DISKUZE K ČLÁNKU Co letos očekává Horner? Opět vítězný Mercedes a zlepšení Hondy

Šéf závodního týmu Red Bullu, Christian Horner, prozrazuje, jak podle něj bude vypadat letošní sezóna. Mercedes si udrží svou dominanci, McLaren s Hondou i Toro Rosso s rok starým motorem Ferrari dosáhnou pokroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co letos očekává Horner? Opět vítězný Mercedes a zlepšení Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 10.02.2016 18:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 18 lidí) 10.02.2016 10:05
Tak si shrňme tu dobrou práci, co odvádí Red Bull… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 10.02.2016 12:51
V první třetině sezóny 2015 mělo TR jednoznačně… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 10.02.2016 14:09
"V první třetině sezóny 2015 mělo TR… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    86.61.250.XXX
    A zase nářek a pláč! Už mě Horner a celá skvadra RB pěkně se...!! Místo, aby byly trochu rádi, že jim Renault po těch urážkách a pomluvách, dodává motory, tak si jen neustále stěžují a vše "hází" na Renault. Možná,že kdyby místo různých show a šaškáren, začli spolupracovat, bylo by to lepší! Prostě hnus! A to jsem jim fandil! Tvrdě mě zklamali!

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    V první třetině sezóny 2015 mělo TR jednoznačně lepší šasi. S absolutně stejným motorem pravidelně poráželi RB jak v kvaldách, tak i v závodech. TR nastoupilo s krátkým čumákem od začátku, kdežto RB se o homologaci pokoušel několikrát - neúspěšně. To jsou holá fakta.

    + 12 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      "V první třetině sezóny 2015 mělo TR jednoznačně lepší šasi. S absolutně stejným motorem pravidelně poráželi RB jak v kvaldách, tak i v závodech":
      Umístění v závodech:
      Aus (RB 6., STR 9.), Mal (9+10:7+8), Čína (9:13+17), Bah (6+9,nikdo nedojel), Španělsko (7+10:9+11), Monako (4+5:10)

      Můžu se zeptat, jak jsi ke svému názoru dospěl??? Jak počítám, tak z těch 6-ti závodů byl 5x lepší RB a 1x STR. 12

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Tak si shrňme tu dobrou práci, co odvádí Red Bull. Třeba rok 2015:
    1. na začátku sezóny (myšleno prvních minimálně 6 závodů) bylo šasi maximálně průměrné, lepší šasi mělo Ferrari, Mercedes, Mclaren, Torro Roso. Srovnatelné Williams a Force India. Prokazatelně horší šasi měly na začátku sezóny pouze 3 týmy - Lotus, Sauber a Manor.
    2. 2x se RB nepodařilo projít testy na šasi s krátký nosem, i jejich "B" tým to zvládl rychleji.
    3. neporazit TR s loňským Ferrari je alibismus, kolik si myslíte, že na Ferrari loni Renault ztrácel? 100 koní? Ani náhodou, jestliže vezmu v potaz letošní zlepšení Renaultu o 50 koní, bude rozdíl maximálně 5 - 10 ps oproti poh. jednotce Ferrari z r. 2015.

    Renault své chyby přiznal a snad napravil, investoval do struktury a věřím ,že to v dohledné době přinese ovoce. RBR, respektive jejich vedení a jezdci mají k sebereflexi daleko a o přiznání si pravdy o kvalitách jejich šasi ani nemůže být řeč. Toto je krásný příklad toho, že přílišné ego a zaslepenost vede pouze k zatracení ze strany všech soudných fandů. Pár zaslepenců, kteří nevidí chyby RB a kteří tady kvičí pouze na Renault to opravdu nevytrhne, myslím že tak 80 - 90% fanouškům F1 leze tento tým krkem...

    + 18 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Uvadelo se ze Renault ztracel na Ferrai 55 koni, takze RB bude mit vykonove shodnou pohonou jednotku. Musis se na ten alibismus podivat i tak, ze pokud RB porazi TR, tak budeme cist prohlaseni jak maji skvele sasi, protoze i se slabsi jednotkou porazili motor od Ferrari. Prijde mi, ze uz se to s Renaultem potahne stale, dokud bude dodavat pro RB. Proste Renault bude dodavat stale slaby motor. RB jsou komedianti 20 Byl bych rad, kdyby presedlal RB na rok stare motory Ferrari, konecne by skoncili pomluvy Renaultu.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      85.207.13.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 12 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Oka, od cca GP na Hungaroringu bylo šasi RB v TOP 3, nejlepší šasi mělo RB prokazatelně naposledy v r. 2013. Ale takto můžeme brát zlepšení i na straně Renaultu, od druhé poloviny sezóny měli stejně spolehlivé a né o moc hůř výkonné motory (na Mercedes ztrácel cca 65 ps, na Ferrari cca 50 - 60 ps). Takže třeba narozdíl od Hondy rozhodně taky progres.

        Renault toho za poslední 2 roky udělal mnoho špatného a jak píšeš, je potřeba se dívat do budoucnosti. RB byl nevděčný odběratel i v době, kdy společně s Renaultem vyhrávali jeden titul za druhým a kecy ve stylu, že by stejně tak vyhrávali s Mercedesem nebo Ferrari jsou dost mimo, protože tyto dva týmy měli a mají své týmy a nikdy by se nesoustředili na foukání pro účely RB tolik, jako Renault. RS27 byl v několika ohledech špičkový produkt a dnes je obecně / komplexně brán jako nejlepší V8 motor v historii F1. Jak říkával Newey, výkon je důležitý, ale není vše. U Renaultu to ví, bývalí piloti RB to ví, odborná veřejnost to ví, ale u RB to neví a hlavně si to nikdy nepřipustili.
        Jaguar s Irvine a hlavně Steward Ford s Rubensem, to byl velmi sympatické dvojce. A k těm tvým krokům, které dávají smysl mi pls odpověz na jednu otázku: Proč nešel RBR k Ferrari, když pořád dokola tvrdí, jak tím TR oproti nim získalo výhodu? Jediný logický krok RB měl být, aby i s TR odešli k Ferrari a Renault konečně nechali na pokoji...

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nevím, jestli měl loni V DRUHÉ polovině sezony šasi nejlepší, nebo jedno z nejlepších. V čem byl problém vědí (a píší) všichni, včetně vedení Renaultu.
          Souhlasím, že do roku 2013 byl motor Renault špičkový produkt. Ale nevidím důvod, proč by RB nemohl vyhrávat tituly i s jiným motorem a proto ani důvod, proč by se měl Renaultu za to nějak klanět. Na konci roku 2012 byl nejlepším vozem Mclaren, přestože měl motor Mercedes a ten měl vlastní stáj. Nevidím tudíž důvod, proč by i RB nemohl získat titul s motorem Mercedes. 03

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          85.207.13.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Já taky moc dobře znám namlouvání RBR u ostatních výrobců. Mě jen zaráží, proč si RB nevybral PJ 2015 od Ferrari, když opakovaně tvrdí, že je lepší než PJ od Renaultu 2016 (bráno ve smyslu, že TR bude mít letos motorovou výhodu). Ostatní je jasné, tam to nebylo průchozí... Renault letos dodává motor RB jen kvůli tomu, že tím jsou smluvně zavázáni. Víš tady jde hlavně o rétoriku, jakou RB za poslední dva roky nastavilo, V r. 2014 neměl Renault horší PJ než Ferrari a dokázali 3x zvítězit a RBR skončil 2. v PK, ale i tak plivali a plivali, r. 2015 byl více problémový a RBR udělal maximum aby dopadl jak dopadl. Stále dokola to přirovnávám ke spolupráci Mclarenu a Hondy, protože jejich loňské učinkování bylo vyloženě tragické, ale oni i přes vnitřní tření obou spol. ukázali, jak má vypadat profesionální a tovární vztah dvou partnerů. A zde je diamterální přístup vedení Mclarenu a Red Bullu. Jezdci a úspěchy RB jsou mi sympatické, ale jejich neprofesionální jednání a kopání kolem sebe pouze ukazuje na nevyzrálost tohoto týmu a na tragickou firemní kulturu jejich F1 divize (rozhodně nechci porovnávat s jinými sporty, značka jako taková dělá pro sport strašně moc, já nyní píši pouze o jejich F1 teamu). Proto tvrdím a jsem zastáncem toho, že za rozpad RB Renault může více RB...

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Iscarian

              Iscarian

              78.45.229.XXX
              Přesně to samé tvrdím také. Jinak k tomu 'jednání' mezi Mercedesem a Red Bullem ani nedošlo, Lauda sice něco slíbil, jenže on žádný mandát proto nikdy neměl nemá a mít ani nebude a pánové z Red Bullu to určitě věděli.

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      46.135.64.XXX
      Uz jen prvni veta zni dost zaujate.Jinak bod jedna blbost...Na zacatku sezony byl lepsi v sasi jen Mercedes a Ferrari..Wiliams RB a TR bylo na stejne urovni a da se rict ze zalezelo jen na vnejsich faktorech.FI byla dost bifna dokud nenasadili spec. B. A Mcl byl tezko k prozkoumani..vlastne za celou sezonu se poradne nevidelo jake maji sasi..i kdy v mestskych tratitch nebo pomalych sektorech na ostatnich okruzich pusobili vcelku dobre.. Po zlepseni sasi byl RB asi nejlepsi auto v poli...Bod dva je k smichu.mvycuvas si jedinou vec ve ktere byli horsi nez TR a to jeste dost specifickou...kdy kazdy tym svuj nos delal podle sebe a nevime jake kdo mel na nej naroky..a nebyli jedini kdo neprosel testy na poprve.. Bod tri..vesteni a ukazovani do budoucnosti...Kdy uz rikas ze TR neporazi..ja myslim ze je porazi tak jako tak..a sazkove kancelare asi maji take lepsi kurzy na RB nez TR... Posledni odstavec je obhajovani Renaultu a kecy typu mozna a snad...Taky si preju aby Renault udelal pokrok..ale konec sezony ukazal ze jsou marny
      ..Jinak kecy RB a jejich vedeni jsou zname..a souhlasim s tebou pusobi arogantne a ze za nic nemuzou...nekdy je nemuzu vystat..a nesnasim Marka..A ve spouste vecech jsem proti RB..Ani jim moc nefandim..ale co se tyce kauza RB vs.Renault..jsem na strane sodovkaru..Protoze vse co rekli o motoru Renault byla a je pravda..at se nam to libi nebo ne...Jinak jeste shrnu tu praci co odvadi RB asi takhle - za deset let se z nich stal top tym a nejuspesneji tym poslednich peti sesti let...A asi mam na ne trosku jiny nazor a dost je respektuji i kdyz fandim hlavne Ferrari

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Stojím si za tím, že šasi TR bylo minimálně do homologace a nasdazení krátké varianty lepší, viz. sektorové čas na aero okruzích, méně vyzrálí piloti a jejich hlavně kvalifikační výsledky. Takže RB mělo při nejlepším 4. - 7. šasi v poli... to je celkem tragédie, když vezmu v potaz, kolik do toho cpou peněz (a mému tvrzení přidává i článek zde o Ricciardovi, který sám přiznává, že šasi bylo nic moc). bod 2 ti k smíchu může připadat jak chce, taková však byla realita, krátký nos byl určující náskok Mercedesu v r. 2014 a RB ho dobře okopíroval až dlouho po TR. bod 3 si špatně pochopil, já jen komentuju vyjádření RBR, kteří tvrdí, že jejich b-tým bude mít motorovou výhodu, né že je porazí v celkovém hodnocení letošní sezóny... obhajoba Renaultu je podložena kroky, které za poslední měsíce tato společnost učinila a já si přeji, aby do dvou let bojovali o titul s Ferrari a Mercedesem :) O respektu a mém obecném pohledu na RBR si můžeš počist v mých příspěvcích výše.

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nechci ti moc kazit přesvědčení, ale podle výsledků v první třetině závodů byl RB lepším vozem (viz výše reakce na Midu), než STR. A protože pohonnou jednotku měli stejnou.... 03

          + 10 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            To je sranda. Z prvních 6-ti závodů měl v 5-ti závodech lepší výsledky RBR, v jednom STR. Můžete mi dát 150 mínusů, stejně z toho STR nevyjde jako lepší auto. 12 12 12

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jako

          jako

          89.233.183.XXX
          S tim šasi vazne nevim...to je asi na odborny rozsahly rozbor a hledani v cislech o rychlostech v sektorech okruhu a v v najezdovych a vyjezdovych rychlosti ze zatacek a spouste dalsich veci... urcite se nechci hadat..ja osobne si myslim ze RB za sezonu 2015 mel mel vzdy dobre šasi...a to treti nejlepsi a v pozdni fazi sezony si myslim ze mel RB auto lepsi nez Merc i Ferrari..Ale vuci TR byli vzdy lepsi...viz.prispevky MIke17, ktery vyse daval i poradi jezdcu v prvni tretite sezony... Jinak kratky nos urcite nebyl urcujici naskok mercedesu... to si vazne napsal...urcujici naskok...A ja myslel ze Mercedes ma vyborny motor..ale ono to bylo diky nosu...ktery napriklad Ferrari ani nepotrebovalo loni... bod tri je taky vlastne nejisty...chpau ze si komentoval jejich vyjadreni..ale nikdo nevi jestli vazne Renault ma o tech 50 koni vice nez loni...ani vykon toho motoru od F. Ale vyjadreni RB je blize k pravde asi..ze TR bude mit silnejsi motor nez oni.. Jasne taky nemam rad jejich vyjadreni a hned z toho delaji hroznej problem...a mozna mas pravdu ze rozdil bude jen 10 koni..ale RB zrejme bude mit slabsi motor nez TR... A jinak ty kroky Renaltu nejsou nijak zavadejici ..ze odkoupili tym a projdou si restruktulizaci neni zatim nic co by mohlo pomoci pri vyvoji motoru...snad se zjisti aspon diky kterym zlepseni nasli tech 50 koni nebo co menili na motoru....Zatim nejvetsi plus je mozna paradoxne to co jim RB vtloukaval do hlav skoro dve sezony..at prijmou Illiena do sveho tymu a spolupracuji s nim... Jinak ac k nevire asi...tak i ja si preju at do dvou let bojuji o titul..Pro me byl Renault vzdy sympaticky tym..Ale v otazce jejich motoru a konfliktu s RB jsem na strane RB..

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama