Grosjean absolvoval první kilometry v novém voze. Ale zatím pouze na simulátoru

Robert RoBertino Pavelka, 9. února 2016, 15:00 Google+

Těžko říci, který vůz provází největší očekávání, ale nováček ve startovním poli, americký tým Haas, se těší velkému zájmu a kolem jeho působení se rojí řada otazníků a prognóz. Romain Grosjean nyní může některé z nich uvést na pravou míru.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Romain si na opravdovou závodní sedačku ještě musí počkat

Romain si na opravdovou závodní sedačku ještě musí počkat | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Na trať nový Haas F1 zatím nevyjel, ale francouzský pilot má za sebou první jízdu. Stalo se tak na simulátoru Ferrari, který může americký tým v rámci technického partnerství využívat. Romain se po první "jízdě" vyjádřil o vlastnostech konstrukce velmi pozitivně. 

"Můj první dojem je velmi dobrý. Jako u každého nového vozu se vyskytly některé dětské nemoci, stejně jako prodleva turba, energie při brzdění a tak dále... Tím jsme strávili dopoledne, když se vše řádně usadilo,věnovali jsme se odpoledne základnímu nastavení se zaměřením na brzdění a reakci plynového pedálu, nastavení diferenciálu a kladli jsme důraz na různé aerodynamické detaily s ohledem na údaje získané v aerodynamického tunelu," uvedl pro periodikum L'Equipe Grosjean.

Francouz si je vědom, že ačkoliv je absolvování testů na simulátoru nezbytné a také užitečné, nemohou získané údaje konkrétně vypovědět, jak se bude vůz chovat na skutečné dráze. Proto dosažené výsledky nehodlá nijak nadhodnocovat. "Působení na simulátoru má svůj význam, základ vozu na mě působí velice dobře," hodnotí Grosjean.

Vytisknout

Diskuze: Grosjean absolvoval první kilometry v novém voze. Ale zatím pouze na simulátoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Felipe Nasr zůstává přes potíže Sauberu optimistou

Nasr nevidí ve zdržení Sauberu zásadní problém

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud