DISKUZE K ČLÁNKU

Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G

Piloti Formule 1 by dle nejnovějších simulací mohli ve vozech pro sezónu 2017 v zatáčkách zažívat přetížení přesahující 5,5 G. Nepovede to k dalším změnám v technických pravidlech, byť je Charlie Whiting s bezpečností okruhu spokojený?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čeká vozy 2017 přehodnocení? Simulované přetížení v zatáčkách dosahuje 5,5 G

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 02.04.2016 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 31.03.2016 08:31
K čemu ta honba za rychlostí je ? Ano, taky bych… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2016 08:56
Pravidla ještě nejsou hotovou věcí, finalizují se… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2016 09:01
Víme: palivové limity se nemají změnit (průtok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mida

    mida

    88.101.0.XXX
    Jakých hodnot přetížení v zatáčkách dosahovaly wingcary?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.237.XXX
      Přes 5 G, údajně se blížily k 6.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        mida

        178.209.152.XXX
        Takže nic nového, to už tu bylo v éře před cca 30 lety - jinými slovy místo návratu k závodění se raději vydáme jinou cestou BRUSÉÉÉL!!! 02

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • amater

    amater

    93.99.5.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Sice mě to nenapadlo počítat, ale také mě příjde pří zrychlení o 35 km/hod zvýšení přetížení o 2,3 G nesmyslné.

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Face

      Face

      37.188.238.XXX
      No, hmotnost se zvýší a možná bude hrát roli i vyšší přilnavost, která umožní jinou stopu a tudíž i menší poloměr v některých zatáčkách...ale taky mě to nesedí. Každopádně účinnější difuzor je dobrá cesta k zlepšení předjíždění, a nejspíš jediná.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    K čemu ta honba za rychlostí je ? Ano, taky bych byl rád, kdyby formule byly rychlé jako v roce 2004 ale ještě radši bych byl, kdyby se při té rychlosti dalo předjíždět. Už nyní je za auty tak masivní vír, že díky závislosti na aero není možné jezdit za sebou a oni aero ještě více podtrhnou, takže při vyšší rychlosti se za sebou neudržej už vůbec. To bude znamenat méně předjíždění a opět další úpadek F1 :/

    Otázka na Petra: Jsou tyto pravidla již "hotová věc" nebo je ještě šance, že to přehodnotí, když se do toho teď tolik lidí obulo ? (Ham, Wolf, Simonds,...)

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pravidla ještě nejsou hotovou věcí, finalizují se. Mají být zveřejněna do konce dubna.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Ty aero úpravy mě příjdou jako krok mimo, pokud rozšíří a níží zadní křídlo, plus rozšíří difuzor tak to logicky povede k výraznému nárustu výru za vozem, a tedy se sníží možnost jezdy vozů blízko za sebou.

      Podle mě, pokud chtěli vozy zrychlit v zatáčkách, měli povolit širší pneumatiky a povolit wingcary, ale difuzory ještě více omezit.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rich12

        rich12

        217.66.185.XXX
        [odkaz na stránku]
        [odkaz na stránku]

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Možná se mýlím, ale difuzory nejsou tolik citlivé na "špinavý vzduch".
        Pro lepší možnost jezdit v těsném závěsu, je potřeba získat více mechanické přilnavosti, více přítlaku generovaných podlahou a difuzory a naopak velmi omezit aerodynamickou přilnavost.
        Podobně to mají v GP2, samozřejmě zde jde o poměr mechanické přilnavosti vs. aerodynamika a problém s jízdou v závěsu tam není. Stačí naladit podobný poměr i v F1 a je po problému.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.122.XXX
          Jenže difuzor dělá přítlak vzadu a při jízdě v těsném závěsu za sebou se ztráta přítlaku zadního vozu nejvíce projeví na jeho přední nápravě. Difuzor za sebou špinavý vzduch vyrábí, takže zvětšit ho mi přijde docela jako nesmysl, co zase o něco více zkomplikuje předjíždění 19

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Vie niekto o koľko viac paliva budú mať a o koľko narastie hmotnosť na štarte? Nič nie je zadarmo.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Víme: palivové limity se nemají změnit (průtok zůstává 100 kg/h, množství benzínu pro závod 100 kg), povinná min. hmotnost (bez paliva) má stoupnout na 722 kg. Ale jak jsem psal výše, ještě není vše definitivní.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Milan B.

        Milan B.

        88.80.244.XXX
        Vďaka, to znamená buď ďaľší prudký vývoj v účinnosti áut, alebo školácke zanedbanie fyzikálnych zákonov. Na zvýšenie rýchlosti ťažšieho auta treba totiž o hodne energie viac.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Podle nejčerstvějších informací týmy teď jednají i o zvýšení limitu pro závod - měl by se zvednout ze 100 kg na 105 kg či 110 kg. Stále v tom nemají jasno, řeší se to. Průtok (100 kg/h) má nicméně zůstat stejný.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama