Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas

Jana Šrámková, 4. března 2016, 15:35 Google+

Gene Haas přiznal, že určité aspekty Formule 1 podcenil a byl poněkud naivní. Nicméně podle něj nikdo nemohl čekat, že budou hned bojovat na čele.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 07.03. 10:05) Napište svůj názor
Haas

Haas | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Předsezónní testy pro nováčky z týmu Haas proběhly s hořkou příchutí. Po slibném začátku a slušné porci najetých kilometrů, kdy si připsali 281 kol (což je zařadilo na třetí místo mezi týmy), přišly během druhých testů problémy.

Grosjean s Gutiérrezem zatím tento týden najeli 168 kol, což je nejméně ze všech a šéf týmu nyní přiznává, že komplikovanost Formule 1 podcenil, neboť sportu plně nerozuměl. Díky problémům si nyní uvědomuje, jaké výzvy jej v F1 čekají.

"Tohle není Serverní Karolína, na to už jsem přišel," odpověděl na otázku, jak by královnu motorsportu sroval s NASCAR, kde jeho tým získal mistrovský titul.

"Složitost aut a motorů předčila má očekávání. Myslím, že technická stránka věci je fascinující. Na druhou stranu si myslím, že fanoušci tu komplikovanost nechápou. Ani já to nevěděl. Byl jsem trošku naivní ohledně toho, co všechno stojí za tím, aby jedno takové auto jezdilo. A teď je to celkem zdrcující, abych byl upřímný," cituje jej ESPN.

Jako konkrétní příklad nereálných očekávání uvedl brzdy, se kterými měli během testů potíže. "Obyčejná věc jako brzdy, ale nemůžete jen tak vyjet a zabrzdit. Musíte je zahřát na přesnou teplotu, jinak nebudou fungovat. Skočili jsme do toho po hlavě bez plného porozumění. Ale nevím, jak jinak se to dá naučit. A pokud někdo čekal, že hned v prvních závodech budeme bojovat na čele, tak to myslím nebylo realistické," komentuje situaci.

Vytisknout

Diskuze: Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 07.03.2016 10:05 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Budeme před začátkem jednolivých částí vídat fronty nedočkavých jezdců?

Format kvalifikace se opět mění. Co FIA tedy schválila?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud