DISKUZE K ČLÁNKU U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou

Zatímco svět Formule 1 netrpělivě očekává, jestli uvidíme i v roce 2016 dominanci Mercedesu, u 'stříbrných šípů' počítají, dle Andyho Cowella, s ohrožením své pozice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 08.02.2016 11:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 08.02.2016 10:30
No s tím co jsi napsal bych souhlasil před… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2016 09:20
Líbí se mi že u Mercedesu se chovají realisticky… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2016 09:42
Mě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    31.47.102.XXX
    Mě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc je projevit respekt soupeři, ale takovéhle ponižování sama sebe už je divné. Budˇto hrajou pro soupeře, nebo pro diváky a důvodem by mohl být přesný opak, než co je řečeno. Mercedes už dřív tvrdil, že kdyby nebylo žetonů dokážou navýšit výkon o dalších x desítek koní, takže možná to tak i bude. Jejich cílem může být vyhrávat, ale nemít takový náskok aby se to nezprotivilo lidem ve vedení F1 a divákům. Prostě kontrolovat výsledek...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      musíš si uvědomit, že současné technologie ti umožní z daného množství paliva dostat jen určité množství výkonu, tím že mercedes měl velký náskok se v podstatě dostává do situace, kdy bude schopen nacházet jednotky koní, ale soupeři mají možnost stavovat výrazně více, ovšem konečná situacu bude taková, že všechny motory budou srovnány více-méně v rozsahu několika koní a zrušení nesmyslných kreditů tento proces pouze urychlí.
      Osobně si stejně myslím, že mercedes věnoval určitým představitelům FIA nějaké všimné, že se ke zrušení kreditů odhodlali až v okamžiku, kdy mercedes byl v podstatě jedním výrobcem dostižen, do té doby se snažili výhodu mercedesu maximálně zakonzervovat...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        31.47.102.XXX
        No s tím co jsi napsal bych souhlasil před hybridní technologií. Dříve byl atmosferický motor. Tam bylo dáno, že se nedalo pracovat s ničím jiným, než s koeficientem tření, účinností spalování a pár dalšími drobnostmi. Vývoj byl prakticky hotový během cca 5 let. Dnes, když je možnost pracovat jak na motoru (který je navíc osazen turbem) + na rekuperačním systému dostává se do hry mnohem více proměnných a tudíž i správná nastavení chodu těchto proměnných spolu dohromady přináší další a další potenciál pro posun vpřed. Celkově se tedy dá říci, že možností a kombinací jak se posunout vpřed je více než dříve. Už jen třeba efektivita nabíjení a podobné věci, které neovlivňují spotřebu paliva. Každopádně souhlasím, že čím víc výkonu motor už má tím hůře se další hledá, ale nemyslím, že by mercedes takových 50 ještě nedokázal najít.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jenže to je v podstatě vše omezeno pravidly. Máš max otáčky turba, max plnící tlak, maximální kapacitu baterie, je omezen výkon, který můžeš akumulovat během brždění. Jediné s čím mohou pracovat je generátor na turbu, ale tam když se zvýší výkon, tak ho sebereš spalovacímu motoru a sám spalovací motor je pro všechny téměř identický, až najdou všechny vychytávky, tak už se nikdo neurve, jako se to povedlo mercedesu

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Líbí se mi že u Mercedesu se chovají realisticky a nehrají si na velké hvězdy. Jenom tak mohou obhájit tituly v obou kategoriích.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama