DISKUZE K ČLÁNKU Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G

Piloti Formule 1 by dle nejnovějších simulací mohli ve vozech pro sezónu 2017 v zatáčkách zažívat přetížení přesahující 5,5 G. Nepovede to k dalším změnám v technických pravidlech, byť je Charlie Whiting s bezpečností okruhu spokojený?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 02.04.2016 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 31.03.2016 08:31
K čemu ta honba za rychlostí je ? Ano, taky bych… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2016 08:56
Pravidla ještě nejsou hotovou věcí, finalizují se… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2016 09:01
Víme: palivové limity se nemají změnit (průtok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000635

uzivatel000635

178.209.152.XXX
Takže nic nového, to už tu bylo v éře před cca 30 lety - jinými slovy místo návratu k závodění se raději vydáme jinou cestou BRUSÉÉÉL!!! 02

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Podle nejčerstvějších informací týmy teď jednají i o zvýšení limitu pro závod - měl by se zvednout ze 100 kg na 105 kg či 110 kg. Stále v tom nemají jasno, řeší se to. Průtok (100 kg/h) má nicméně zůstat stejný.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.237.XXX
Přes 5 G, údajně se blížily k 6.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.122.XXX
Jenže difuzor dělá přítlak vzadu a při jízdě v těsném závěsu za sebou se ztráta přítlaku zadního vozu nejvíce projeví na jeho přední nápravě. Difuzor za sebou špinavý vzduch vyrábí, takže zvětšit ho mi přijde docela jako nesmysl, co zase o něco více zkomplikuje předjíždění 19

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001983

uzivatel001983

93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

37.188.238.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Vďaka, to znamená buď ďaľší prudký vývoj v účinnosti áut, alebo školácke zanedbanie fyzikálnych zákonov. Na zvýšenie rýchlosti ťažšieho auta treba totiž o hodne energie viac.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Jakých hodnot přetížení v zatáčkách dosahovaly wingcary?

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Možná se mýlím, ale difuzory nejsou tolik citlivé na "špinavý vzduch".
Pro lepší možnost jezdit v těsném závěsu, je potřeba získat více mechanické přilnavosti, více přítlaku generovaných podlahou a difuzory a naopak velmi omezit aerodynamickou přilnavost.
Podobně to mají v GP2, samozřejmě zde jde o poměr mechanické přilnavosti vs. aerodynamika a problém s jízdou v závěsu tam není. Stačí naladit podobný poměr i v F1 a je po problému.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001995

uzivatel001995

217.66.185.XXX
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Ty aero úpravy mě příjdou jako krok mimo, pokud rozšíří a níží zadní křídlo, plus rozšíří difuzor tak to logicky povede k výraznému nárustu výru za vozem, a tedy se sníží možnost jezdy vozů blízko za sebou.

Podle mě, pokud chtěli vozy zrychlit v zatáčkách, měli povolit širší pneumatiky a povolit wingcary, ale difuzory ještě více omezit.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Sice mě to nenapadlo počítat, ale také mě příjde pří zrychlení o 35 km/hod zvýšení přetížení o 2,3 G nesmyslné.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Víme: palivové limity se nemají změnit (průtok zůstává 100 kg/h, množství benzínu pro závod 100 kg), povinná min. hmotnost (bez paliva) má stoupnout na 722 kg. Ale jak jsem psal výše, ještě není vše definitivní.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Pravidla ještě nejsou hotovou věcí, finalizují se. Mají být zveřejněna do konce dubna.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001983

uzivatel001983

93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
K čemu ta honba za rychlostí je ? Ano, taky bych byl rád, kdyby formule byly rychlé jako v roce 2004 ale ještě radši bych byl, kdyby se při té rychlosti dalo předjíždět. Už nyní je za auty tak masivní vír, že díky závislosti na aero není možné jezdit za sebou a oni aero ještě více podtrhnou, takže při vyšší rychlosti se za sebou neudržej už vůbec. To bude znamenat méně předjíždění a opět další úpadek F1 :/

Otázka na Petra: Jsou tyto pravidla již "hotová věc" nebo je ještě šance, že to přehodnotí, když se do toho teď tolik lidí obulo ? (Ham, Wolf, Simonds,...)

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Vie niekto o koľko viac paliva budú mať a o koľko narastie hmotnosť na štarte? Nič nie je zadarmo.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama