Od roku 1997, kdy do Formule 1 vstoupil v týmu Jordan, už prodělal řadu těžkých nehod, z nichž nejvíce jej zasáhla ta loňská v Indianapolis, kdy si zlomil dva obratle a polovinu sezóny musel sledovat závody v televizi.
Letošní úpravy pravidel, jejichž hlavním cílem je opět bezpečnost, Ralf Schumacher podporoval. Nyní, když musí s novým nedotáčivým vozem od Toyoty testovat, však změnil názor a preferoval by stav před letošním rokem:
"Tak jak to bylo dříve to bylo lepší. Myslím, že bychom měli jezdit pomaleji, aby byl sport bezpečnější. Ale na druhou stranu...nejsem si jist, jestli by každý, jako třeba divák, chtěl vidět zrovna tohle."
Ralf nesouhlasí ani s tím, že nové předpisy pro aerodynamiku, motory a pneumatiky umožní snadnější předjíždění.
Je však také pravda, že Ralfův týmový kolega Jarno Trulli si na nic nestěžuje a v testech podává mnohem lepší výkony. I přes obrovský rozpočet Toyoty asi bude muset Ralf Schumacher zapomenout na monopost, jaký měl u Williamsu.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Ralfovi se nová pravidla v praxi nelíbí
Mladší bratr Michaela Schumachera vždy podporoval bezpečnost v závodech Formule 1.
Další zprávy
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů