Nový motor Renaultu by měl být v Austrálii o 50 koní silnější

Petr Hlawiczka, 9. února 2016, 06:30 Google+

Renault, který převzal závodní tým Lotus, očekává v průběhu sezóny velký pokrok se svou pohonnou jednotkou. I na jejím počátku by měl podle šéfa vývoje motorů, Rémiho Taffina, mít o 50 koní více.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 09.02. 11:54) Napište svůj názor
Pohonná jednotka Renaultu

Pohonná jednotka Renaultu | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Tým letos s novým vozem RS16 po odkoupení Lotusu výraznější úspěchy nečeká, hodně však usiluje o zlepšení své pohonné jednotky, která za Ferrari a Mercedesem výrazně zaostává. Podle některých zpráv by RE16 mohla mít na startu nové sezóny v Melbourne o 50 koní více než v poslední velké ceně minulého ročníku.

"Můžete hovořit o číslech, která jsou zveřejňována. Mohl bych říct, že jde víceméně o 50 koní. Jenže jedna věc je najít je a druhá mít je na dráze. Můžu říct pouze to, že si myslím, že se tuto zimu zlepšíme více než naši soupeři, protože náš prostor [pro zlepšení] je větší," komentuje Taffin.

Další velký pokrok očekává v oblasti spolehlivosti: "Tuto zimu jsme dokázali vyřešit mnoho drobných problémů, které se nečekaně objevily v roce 2015. Snažili jsme se je všechny vyřešit, abychom byli naprosto spolehliví."

img-responsive

Renault nečeká, že začne opět brzy vyhrávat | foto: Renault Sport F1

Ztrátu chtějí postupně stahovat a nečeká, že se Renault podaří brzy zvítězit: "Doufáme, že budeme ke konci roku 2017 velmi blízko našim soupeřům, což byl plán loni. Pak chceme získat velmi dobré výsledky v roce 2018."

Vytisknout

Diskuze: Nový motor Renaultu by měl být v Austrálii o 50 koní silnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 09.02.2016 11:54 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes si za nejlepší práci vítězství zaslouží

Prost: Mercedes je lepší, proto si zaslouží vyhrávat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud