Mezi Hornerem a Wolffem to kvůli odmítnutí dodávek motorů stále vře

Petr Hlawiczka, 13. ledna 2016, 06:40 Google+

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff si nedělá velké starosti z kritiky, která se snáší na jeho hlavu kvůli tomu, že odmítli poskytnout Red Bullu své pohonné jednotky.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 15.01. 10:15) Napište svůj názor
Šéfové týmů na tiskové konferenci

Šéfové týmů na tiskové konferenci | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Red Bull sice tvrdí, že jim Mercedes svou podporu přislíbil a že si jeho ředitel Niki Lauda na to dokonce s Dietrichem Mateschitzem podali ruce, nakonec z dohody ale kvůli odporu Tota Wolffa sešlo. Christian Horner uvedl, že ho to až tak nepřekvapilo vzhledem k tomu, že na podání ruky, jak je majitel Red Bullu zvyklý, se již v F1 delší dobu nehraje.

"V létě jsme o tom hodně diskutovali. Mezi jednotlivci došlo k dohodám, které byly později zrušeny. Bylo za tím hodně politiky... Dietrich vždy pracoval s podáním ruky, takto vede svůj byznys a svůj život. Já se tady pohybuji dost dlouho na to, aby mě to naprosto nepřekvapilo," popisuje Horner pro Motorsport.com.

"Niki Lauda se co nejvíce snažil, aby k tomu došlo, a žel Toto byl očividně proti, aby se dostal pohon Mercedesu za záda vozu Red Bullu... Naše výkonnost v prostředním sektoru ve Spa vystrašila pár lidí - v té době jsme jednali s Mercedesem. A naše výkonnost v Singapuru naprosto vyděsila Ferrari," pokračuje šéf závodního týmu Red Bullu s tím, že za motory, které jim nakonec stejně odmítli dodávat, požadovali přes 820 milionů Kč (30 mil. Eur).

img-responsive

Novoroční přání Red Bullu: piloti Daniil Kvjat a Daniel Ricciardo se šlapacím pohonem válcují Tota Wolffa | foto: Red Bull Racing

Wolff však pro Hornera nemá žádné pochopení: "Tohle je oportunistické prostředí a já jsem dával svůj názor vždy jasně najevo. Beru to jako svůj hlavní cíl: chránit tým a jeho členy, a vyhýbat se zatažení do chyb kvůli politickým tlakům."

"Chápu, že pro užitek platformy je někdy kompromis potřebný, ale pokud má být škodlivý pro tým a všechny kluky a holky tady, pak ho nepřijmu. Má-li být následkem to, že se na mě útočí, pak to přijímám. Pro mě je důležité to, že lidé v týmu vědí, proč to dělám. Dělám to pro nás. O ostatní se nestarám," vzkazuje sportovní Wolff svému soupeři.

Vytisknout

Diskuze: Mezi Hornerem a Wolffem to kvůli odmítnutí dodávek motorů stále vře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 15.01.2016 10:15 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Honda RA615H

Rozhovor s Arajem: Jak velký pokrok může Honda udělat v roce 2016?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud