DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky

Bernie Ecclestone souhlasí s piloty, kteří chtějí trvanlivější pneumatiky, aby mohli jezdit po celou dobu závodu naplno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone souhlasí na "milion procent" s požadavky pilotů na pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 03.02.2016 19:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 16 lidí) 28.01.2016 08:26
Prvotni zamer s Pirelli byl jiste dobry.… »
» Ferda (Hlasovalo 14 lidí) 28.01.2016 09:21
Když Bridge dokázal udělat gumu v podstatě se… »
» Alfred (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2016 12:05
Myslím že si pleteš příčiny a následky. Současný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    213.220.244.XXX
    Trochu v diskusi zapomínáte, že týmy jsou nuceni jezdit na co nejméně zastávek i za cenu nižší závodní rychlosti, protože díky zákazu tankování, přišli o benefit za jízdu s lehčím vozem za zastávku navíc. A protože vůz, který jede na více zastávek má vždy stejnou váhu jako ten co jen na menší počet, tak ztrácí velkou část výhody při předjíždění a hrozí mu daleko větší šance uvíznutí v provozu. Takže to není jen problém pneumatik.
    Pokud chce FIA více zastávek tak ať je povinně nařídí, podobně jako tomu bylo a možná je v DTM. Když jezdci budou vědět, že stejně musí minimálně třikrát do boxů, pak nebudou mít důvod šetřit gumy a pojedou naplno celý závod, jednoduché.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Nechce sa mi to hľadať, ale Bernie v minulosti vehementne presadzoval nekvalitné gumy.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.227.XXX
    S takouvou pneu pojedou piloti celý závod... Problém není v pneu, ale v tom, že se z šetření pneu stala věda...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.32.XXX
    Prvotni zamer s Pirelli byl jiste dobry. Pozadovany byly gumy, ktere odejdou a bude nutny pitstop. Bohuzel se ukazalo, ze je mnohem vyhodnejsi nejet na max a ty gumy setrit, nez na to tlacit a jet na pitstop driv ... Zmena musi prijit, v F1 se musi jezdit na doraz po cely zavod ...

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ja si taky myslím, že si to bernie představoval tak, že bude mít stejnou pneu co byla, jenom tam bude méně běhounu, ale takhle to pirelli vyrobit holt nedokáže, otázkou je, jestli by to dokázal jiný výrobce...

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když Bridge dokázal udělat gumu v podstatě se stejnými požadavky jaké jsou dnes a přitom ještě měly drážky, tak nevidím žádný důvod, proč by se to kvalitnímu výrobci nemělo podařit i s gumou bez drážek, která je na výrobu mnohem jednodužší.

        + 14 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Myslím že si pleteš příčiny a následky. Současný typ pneu byl Ecclestonem vyžadován po závodě v Kanadě, snad v r.2010 to bylo, kde musely stáje častěji přezouvat a závod se tím stal zajímavější. Ovšem týmy musely přezouvat nikoliv proto že to bylo záměrem výrobce pneu, který to považoval spíš za neúspěch svého produktu na dané trati.
          Zajisté není problém pro žádného výrobce vyrobit pneu stejné kvality, nebo přinejmenším stejného zadání jaké má Pirelli, ovšem krom Pirelli žádný jiný výrobce nejevil ochotu takové pneu dodávat protože z jejich pohledu to nemá žádný marketingový potenciál.
          No a jestli je jednodušší vyrobit pneu s přesně načasovanou degradací, která by měla taky skokový a přitom bezpečný průběh je hodně diskutabilní....dokonce bych se odvážil tvrdit, že je to pro výrobce z technologického hlediska daleko větší výzva než výroba "celozávodních" pneu.

          + 11 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          si to trochu pleteš, požadavek ekláka na pneumatiky vyšel právě z vlastností bridgestonu, kdy byli jezdci schopni na jedné sadě absolvovat celou závodní vzdálenost beze ztráty výkonnosti a v reakci na nepovedenou volbu bridge pro VC kanady (jak píše alfred), kdy neočekávaná degradace nutila k více pitstopům než bylo do toho okamžiku běžné...

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            78.102.41.XXX
            Problém je, že degradece byla jen část úspěchu... Mnohem větší roli sehrál fakt, že týmy nerozuměli chování pneu a tak nemohli jezdcům přesně diktovat jak mají jet...

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama