DISKUZE K ČLÁNKU Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva

Otevřený dopis GPDA, s nímž de facto vyjádřili souhlas všichni aktivní piloti, se netěší pochopení ze strany někdejších pilotů. Odsoudili ho Jacques Villeneuve a Stefan Johansson, nyní se přidává další expilot F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.04.2016 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2016 16:09
A já zase nesouhlasím s každým, kdo se do pilotů… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2016 08:22
Já bych v tomto spíš souhlasil s Watsonem.… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2016 17:23
Žiju v tom, že Indy 2005 bylo rozhodnutí týmů, ne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Je to paradox. Souhlasím s Watsonem, ale nesouhlasím s Villeneuvem. Asi záleží na formě čili, jak se názor formuluje a kdo ho vyslovuje, a Villeneuve není nic jiného, odpusťte mi silný výraz, než namyšlený tlučhuba. Chce za každou cenu provokovat a poučovat.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    A já zase nesouhlasím s každým, kdo se do pilotů opírá.
    Ba právě naopak se mi názor pilotů velice zamlouvá. Jsou to jedině oni samotní, kteří můžou předat veškeré informace o jízdních vlastnostech současných vozů z první ruky.
    Navíc ve svém dopise nebyl ani náznak nějakých vyhrůžek, či vydírání stávkou jak se to stávalo v dobách všech tří zmíněných moralistů.
    A co víc, nejednalo se ani o žádný osobní prospěch pilotů, ale o pouhý pohled na to jakým způsobem by se současná F1 mohla zlepšit ke prospěchu všech.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Já bych v tomto spíš souhlasil s Watsonem. Nemyslím si že jezdci nemají do toho jak sport funguje hovořit, naopak ať hovoří, ale ať to dělají pořádně a nějak kontinuálně.

      Ať dají dohromady jasné stanovisko jak by si to představovali pokud jde o vozy, kvalifikaci, závody, komunikaci s fanoušky, sepíši co chcou změnit, argumnutí proč by to tak mělo být atd. Pokud to bude mít nějakou formu, věřím že se tím klíčoví lidé budou zabývat.

      Zatím bohužel napsali že je Formule 1 řízena špatně... ale hned se zase omluvili že se nechcou nikoho dotknout... a hlavně nenabídli žádné řešení.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.228.XXX
      Johansson a Villeneuve stávkovali, nebo tím vyhrožovali či vydírali? Kdy? Netvrdím teda, že ne, akorát mne to zajímá...

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Stačí si připomenout INDY 2005, kdy Villeneuve ještě jezdil.
        Další vyhrožování stávkou od pilotů byl problém se svodidly na okruhu (Zandvoort ???). Ale už je to poměrně dávno a musel bych Googlit, abych zjistil ve kterém roku to bylo a jestli někdo ze zmíněných pilotů byl přítomen.
        Podobných vyhrůžek ale bylo mnohem víc. Někdy se třeba nejednalo o hromadné protesty, jen obavy jednotlivých pilotů usednout do nebezpečného vozu. Tím byl poměrně známý Colinův Lotus.
        V každém případě by to mohla být docela výzva pro redakci od které bych nějaký ucelený článek na toto téma velice uvítal.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.228.XXX
          Žiju v tom, že Indy 2005 bylo rozhodnutí týmů, ne pilotů. Ale přiznávám, že nevím, jestli tam zrovna Jacques vystoupil nějak individuálně. Stížnosti na Colinův Lotus se myslím datují z Clarkovy éry a svodidla v Zandvoortu taky imho žádnej z nich nezažil.

          Ale to je vedlejší. Mne osobně na tom irituje spíš forma, než samotný fakt.

          Pokud bude zástupce pilotů (a vůbec nevadí, když to bude důchodce Wurz nebo jiný neaktivní pilot. Jde o to, aby se na něch mohli piloti spolehnout) v nějaké té strategické skupině nebo jak tomu říkají a bude tam prezentovat postoj pilotů a bránit jejich zájmy a bude mít hlasovací právo, nemám s tím problém.

          Ale tahle forma, jakejsi všesměrnej výkřik otevřeným dopisem, v němž narazím každou chvíli na nějaký "musí" a "je nutné", aniž by tam padl konkrétní názor, to je prostě trapný a nedůstojný. Teď koukám, že kolega airwar1939 nahoře má vlastně tutéž výhradu, tak asi nejsem jedinej, komu se to takhle nezdá.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Já osobně na dopise pilotů nevidím vůbec nic závadného či jinak odsouzeníhodného. Naopak, byl napsán velice slušnou formou, ale co je nejdůležitější je, že se vším co je tam napsáno souhlasím.
            Naopak je smutné, že jejích názor nezískal více zastání i když mnohé důležité osobnosti jsou téhož názoru a někteří se podobným způsobem už sami prezentovali.
            Myslím, že obsah je mnohem důležitější, než kdo ho napsal.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama