejmě, je to zklamání muset odstavit auto. Ale je to mechanický sport a tyto věci se stávají. Teď si z víkendu musíme odnést pozitiva a připravit se na první evropský závod ve Španělsku za dva týdny.

Franz Tost, šéf týmu
Docela dramatický závod. Po startu tam byl incident, do kterého bylo zapleteno hodně aut. Bohužel na kanálku chlazení na voze Carlose zůstala část nějakého auta, což mělo docela velký vliv na jeho výkon. Vlastně jsme ho museli zavolat [k zastávce] mnohem dříve, než bylo původně plánováno, tehdy jsme našli tu část jiného auta, která stála za přehříváním se. Po této změně gum byla jeho výkonnost dobrá. Bojoval s Palmerem, za což se jej komisaři rozhodli penalizovat. Nemohl tak zůstat na bodech. 

Co se Maxe týče, tak byl po startu na šestém místě a mohl si tuto pozici docela jednoduše držet. Vytvořil si velký náskok na Alonsa, který byl za ním na sedmém místě. 20 kol před koncem jsme měli problém s pohonnou jednotkou, a tak musel Max zastavit. Je to škoda, protože jsme opravdu měli rychlost, abychom dojeli na 6. místě, odváděl fantastickou práci.

 

SAUBER

Marcus Ericsson, 14. místo
Zajel jsem slušný závod. Byl to těžký víkend, snažil jsem se na tomto zvláštním povrchu hodně pracovat s pneumatikami. Po pátečních dlouhých úsecích jsem očekával, že se vůz s větším množstvím pohonných hnot bude chovat lépe, což byl i dnešní případ. Je zřejmé, že výsledkově nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale potřebujeme se soustředit na naše výkony a zapracovat na nich.

Felipe Nasr, 16. místo
Měl jsem dobrý start a v úvodním kole se mi podařilo se posunout o několik míst dopředu. Bohužel v prvním stintu na superměkkých pneu mě postihl pomalý defekt, takže jsem musel ve 12. kole zajet do boxů. Na měkkých pneumatikách jsme se rozhodli dojet až do cíle. Časná zastávka v boxech ale ovlivnila celý závod. Je to svým způsobem nešťastné, ale je třeba si z toho vzít i něco pozitivního, protože v monopostu jsem se cítil opravdu pohodlně. 

 

MANOR

Pascal Werlein, 18. místo
Výsledkem jsem zklamán. Měl jsem dobrý start a podařilo se mi v první zatáčce vyhnout všem problémům, první stint byl docela nadějný. Svedl jsem dobrý souboj se Saubery, ale po první zastávce v boxech byli zase přede mnou.

Snažil jsem se na ně tlačit a předjet je, ale při jízdě za nimi jsem si zničil přední pneumatiky, takže jsem musel znovu do boxů. Tam mě postihl problém s levým zadním kolem a ztratil jsem hodně času. Moje umístění je tak to nejlepší, v co jsme mohli doufat. Nyní se musíme zaměřit na přesun do Evropy a udělat maximum pro zlepšení. Můj dík patří celému týmu za jeho dosavadní a tvrdou práci v prvních závodech.

Rio Harjanto, nedokončil
Dnes jsem měl smůlu a zažil jsem velké zklamání, zvláště poté, co se mi povedl start, zřejmě můj nejlepší v této sezóně. Podařilo se mi získat několik míst, ale v zatáčce 2 bylo mnoho vozů a Hülkenbergova Force India se roztočila, takže jsem se neměl kam vyhnout. Narazil do boku mého vozu a značně ho poškodil, takže jsem musel svůj monopost odstavit.

Po několika dobrých dnech je frustrující zakončit víkend takovým způsobem, ale je třeba hledat pozitiva, myslím, že jsme byli konkurenceschopnější a těším se na pokračování šampionátu v Barceloně.

Dave Ryan, závodní ředitel
Nejsem dalek toho, abych řekl, že na závod jako tento je třeba zapomenout, ale je také nutné se poučit z každého absolvovaného kola. Musím říci, že Soči opouštíme zklamaní. Rio měl nečekanou smůlu a jak ukazují opakované zábery, neměl žádnou šanci jakkoli na Hülkenberga reagovat. Také jsme viděli, že se vznesl do vzduchu, což společně s poškozením vozu hodně naznačuje o síle nárazu.

Pascal měl výborný první stint a několikrát bojoval o pozice, ale pak ve snaze se dostat dopředu zničil přední pneumatiky a musel znovu stavět. O problémech s levým zadním kolem už mluvil. V posledním stintu už šlo jen o to závod bezpečně dokončit. Teď máme za sebou čtyři závody, je čas si znovu projít všechny zkušenosti, které jsme nabrali a využít je k dalšímu pokroku v Grand Prix Španělska.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Rusku: Jen do mě, hlásí Kvjat. Vettelovi se omlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 02.05.2016 15:31 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 8 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nico Rosberg si sedmým vítězstvím pojistil náskok v čele průběžné klasifikace

GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud