DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:38 17.11.2015 93.99.87.XXXPoužít žetony a dodat hotový produkt týmu jsou 2 různé věci. Viz. Petr.
Jinak je od Renaultu "moc hezké", že RB neposkytl tu "nepodstatnou" informaci, že se starým turbem bude motor ještě slabší než starý. To bylo jistě takové přátelské a profesionální gesto.
-
-
-
-
-
-
-
Alfred
16:02 16.11.2015 78.41.168.XXXJá myslím že Renault nemusí říkat nikomu nic - smluvní vztah byl ukončen iniciativou Red Bullu, kterému je s prominutím víš co do toho, co bude Renault dělat dál...a když něco, co zjevně není stvrzené na papíře vypustí do světa u RBR, tak nechápu na základě čeho plyne povinnost Renaultu to komentovat, nebo uvádět na pravou míru.
-
uzivatel001836
17:15 16.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001836
17:23 16.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
18:57 16.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Alfred
19:17 16.11.2015 78.41.168.XXXNo, když si chceš myslet že nový motor na dynamometru měl o 20k nižší výkon než ten starý a stímto vědomí jej taky výrobce dodal, tak si to mysli dál - já zůstanu u toho že taková kombinace napadne stěží někoho kdo má všech pět po kupě.
Mimochodem dost, a to takřka ve všem si protiřečíš, protože i článek na který se odvoláváš měřil výkon pohonné jednotky jako celku dle GPS dat a také zmiňuje to, že tomu být částečně proto, že nové turbo zůstalo v bedně. Jestli tady něco proti logice, tak právě tvé texty kterýmí si střílíš do vlastní nohy - a to odshora dolů... ceteri paribus
-
uzivatel001836
19:30 16.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Alfred
20:43 16.11.2015 78.41.168.XXXNesmysl - výkon na dynamometru je exaktně naměřený fakt - je věcí konstruktéra vozu jak a kolik toho výkonu dokáže přenést na vozovku. Jdi si prosím přečíst ještě jednou článek na který odkazuješ a pak ho možná už pochopíš..nebo snad i ne.
V článku se měřil výkon přes GPS, když pominu že touhle metodou nelze přesně vyčíst výkon jednoitlivých součástí pohonné jednotky a myslím že ani jednotky jako takové, tak je to měření jen na základě rychlosti...což je jaksi dosti nepřesné, protože stavební Caterpillar s motorem o výkonu pár tisíc koní vyjde z takového testu taky jako vůz se zanedbatelným výkonem. Měl by si poznat rozíl mezi faktem, domněnkami a PR kecy - jinak nemáš šanci rozumně argumentovat. -
-
uzivatel001836
22:00 16.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mike17
10:42 17.11.2015 93.99.87.XXXNevím kdo je s argumenty na štíru. Pořád tu tvrdíš, jak RB něco sám zanedbal a nakonec se ukáže, že nový motor včetně turba k dispozici ani neměl.
O tom, kdy použil Renault první žetony a jak použití dopadlo nemá ani smysl diskutovat. Prostě trapas.-
Alfred
11:20 17.11.2015 78.41.168.XXXTrapas je tvá demagogie. Motor byl k dispozici minimálně v Austinu. Petr psal o turbu...které možná nebylo, nebo není doladěné ale k dispozici bylo také, jinak by necestovalo s Red Bullem napříč Amerikou. On Mercedes poslední specifikaci motoru taky neměl plně doladěnou a přesto ji nasadil hned...i za cenu poruch které se taky dostavily, stejně tak u Ferrari hochu.
Co se týče žetonů - no nevím, když tě někdo pomlouvá loni, letos s tebou rozváže platnou smlouvu, tak se taky nepřetrhneš a začneš dělat na tom aby tvůj výrobek sedl příští rok pro tvůj komplet - což sežere taky nějaký čas.
Jinak odkazovat na článek, který vyvrací autorova tvrzení můžeš pokládat za zdravou argumentaci, otázkou zůstává jestli nejsi v protisměru na dálnici....
PS - s těma smajlama je to tady místní obsese na podporu vlastních úvah, ačkoliv jsou uhozené, nebo co?-
Mike17
13:14 17.11.2015 93.99.87.XXXPravda, měli v Ausitnu k dispozici nový motor se starým turbem, který jak se ukázalo je ještě slabší než ten starý. To jsou fakt "idioti", že ho nenasadili v závodě, kde byla největší šance na body a neodsunuli Ricciho na konec roštu tam. Tahle logika už není ani trapas.
Renault začal pozdě s vývojem, protože už dopředu věděl, že se jim vypoví smlouva? No možná. Ale svědčí to jen o neprofesionalitě. Když dodávám služby, měly by být kvalitní bez ohledu jestli ještě zákazník něco koupí nebo ne. Tomu se říká profesionalita.
Dával jsem odkaz článku, kde je psáno, že turbo nebylo připravené na tvrzení, že turbo nebylo připravené. Ty v tom vidíš jízdu v protisměru?
Pokud ti vadí smailíci, tak si místo těch smějících představ "haha". Já se ti s tím vypisovat nebudu.-
Alfred
14:13 17.11.2015 78.41.168.XXXjá psal o odkazu na článek od jurgena a o jeho argumentaci, načež jsi reagoval ty...krom toho že poněkud ztrácíš smysl pro orientaci začínáš být taky sebestředný což je opravdu kombinace k pohledání...
PS- když někdo nahradí argumentaci místo smajlů "haha", tak to věci moc nepomůže, snad jen že to bude ještě víc k smíchu než je to teď a to se u toho můžeš umrkat třeba do bezvědomí.
PS2 - jestli někdo dokáže dostat méně výkonu z výkonnějšího motoru je taky k smíchu. Stejně jako měření výkonu přes GPS....to pak může někdo brát zcela vážně jako ověřený fakt pře který nejede vlak, že Ferrari má motor zcela na úrovni Mercedesu. Klidně můžeme pominout, že všude jinde se výkon co nejpřesněji měří právě na dynamometru, stolici a přicmrndávat kecem o GPS.-
Mike17
14:39 17.11.2015 93.99.87.XXX-Jé, to mi promiň. Já nevěděl, že se nesmí reagovat na diskusi někoho jiného. Měli by to v pravidlech zvýraznit. Jen je škoda, že ses tím neřídil včera v 15:55
-Já to nahrazovat nemusím, mně smajlíci vyhovují.
-Hmm, výkonější motor? Jen asi zapomněli ho pod kapotou nějak naštelovat, když ani jezdec nějak nezpozoroval, že by byl lepší. Asi jel Ricci schválně pomalu, aby to Renaultu natřel.
-Měření pomocí GPS už zmínili skoro všichni. Minimálně si pamatuju Mercedes, ferrari a RB. Asi bys jim měl vysvětlit, jaká je to blbost. Oni tomu asi nerozumí.-
Alfred
15:09 17.11.2015 78.41.168.XXXStrácíš orientaci, ji sebestředný a ještě k tomu nechápeš psaný text.
Já nikde nikomu nezakazoval reagovat v cizím vláknu, ale když tak někdo udělá, tak by měl mít ponětí na co reaguje aby si to pak nevztahoval na sebe - přesně jako ty.
Nejprešnější metoda na měření výkonu motoru je pořád motorová brzda/dynamometr - a odtud slezl motor Renaultu. Měření přes GPS je nepřesné z principu, vědí ve všech týmech na jteré mě odkazuješ...btw Ferrari se třeba Laudovi s GPS metodou rovnou vysmálo. Jenže to těžko vysvětlit někomu, kdo nemá ani páru jak se pře GPS zjišťuje výkon motoru, že jo Miku?
Nebo chceš tvrdit že nový Renault je takový šmejd, že kvůli němu měl Red Bull v Brazílii snad největší degradaci gum během sezony a díky menšímu výkonu jak tady o něm tlacháš byly na rovinkách rychlejší hned o 10km/h?
Tvůj problém, a bohužel jak se zdá nepřekonatelný je, že chceš diskutovat o technice o které treba já jistě nevím tolik co insideři v F1, ale mám alespoň tolik tech. vzdělání že vím a stojím si za tím, že měření na dynamu bude vždy a za všech okolností hned řádově přesnější než jakákoliv metoda přes GPS - i ty nejlepší systémy totiž dokáží měřit např. ujetou vzdálenost na základě pozic zjištěných přes nearmádní GPS i s 20% nepřesností....alespoň dle vědců, které možná se žlučovitým smíchem pošleš taky do paddocku... Tak mi prosím vysvětli, v čem je ta GPS metoda geniální, jak vlastně měří výkon, víš to vůbec? Nevíš....ale tlachat a smajlovat u toho budeš, za to nic nedáš, že.
Proboha jestli se chceš něčemu smát, resp. někomu vysmát, tak nesmíš být u toho sám k smíchu a jako argument použít slint o tom jak má někdo běžet něco vysvětlovat paddocku.
On když pan Marko bude tvrdit že kostka je vlastně koule, tak mu nikdo vyvětlovat nebude, protože všichni ví že je to bIbost. Ale Marko bude jistě rád když přesvědčí alespoň tebe, nebo jurgena, moc práce jej to stát nebude.
-
Mike17
15:57 17.11.2015 93.99.87.XXX-raději nechám psychologie, dobře jsem sebestředný
-rychlost na rovince není POUZE záležitost motoru. Ale i nastavení vozu. A obzvlášť když někdo startuje z poslední řady, dělá se nastavení s menším přítlakem. Logicky.
-mám problém s psaným textem. Tudíž mi můžeš ukázat, kde píšu že je měření pomocí GPS přesnější než na dynamometru? Ale řádově v desítkách koní se změřit podle lidí z F1 dá. Když znáš data z dynamometru, kolik že má ten motor výkon?
-A pan Marko jistě občas kecá nesmysly. Ale když řekl, že motor ztrácí 60-80k, všichni se mu tu smáli. A no najednou Renault přiznal 60k. Může kecat zase a nemusí. Každopádně na trati bylo celkem výrazně vidět, že nový motor žádné viditelné zlepšení nepřinesl. K tomu není co dodat. Zbytečná ztráta míst na startu. Renault jistě dynamometr má, musel to vědět.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek