DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno! V Soči uvidíme ochranu kokpitu a la Red Bull + FOTO

Po španělských testech se přímo na trati objeví druhá verze ochrany kokpitu, která je v médiích označována jako "vrchlík padáku" nebo též "baldachýn". Diváci se na ni mohou těšit už zítra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno! V Soči uvidíme ochranu kokpitu a la Red Bull + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 29.04.2016 17:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 5 lidé) 28.04.2016 13:11
to budou jezdit každé 3. kolo do boxu, aby jim z… »
» Xinho (Hlasovali 5 lidé) 28.04.2016 15:32
ufff, cele zle....to uz sme len krocik od kryteho… »
» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2016 13:16
To pouze v případě, že nebude pršet 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    46.135.42.XXX
    Podle mne se s tím RedBull popral docela elegantně. Připomíná mi to štítek u Brabhamů BT44 a 45. Akorát, že v Brabhamech piloti koukali přes. Zde holt budou muset koukat skrz, aby to plnilo funkci. Jinak přeji Robertovi vše nej k dnešnímu svátku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Uvidíme co to udělá.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    Xinho

    217.118.100.XXX
    ufff, cele zle....to uz sme len krocik od kryteho kokpitu 02

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    178.115.130.XXX
    Tohle je stokrát lepší řešení. Nejen že to vypadá líp, ale zároveň to zvýší bezpečnost i proti létajícím úlomkům.

    Trochu mi to připomíná meziválečná letadla 13

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.10.XXX
      No uvidime, davkuji nam to krucek po krucku ... ale tak nejak jsem presvedcen, ze RB ma docela smysl pro design, tak snad to bude zkousnutelne. I kdyz uprimne, co mohlo byt horsi nez to halo...?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Akorat jsem zvedav jak to zatim rozhodi proudici vzduch. Co to udela s proudenim vzduchu do sani, pripadne nejakach tech malych chladici nebo kam to vsude nahore vde(treba u Mercedesu, Renaultu), ale asi toto reseni RB dost simuloval na kompech, tak snad OK.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        178.115.130.XXX
        Jestli bude tohle řešení, tak to podle mě hodně změní i tvar monopostu za pilotem. Ta bublina bude přímo napojená a aero bude samo trochu pozměněný. Ten střed bude víc takovej doutníkovej za pilotem. Ale kdoví s čím kdo přijde. Možná to bude místo pro nějakou tu desetinku.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    to budou jezdit každé 3. kolo do boxu, aby jim z toho sloupli slídu?

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      To pouze v případě, že nebude pršet 03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Myslíš, že z helmy sundávají slídu každé 3. kolo?

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        178.115.130.XXX
        Z helmy si sundavají ten plastový štítek.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ano, ale ne každé 3 kola. Ty by jich museli mít 15-26. 04

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            alespoň by to bylo pevnější 03
            ale spíše si říkám, co při dešti? nebude to chtít stěrače 04

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Když je nemají na helmě... 03
              Dnes jsou povrchy, po nichž voda odteče pryč.
              Myslím, že přetření při zastávce v boxech bude úplně stačit. 04

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Tak proč v Le Mans i ty nejrychlejší od Audi a Toyoty mají na čelním skle stěrač\? Při rychlosti cca 360km/h to přece musí hodně ovlivnit aerodynamiku.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Třeba pro možnost hustého deště, nebo vynesení bahna na trať? Za takových podmínek se F1 nejezdí, na rozdíl od Le Mans.
                  Nečistota na to štítku nebo na helmě, v čem je rozdíl? Přes oboje se musí vidět.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001983

      uzivatel001983

      93.99.5.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        u Masovy nehody by asi tenhle štítek prasknul. ale určitě by to náraz do přilby zmírnilo. HALO konceptem by proletěla ta pružina úplně stejně, jako když tam nebylo vůbec nic. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Dnešní přilba by tu pružinu zachytila. Díky Massově nehodě se zapracovalo na tom, aby sklo bylo pevnější.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama