Maranello představuje svou novou zbraň: Ferrari SF16-H vpředu s pushrodem + FOTO

Představení nového vozu Ferrari SF16-H

Představení nového vozu Ferrari SF16-H | foto: Scuderia Ferrari

Ferrari je po Williamsu druhým týmem, který ukázal monopost postavený podle pravidel pro sezónu 2016. Bude mít na zdolání dosud dominujícího Mercedesu?

Úvodního slova se ujal šéf týmu Maurizio Arrivabene stojící vedle nového vozu, který na krytu motoru obsahuje více bílé barvy a logo Scuderie: "Nemám žádný zvláštní cíl. Musíme usilovat o to, abychom se vždy zlepšovali." Když už jsme se dotkli barevného provedení, tak na airboxu nad hlavou pilota je patrný i zelený vertikální proužek dokreslující italskou vlajku.

Nové Ferrari

Nové Ferrari | zdroj: Scuderia Ferrari

"Musíme se zlepšit ve všech oblastech," uznává technický ředitel James Allison. Vůz SF-16H má krátký nos připomínající loňské řešení Williamsu. Vpředu dochází k další velké změně, Ferrari opouští pull-rod a přechází na push-rod zavěšení, které muselo celé přepracovat.

Celá záď je užší pro efektivnější proudění vzduchu a dosažení vyššího aerodynamického výkonu. Bočnice jsou vzadu hodně podseknuté, aby se dostalo co nejvíce vzduchu nad podlahu.

Bočnice vozu s velkým logem Shell

Bočnice vozu s velkým logem Shell | zdroj: Scuderia Ferrari

 

Další fotografie najdete v naší fotogalerii zde:

 

Srovnání s loňským vozem SF15-F

Srovnání s loňským SF15-F zepředu

Srovnání s loňským SF15-F zepředu | zdroj: Scuderia Ferrari

Srovnání obou monopostů zboku

Srovnání obou monopostů zboku | zdroj: Scuderia Ferrari

Srovnání obou monopostů

Srovnání obou monopostů | zdroj: Scuderia Ferrari

Srovnání obou generací shora

Srovnání obou generací shora | zdroj: Scuderia Ferrari

Vozy zepředu vedle sebe napůl

Vozy zepředu vedle sebe napůl | zdroj: Scuderia Ferrari

 

Technické informace o Ferrari SF16-H

Technické informace o Ferrari SF16-H

Technické informace o Ferrari SF16-H | zdroj: Scuderia Ferrari

Diskuze:

Počet příspěvků: 23 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu