Force India: Naší hlavní překážkou může být rozpočet

Robert RoBertino Pavelka, 12. ledna 2016, 10:35 Google+

Pátá příčka byla nejlepším výsledkem v historii týmu Force India. Jak jsme už několikrát uvedli, největší zásluha je přisuzována povedené B specifikaci posledního vozu. Teď však musí tým bojovat o udržení této pozice.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 12.01. 18:45) Napište svůj názor
Sehnat další sponzory, to je náš hlavní cíl, říká Szafnauer

Sehnat další sponzory, to je náš hlavní cíl, říká Szafnauer | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Provozní ředitel Otmar Szafnauer je přesvědčen, že tým má potenciál posunout se ještě blíže nejlepším týmům ve startovním roštu. Dle jeho vyjádření už u Force India už provedli analýzu, zda je v silách týmu porazit i Red Bull a Williams; nyní tedy bude hlavním cílem získat další finanční prostředky.

"Abychom se posunuli na ještě vyšší úroveň, musíme uvažovat o navýšení příjmů, které budou vynaloženy na další rozvoj techniky. Je to jednoduchá rovnice, musíme ještě vylepšit naši práci a přilákat další sponzory, je nezbytné navýšit nadstandardní příjmy. Máme k dispozici nějakou sumu na vlastní závody, zaplacení mezd zaměstnancům a další povinné výdaje. A pak je tu právě ona nadstavba, nutná jako investice ke zvýšení výkonu vozu," vysvětluje Szafnauer.

Na otázku, zda je takový cíl proveditelný s týmem v jeho současném stavu nebo zda bude potřeba zásadně změnit jeho strukturu, aby se vozy Force India posunuly ještě výš ve startovním poli, Szafnauer odpověděl: "Myslím, že to můžeme zvládnout. Pořád ještě máme s čím přijít."

Vytisknout

Diskuze: Force India: Naší hlavní překážkou může být rozpočet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 12.01.2016 18:45 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Model vozu v aerodynamickém tunelu

Změny aerodynamiky pro rok 2017 nebudou tak radikální, Pirelli má obavy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud