DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat

Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 18.11.2015 10:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovalo 12 lidí) 16.11.2015 18:12
Miku, kdyby jsi sledoval to o čem bys tak rád… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 16.11.2015 14:45
Naprosto souhlasím. Hondě věřím, že vyřeší své… »
» Alfred (Hlasovalo 10 lidí) 16.11.2015 20:36
ten tvůj zdroj již 20.10 října psal jak minul 11… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Použít žetony a dodat hotový produkt týmu jsou 2 různé věci. Viz. Petr.
                    Jinak je od Renaultu "moc hezké", že RB neposkytl tu "nepodstatnou" informaci, že se starým turbem bude motor ještě slabší než starý. 12 To bylo jistě takové přátelské a profesionální gesto. 11

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        Alfred

        78.41.168.XXX
        Já myslím že Renault nemusí říkat nikomu nic - smluvní vztah byl ukončen iniciativou Red Bullu, kterému je s prominutím víš co do toho, co bude Renault dělat dál...a když něco, co zjevně není stvrzené na papíře vypustí do světa u RBR, tak nechápu na základě čeho plyne povinnost Renaultu to komentovat, nebo uvádět na pravou míru.

        + 8 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.36.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001836

            uzivatel001836

            109.105.36.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To si fakt dělají pr...
              Chtěl bych vidět tým, který si od nich ještě někdy nějaký motor koupí. 17
              Co tým, tohle by mne odradilo od koupi i osobního auta.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              Pohoná jednotka je součást jak spalovacího motoru, tak i rekuparace a turba....je zbytečné tlachat o tom jaký je nový motor se starým turbem když je optimalizován na turbo nové, které má RB k dispozici a odmítá jej použít....

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001836

                uzivatel001836

                109.105.36.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 3 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  No, když si chceš myslet že nový motor na dynamometru měl o 20k nižší výkon než ten starý a stímto vědomí jej taky výrobce dodal, tak si to mysli dál - já zůstanu u toho že taková kombinace napadne stěží někoho kdo má všech pět po kupě.
                  Mimochodem dost, a to takřka ve všem si protiřečíš, protože i článek na který se odvoláváš měřil výkon pohonné jednotky jako celku dle GPS dat a také zmiňuje to, že tomu být částečně proto, že nové turbo zůstalo v bedně. Jestli tady něco proti logice, tak právě tvé texty kterýmí si střílíš do vlastní nohy - a to odshora dolů... ceteri paribus 12

                  + 7 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001836

                    uzivatel001836

                    109.105.36.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 2 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Alfred

                      Alfred

                      78.41.168.XXX
                      Nesmysl - výkon na dynamometru je exaktně naměřený fakt - je věcí konstruktéra vozu jak a kolik toho výkonu dokáže přenést na vozovku. Jdi si prosím přečíst ještě jednou článek na který odkazuješ a pak ho možná už pochopíš..nebo snad i ne.
                      V článku se měřil výkon přes GPS, když pominu že touhle metodou nelze přesně vyčíst výkon jednoitlivých součástí pohonné jednotky a myslím že ani jednotky jako takové, tak je to měření jen na základě rychlosti...což je jaksi dosti nepřesné, protože stavební Caterpillar s motorem o výkonu pár tisíc koní vyjde z takového testu taky jako vůz se zanedbatelným výkonem. Měl by si poznat rozíl mezi faktem, domněnkami a PR kecy - jinak nemáš šanci rozumně argumentovat.

                      + 10 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Alfred

                      Alfred

                      78.41.168.XXX
                      jo, a zrovna ty nejsi v pozici abys mohl dávaz tečku za diskuzí ve které jsi od začátku s argumenty hodně na štíru 14

                      + 4 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001836

                        uzivatel001836

                        109.105.36.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 3 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Nevím kdo je s argumenty na štíru. Pořád tu tvrdíš, jak RB něco sám zanedbal a nakonec se ukáže, že nový motor včetně turba k dispozici ani neměl. 12
                        O tom, kdy použil Renault první žetony a jak použití dopadlo nemá ani smysl diskutovat. Prostě trapas.

                        + 1 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Alfred

                          Alfred

                          78.41.168.XXX
                          Trapas je tvá demagogie. Motor byl k dispozici minimálně v Austinu. Petr psal o turbu...které možná nebylo, nebo není doladěné ale k dispozici bylo také, jinak by necestovalo s Red Bullem napříč Amerikou. On Mercedes poslední specifikaci motoru taky neměl plně doladěnou a přesto ji nasadil hned...i za cenu poruch které se taky dostavily, stejně tak u Ferrari hochu.
                          Co se týče žetonů - no nevím, když tě někdo pomlouvá loni, letos s tebou rozváže platnou smlouvu, tak se taky nepřetrhneš a začneš dělat na tom aby tvůj výrobek sedl příští rok pro tvůj komplet - což sežere taky nějaký čas.

                          Jinak odkazovat na článek, který vyvrací autorova tvrzení můžeš pokládat za zdravou argumentaci, otázkou zůstává jestli nejsi v protisměru na dálnici....

                          PS - s těma smajlama je to tady místní obsese na podporu vlastních úvah, ačkoliv jsou uhozené, nebo co?

                          + 5 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Pravda, měli v Ausitnu k dispozici nový motor se starým turbem, který jak se ukázalo je ještě slabší než ten starý. To jsou fakt "idioti", že ho nenasadili v závodě, kde byla největší šance na body a neodsunuli Ricciho na konec roštu tam. 12 Tahle logika už není ani trapas. 20
                            Renault začal pozdě s vývojem, protože už dopředu věděl, že se jim vypoví smlouva? No možná. Ale svědčí to jen o neprofesionalitě. Když dodávám služby, měly by být kvalitní bez ohledu jestli ještě zákazník něco koupí nebo ne. Tomu se říká profesionalita.
                            Dával jsem odkaz článku, kde je psáno, že turbo nebylo připravené na tvrzení, že turbo nebylo připravené. Ty v tom vidíš jízdu v protisměru? 12
                            Pokud ti vadí smailíci, tak si místo těch smějících představ "haha". Já se ti s tím vypisovat nebudu. 03

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Alfred

                              Alfred

                              78.41.168.XXX
                              já psal o odkazu na článek od jurgena a o jeho argumentaci, načež jsi reagoval ty...krom toho že poněkud ztrácíš smysl pro orientaci začínáš být taky sebestředný což je opravdu kombinace k pohledání...
                              PS- když někdo nahradí argumentaci místo smajlů "haha", tak to věci moc nepomůže, snad jen že to bude ještě víc k smíchu než je to teď a to se u toho můžeš umrkat třeba do bezvědomí.
                              PS2 - jestli někdo dokáže dostat méně výkonu z výkonnějšího motoru je taky k smíchu. Stejně jako měření výkonu přes GPS....to pak může někdo brát zcela vážně jako ověřený fakt pře který nejede vlak, že Ferrari má motor zcela na úrovni Mercedesu. Klidně můžeme pominout, že všude jinde se výkon co nejpřesněji měří právě na dynamometru, stolici a přicmrndávat kecem o GPS.

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                -Jé, to mi promiň. Já nevěděl, že se nesmí reagovat na diskusi někoho jiného. Měli by to v pravidlech zvýraznit. 03 Jen je škoda, že ses tím neřídil včera v 15:55 13
                                -Já to nahrazovat nemusím, mně smajlíci vyhovují. 12
                                -Hmm, výkonější motor? Jen asi zapomněli ho pod kapotou nějak naštelovat, když ani jezdec nějak nezpozoroval, že by byl lepší. Asi jel Ricci schválně pomalu, aby to Renaultu natřel. 12
                                -Měření pomocí GPS už zmínili skoro všichni. Minimálně si pamatuju Mercedes, ferrari a RB. Asi bys jim měl vysvětlit, jaká je to blbost. Oni tomu asi nerozumí. 12

                                + 1 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Alfred

                                  Alfred

                                  78.41.168.XXX
                                  Strácíš orientaci, ji sebestředný a ještě k tomu nechápeš psaný text.
                                  Já nikde nikomu nezakazoval reagovat v cizím vláknu, ale když tak někdo udělá, tak by měl mít ponětí na co reaguje aby si to pak nevztahoval na sebe - přesně jako ty.
                                  Nejprešnější metoda na měření výkonu motoru je pořád motorová brzda/dynamometr - a odtud slezl motor Renaultu. Měření přes GPS je nepřesné z principu, vědí ve všech týmech na jteré mě odkazuješ...btw Ferrari se třeba Laudovi s GPS metodou rovnou vysmálo. Jenže to těžko vysvětlit někomu, kdo nemá ani páru jak se pře GPS zjišťuje výkon motoru, že jo Miku?
                                  Nebo chceš tvrdit že nový Renault je takový šmejd, že kvůli němu měl Red Bull v Brazílii snad největší degradaci gum během sezony a díky menšímu výkonu jak tady o něm tlacháš byly na rovinkách rychlejší hned o 10km/h?
                                  Tvůj problém, a bohužel jak se zdá nepřekonatelný je, že chceš diskutovat o technice o které treba já jistě nevím tolik co insideři v F1, ale mám alespoň tolik tech. vzdělání že vím a stojím si za tím, že měření na dynamu bude vždy a za všech okolností hned řádově přesnější než jakákoliv metoda přes GPS - i ty nejlepší systémy totiž dokáží měřit např. ujetou vzdálenost na základě pozic zjištěných přes nearmádní GPS i s 20% nepřesností....alespoň dle vědců, které možná se žlučovitým smíchem pošleš taky do paddocku... Tak mi prosím vysvětli, v čem je ta GPS metoda geniální, jak vlastně měří výkon, víš to vůbec? Nevíš....ale tlachat a smajlovat u toho budeš, za to nic nedáš, že.
                                  Proboha jestli se chceš něčemu smát, resp. někomu vysmát, tak nesmíš být u toho sám k smíchu a jako argument použít slint o tom jak má někdo běžet něco vysvětlovat paddocku.
                                  On když pan Marko bude tvrdit že kostka je vlastně koule, tak mu nikdo vyvětlovat nebude, protože všichni ví že je to bIbost. Ale Marko bude jistě rád když přesvědčí alespoň tebe, nebo jurgena, moc práce jej to stát nebude.

                                  + 3 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Alfred

                                    Alfred

                                    78.41.168.XXX
                                    a o těch 10km/h na rovinkách byl Red Bull rychlejší ve srovnání s Mercedesem...to aby alespoň v tomhle byla jistota, že to nějak, kdoví jak, pobereš napoprvé
                                    haha 14 16 18 11 21 18 18 04

                                    + 3 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    -raději nechám psychologie, dobře jsem sebestředný 04
                                    -rychlost na rovince není POUZE záležitost motoru. Ale i nastavení vozu. A obzvlášť když někdo startuje z poslední řady, dělá se nastavení s menším přítlakem. Logicky.
                                    -mám problém s psaným textem. Tudíž mi můžeš ukázat, kde píšu že je měření pomocí GPS přesnější než na dynamometru? Ale řádově v desítkách koní se změřit podle lidí z F1 dá. Když znáš data z dynamometru, kolik že má ten motor výkon? 03
                                    -A pan Marko jistě občas kecá nesmysly. Ale když řekl, že motor ztrácí 60-80k, všichni se mu tu smáli. A no najednou Renault přiznal 60k. Může kecat zase a nemusí. Každopádně na trati bylo celkem výrazně vidět, že nový motor žádné viditelné zlepšení nepřinesl. K tomu není co dodat. Zbytečná ztráta míst na startu. Renault jistě dynamometr má, musel to vědět. 03

                                    + 1 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama