DISKUZE K ČLÁNKU Druhé testy v Barceloně: 1. den nejrychlejší Rosberg, Ferrari a Haas v problémech

V úterý začalo v Barceloně druhé čtyřdenní testování týmů Formule 1. Podrobně jsme sledovali jeho průběh doplněný aktuálními fotografiemi a informacemi ze zákulisí. Nejrychlejší byl Nico Rosberg s Mercedesem, nejvíce kol ujel Max Verstappen s Toro Rosso, které dnes představilo nové zbarvení pro sezónu 2016.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhé testy v Barceloně: 1. den nejrychlejší Rosberg, Ferrari a Haas v problémech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 02.03.2016 07:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kostěj (Hlasovalo 12 lidí) 01.03.2016 12:21
Chválím barevné odlišení časů dle použitých… »
» uzivatel001974 (Hlasovalo 8 lidí) 01.03.2016 13:57
no jestli Rosberg zajel na měkké 1.23 a Alonso na… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 01.03.2016 10:41
Změnili se nějak zásadně předpisy ohledně vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001974

    uzivatel001974

    144.36.130.XXX
    no jestli Rosberg zajel na měkké 1.23 a Alonso na stejné měkké 1.25.2 tak to je docela nelichotivé .. pro McLaren ..

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Tak McLaren letos určitě necílí na titul, takže porovnávat s Mercedesem je nesmysl. Spíš bych řekl, že je nelichotivé srovnání Ferrari a Mercedes, kde to bude ještě větší rozdíl než loni. Ale myslím, že nějaké vypovídající časy dostaneme tak zítra / pozítří až se začnou jezdit opravdu nějaké Q simulace. Podle mě se budou dosažené časy ještě měnit....i vzhledem k teplotám na trati.....

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001974

        uzivatel001974

        144.36.130.XXX
        no Ferrari v první řadě je na tom dost mizerně co do spolehlivosti .. Raikkonen víc stojí než jezdí

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        jestli si někdo myslel, že mercedes bude za ferrari, tak je vážně naivní a stejně tak naivní je věštit skutečnou výkonnost z těchto časů.
        Ferrari svůj čas dosáhlo na super měkké o které samo pirelli prohlásilo, že se na podmínky barcelony vůbec nehodí, takže je otázkou, jak na tom v těchto podmínkách je srovnání měkké a super měkké pneu a potom je otázkou množství benzinu co ty auta měly na palubě. Nemyslím si, že by se jak ferrari, tak mercedes hnali za co nejlepším časem, z toho bych spíš podezříval čas force indie, jelikož ti mají problémy se sponzory a co je dokáže nalákat víc, že...

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Petře prosím tě...v článku se píše, že Vettel na Rosberga má náskok pořád 2 desetiny, ale že svůj čas zajel na super-měkké sadě (červené?). Ale nebylo to na nové ultra-měkké, tedy fialové sadě?

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Chválím barevné odlišení časů dle použitých pneumatik 01 14

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Změnili se nějak zásadně předpisy ohledně vývoje motoru? Píšete doslova "Honda tento týden do Barcelony přivezla vylepšenou specifikaci své pohonné jednotky - tu, kterou u FIA na konci února homologovala a se kterou nastoupí v Melbourne. S McLarenem věří v další pokrok a my jsme zvědavi, o kolik se zvýší výkon. K dispozici bude mít v této sezóně pro její vývoj navíc 32 žetonů." z čehož vyplívá že mohli motor v zimě vylepšit dle libosti a v sezoně mohou provést vylepšení za dalších 32 žetonů...což se mě tedy nezdá.

    Mám za to že platí pravidlo 32 žetonů na vylepšení motoru po sezoně 2015, s tím že ty žetony mohou čerpat až do konce sezony 2016.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      EDIT: Nezměnily. Během zimy mohou motor vyvíjet dle libosti (každý rok homologují nový), mají na to 32 žetonů.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        No to by právě byla ta změna o které mluvím, protože v pravidlech je že mohou ze sezony 2015 na sezonu 2016 provést změnu za 25 žetonů, později změněno na 32 žetonů. A že žetony mohou vyčerpat kdykoli do konce sezony 2016 (rozumnějme poslední závod).

        To o čem ty mluvíš je neomezený vývoj v zimní přestávce a ten by měl být umožněn až od konce sezony 2016.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Mezi 2015 a 2016 mohou na vývoj použít 32 žetonů (tedy beze změny - zvýšil se jen počet žetonů). Neomezený vývoj až od příští sezóny (v textu upravím, aby bylo patrné, že se to týká i zimy).

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            77.240.188.XXX
            Díky za upřesnění. Rozhodně jsem nehledal v tvém popisu chyby, spíše se v tom chaosu změn pravidel co v posledníé době FIA a lidé okolo předvádějí, co vlastně platí, co už odvolali, co od kdy platí atd. Viz zavedení nového formátu kvalifikace na který nemají napsaný software, nebo nové rozměry vozů pro sezonu 2017, které ovšem na dalším setkání v březnu možná změní atd.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama