Wehrlein: Za potížemi Manoru je opotřebení pneumatik

Robert RoBertino Pavelka, 29. března 2016, 12:15 Google+

Německý nováček, vítěz šampionátu DTM a vůz Manor osazený motorem Mercedes měl v GP Austrálie dokázat, že jeho pobyt na chvostu startovního pole je minulostí. Nestalo se tak, ovšem podle pilota je jedním z hlavních příčin degradace pneumatik.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pascal Wehrlein hovoří o nutnosti úprav s ohledem na opotřebení pneumatik

Pascal Wehrlein hovoří o nutnosti úprav s ohledem na opotřebení pneumatik | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Pascal Wehrlein se domnívá, že příčinou špatného výsledku v Austrálii bylo opotřebení pneumatik, které je neprodleně nutné řešit, pokud chce tým v Bahrajnu dosáhnout lepšího umístění. Mladík na začátku závodu proklouzl až na 13. místo, ale pak začal velice rychle klesat dozadu právě kvůli pneumatikám.

"Start byl skvělý. Byl jsem jím trochu překvapen, šlo o mou první Grand Prix, ale bylo to úžasné. V prvním kole jsem získal šest nebo sedm pozic, byli jsme opravdu konkurenceschopní, dokud pneumatiky držely. Ale po šesti nebo sedmi kolech se ve srovnání s ostatními všechno zhatilo. Když jsem vyjel na nových pneumatikách, tempo bylo zase dobré, podobné tomu na začátku, takže jsem mohl soupeřit s ostatními. Ale po několika kolech byly pneumatiky zase rychle opotřebené," vysvětluje Wehrlein.

Jedenadvacetiletý mladík doufá, že se podaří některými úpravami na MRT05 připravit lepší výchozí podmínky pro druhý závod sezóny v Bahrajnu. "Je to první věc, na které musíme zapracovat, aby pneumatiky vydržely o něco déle. Co mě celkově naplňuje optimismem je rychlost, které jsme schopni dosáhnout," dodává Wehrlein.

 

Vytisknout

Diskuze: Wehrlein: Za potížemi Manoru je opotřebení pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Felipe Massa je jednoznačně pro ochranu kokpitu

Massa tvrdí, že Halo koncept musí být součástí F1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud